Ga naar inhoud


CanalDigitaal

Onafhankelijk CanalDigitaal support forum


4280 topics in dit forum

  1. Canal Digitaal Premium Services ?

    • 5 reacties
    • 4.5k weergaven
    • 36 reacties
    • 11.3k weergaven
    • 13 reacties
    • 6.2k weergaven
    • 1 reactie
    • 3.1k weergaven
    • 5 reacties
    • 3.7k weergaven
    • 4 reacties
    • 5.4k weergaven
    • 5 reacties
    • 3k weergaven
    • 7 reacties
    • 3.9k weergaven
  2. Helaas Film1 geen fractie beter.

    • 1 reactie
    • 3.7k weergaven
  3. prijsverandering pakket

    • 5 reacties
    • 3.2k weergaven
    • 1 reactie
    • 1.8k weergaven
  4. vrije zenders en canal digital

    • 3 reacties
    • 5.5k weergaven
  5. Canaldigitaal EPG update?

    • 5 reacties
    • 3.7k weergaven
  6. Rood, Blauw en geel gratis??

    • 4 reacties
    • 4.1k weergaven
  7. veranderen van pakket

    • 3 reacties
    • 4.1k weergaven
  8. Na nieuwe CAMD3 geen MTV meer.

    • 1 reactie
    • 3.2k weergaven
    • 7 reacties
    • 4.2k weergaven
    • Sat4all vriend

    Adres wijziging naar CanalDigitaal : Hoe ?

      • Sat4all vriend
    • 5 reacties
    • 15.9k weergaven
    • 1 reactie
    • 2.7k weergaven
    • 6 reacties
    • 4.3k weergaven


  • Berichten

    • De focal length van schotel 2 kan niet kloppen met 350mm als de f/D 0,57 is. Bovendien kan een efficiency van 80% helemaal niet. Schotel 1 is veel realistischer.  
    • @theparasol  Er zijn verschillende manieren inderdaad. Ik hou het op mijn manier: eerst de parameters invoeren van een FTA zender op de 4,8E. Dan zijn er 2 belangrijke dingen: 1. Je moet met zn 2en zijn. 2. Je moet verstand hebben van je menu van je ontvanger. 3. Je stelt een Fta zender in op je nulpunt (dus schotel met rotor en al draaien). Daarna bouten een beetje vastdraaien  4. Opslaan in je ontvanger. 5. Pak de meest oostelijke satelliet via je ontvanger ( zoek op de parameters die je hebt gehaald van King of Sat) Opslaan. 6. Je gaat via USALS naar die sat. 7. Een beetje trekken en duwen aan je schotel totdat je de beste Q en S hebt. 8. Terug naar de Sirius, zo goed mogelijk afstellen. 9. Je gaat naar West, je herhaalt de stappen vanaf 5. Maar dan doe je dat voor west.   Niks aan.   @BrunoVP: er is geen flikker aan!    
    • Beschrijving 2 stuks aangeboden: HDHomerun HDHR3-EU DBV-C tuners Deze zijn gebruikt om digitale televisie (DVB-C) via de coax om te zetten naar een IPTV stream. Zijn gebruikt i.c.m. TvHeadend om binnen het hele huis IPTV te streamen. Elke ontvanger heeft 2 tuners, in totaal kan er dus op 4 kanalen tegelijk afgestemd worden. Ze zijn overbodig geworden omdat wij verhuisd zijn naar een woning zonder COAX aansluiting. De originele behuizing bied geen mogelijkheid om de tuner aan de wand te bevestigen. Omdat ik ze in de meterkast wilde monteren heb ik hiervoor zelf een behuizing gemaakt. Deze krijg je er, net zoals de originele behuizing, bij.   ====== einde plak ========== Een bijzonder ding, ik kan het zo snel niet duiden, dus ter info. Ik heb er geen toepassing voor, ik stream via mijn Vu+  
    • Ik heb ook al eens een paar keer een rotor afgesteld. Ik configureerde de tuner in voor usuals rotor en stelde de ontvanger in op een FTA kanaal op de 19.2 Daarna met de opstelling buiten klieren totdat ik beeld kreeg. Vervolgens met de tuner de andere sat posities controleren en zonodig wat verder tweaken aan de opstelling buiten. Is vast niet de allerbeste manier maar uiteindelijk kreeg ik wel een werkende opstelling.
    • Ja, interessant, jammer dat er maar 1 tuner in kan. Hier een overzicht : https://en.wikipedia.org/wiki/Vu%2B   Dat heb ik gekker gezien, maar idd, buiten de eigen AB heb ik er altijd een beetje moeite mee, zeker in een hotel. vaak handen wassen, en/of een plastic zakje er om. Een AB haal ik vaak uit elkaar, de meeste onderdelen een tijdje laten weken, en weer als nieuw, nou ja . . .
×
×
  • Nieuwe aanmaken...