Ga naar inhoud

Algemene vragen

Stel hier algemene vragen over satellietontvangst

14169 onderwerpen in dit forum

• Sat4all vriend
    • 8 reacties
    • 40.7k weergaven
  1. HD-zenders CDS - afwijkende programmering

• 2 reacties
    • 1.4k weergaven
  2. totale kosten voor feedhunting

• 11 reacties
    • 5.5k weergaven
  3. NED 1,2 en 3 + Eredivisie Live in Suriname? 1 2

• 16 reacties
    • 28.9k weergaven
    • 3 reacties
    • 2.5k weergaven
  4. Mijn setup (pics) en een paar vraagjes

• 0 reacties
    • 1.4k weergaven
  5. IPTV multi-room home oplossing

• 0 reacties
    • 1.9k weergaven
    • Sat4all vriend

Krijg schotel in het buitenland niet afgesteld. 1 2 3 4

• Sat4all vriend
    • 45 reacties
    • 19.4k weergaven
    • 1 reactie
    • 2.4k weergaven
    • 5 reacties
    • 3.5k weergaven
  6. 2 decoders op 1 schotel

• 9 reacties
    • 35.1k weergaven
    • 6 reacties
    • 12.7k weergaven
    • 9 reacties
    • 2.5k weergaven
  7. 1.10m uitrichten

• 4 reacties
    • 994 weergaven
    • Sat4all vriend

Satelieten Positie.

• Sat4all vriend
    • 2 reacties
    • 10.1k weergaven
    • 4 reacties
    • 1.3k weergaven
  8. programa voor tv tekijken op pc

• 2 reacties
    • 1k weergaven
    • 3 reacties
    • 1.3k weergaven
    • Sat4all vriend

Upgrade of nieuwe installatie? 1 2 3 4

• Sat4all vriend
    • 55 reacties
    • 22.9k weergaven
    • 5 reacties
    • 1.6k weergaven

• Geen software ondersteuning meer na een paar jaar. Apps die niet meer werken omdat je smartphone te oud is.  
    • Triest nieuws.   https://www.telegraaf.nl/nieuws/1248056269/live-politie-meerdere-lichamen-in-auto-die-in-water-in-winschoten-is-gevonden
    • https://www.human.nl/wat-houdt-ons-tegen.html Lang leve onze smartphones Smartphones zijn niet meer weg te denken uit ons leven. Als steun en toeverlaat, voor raad en daad, voor sociale contacten. Toch danken we deze geliefde digitale vriend gemiddeld na 2,5 jaar alweer af, terwijl hij vaak nog prima werkt. We vinden het tijd voor een nieuwe en dragen daarmee massaal bij aan de snelst groeiende afvalstroom: e-waste. Maar de productie van mobieltjes zorgt vooral voor een ongekende ecologische schade. Waarom doen we onze mobieltjes zo snel weg, terwijl ze vaak nog te repareren zijn? Wat houdt ons tegen om onze smartphone tien jaar te gebruiken?  
    • Inderdaad. Ik heb een TV Vlaanderen sat abonnement. Ik ontvang nu via sat BBC NL. En via de app BBC First (Belgische variant). Ik denk dat het niet veel uitmaakt. Dezelfde programma's die zeer veel worden herhaald en die misschien op andere momenten worden uitgezonden.  
    • Ik heb ooit eens in ik dacht een iPhone 4 de batterij vervangen voor niet origineel, werkte geheel probleemloos. Er ontstond pas een probleem toen ik een nieuwe iPhone kreeg en de de oude terug wilde zetten naar fabrieksinstellingen, oftewel de phone geheel wissen. Daarna is het toestel overleden, niet meer op te starten of te updaten. Later eens gevraagd aan een deskundige die iPhones repareerde (in mijn geval een nieuw scherm) en hij zei grote kans dat iOS constateerd dat er een niet originele batterij is en daarom staakte. Mijn nieuwe scherm was zo nieuw dat iOS het nog niet kende en het gerepareerde toestel is wekenlang blijven zeuren dat er een niet origineel scherm was gemonteerd, iOS kijkt dus inderdaad naar welke onderdelen er in het toestel zitten. Maar zolang je geen reset nodig hebt, gewoon vervangen dus.
  • Nieuwe aanmaken...