Ga naar inhoud

Satelliet-TV

Stel hier alle vragen over satellietontvangst

26.493 onderwerpen in dit forum

1. blokker nodig?

• 5 reacties
    • 3k weergaven
  2. Multichoice of geen choice....

• 3 reacties
    • 2,8k weergaven
    • 6 reacties
    • 2,6k weergaven
  3. Blokker

• 0 reacties
    • 1,8k weergaven
  4. Hulp graag

• 2 reacties
    • 2,1k weergaven
  5. phoenix programmer

• 1 reactie
    • 1,7k weergaven
  6. welke ontvanger?

• 1 reactie
    • 1,6k weergaven
  7. DVB loader - settings weg !

• 6 reacties
    • 8,2k weergaven
  8. Beste files?

• 1 reactie
    • 1,5k weergaven
  9. uitzetten kaart

• 2 reacties
    • 1,8k weergaven
    • 10 reacties
    • 1,7k weergaven
  10. Kanalen / Programmering

• 7 reacties
    • 2,2k weergaven
  11. Help met phoenixprogrammer

• 7 reacties
    • 2,1k weergaven
  12. Goldcard

• 6 reacties
    • 1,4k weergaven
  13. canal+ vanaf vanmorgen verdwenen

• 2 reacties
    • 1,3k weergaven
  14. satcrypt softcard v1.3

• 2 reacties
    • 5k weergaven
  15. voeding van de phoenix

• 4 reacties
    • 1,7k weergaven
  16. hoe werkt cardmaster voor de phoenix?

• 3 reacties
    • 901 weergaven
  17. Time-Setup

• 5 reacties
    • 1,9k weergaven
  18. mm9500s scsi werk niet meer

• 1 reactie
    • 7,1k weergaven

• Ziet er goed uit, maar ik houd het even bij 'internetloze' hikvision camera's en Frigate NVR met een Coral TPU.
    • Is er zo weinig betrouwbare internet verbinding in Nederland ??? in het buitenland lees ik ook al op veel plaatsen fiber verbinding voor handen dat tamelijk goed werkt. vraag me af of er echt nog veel plaatsen zijn met slechte internet verbindingen.
    • Ja, dat is alleen maar interessanter als je ook een betrouwbaar en stabiel internet hebt. Zonder dat is satelliet interessanter.
    • zou je ook eens een andere software op je ontvanger kunnen zetten .. zonder een back-up  en probeer dan nog eens .. er kunnen ook bugs in je ontvanger zelf zitten 
    • heb nog wel een ander   Het is soms wel heel erg slecht gesteld met de actuele kennis van onze jeugd. Om dit aan te tonen komt een professor bij een universiteit en in de grote zaal vraagt of de slimste student even bij hem wil komen voor een paar vraagjes. Het blijkt een jongeman je zijn dus die jongen komt naar de professor toe en de professor begint met de eerste vraag: "Hoe noemen we het ding om naar de sterren te kijken?" De student denkt van “makkie” en antwoordt: "Een telescoop." "Goed," zegt professor en vervolgt met, "en om naar bacteriën te kijken?" "Een microscoop." "Goed. En nu een lastige: Hoe noemen we het ding waarmee we door muren te kijken?" Waarop de student hem met een paar grote ogen aankijkt en vraagt: "Kan dat dan?" "Ja," zegt de professor. "Waarmee dan?" vraagt de student verbaasd en vervolgt “dat kan toch helemaal niet”?. Waarop de professor als reactie geeft voor de gehele zaal  “kijk dat bedoel ik nu, men heeft maar een zeer selectieve kennis” en vervolgt dan richting de jongeman; "Met een raam, mijn beste jongen, gewoon met een raam!"
  • Nieuwe aanmaken...