Ga naar inhoud

moonchild

Lid
  • Items

    3.324
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    17

Alles dat geplaatst werd door moonchild

  1. moonchild

    Het 2026 weertopic.

    gelukkig wordt morgen mijn nieuwe airco geleverd Ik heb gekozen voor een betrouwbare Kaiser
  2. Tom van Neurochrome heeft in een eerder stadiom OpAmps voor TI ontworpen. Nu bouwt hij zelf hele versterkers en biedt deze alss kit aan, Dus top kwaliteit en geen bullshit snakeoil stuff Dus als je een top versterker voor een goede prijs wilt, en je kan een beetje solderen/knutselen........
  3. Moet je natuurlijk wel vastleggen in arbeidscontract.
  4. Je ziet de technische mogelijkheden niet. Wat denk je dan van de leaserijder die overdag zijn auto bij de zaak of bij een publiek betaald punt oplaadt, de baas betaald Als hij dan thuis komt wordt de auto ingeplugged als powerbank, power to the grid. Dus zelf geen energiekosten en mogelijk een extra zakcentje via een dynamisch contract. Denk je dat de Belastingdienst dom is?
  5. Met een dynamisch contract je accu opladen als het super goedkoop is en gebruiken als je zonnecellen geen stroom meer leveren lijkt mij Niet de bedoeling. NL overheid en de hier opererende energiebedrijven gaan er zeker iets tegen bedanken. Of denk je nou echt dat je hiermee wegkomt?
  6. Compact Cassettes geen goed geluid, daar dachten Nakamichi broers toch anders over
  7. Jazeker, de nederlandse trots uit Grun. Met klanten wereldwijd zoals NAD, Lyravox, Neurochrome etc......... Btw, een aantal uitgebreide Marantz revisies kun je op YT channel van VE99 zien, zeer interessant
  8. Ik heb de AVM M1 mono eindblokken met pensioen gestuurd en de staande speakers omgebouwd naar actieve Hypex FA123 plate versterkers. De streamer stuurt het signaal via Aes/Ebu naar de speakers. Daar komt het bij de DSP binnen en wordt via digitale filters, te programmeren via laptop, naar de 3 class D nCore versterkers gestuurd, Deze zijn ontworpen door Bruno Putzeys, de class D guru Om de x-over in te stellen heb ik de meetmicrofoon laten ijken in Duitsland
  9. Groot nederlands succes , Nieck de Vries wint voor Robin Frijns.
  10. moonchild

    Racen bij de Sarthe

    Ook bij de Sarthe wordt er dit weekend weer stevig geraced. Opnieuw veel fabrieksteams, dus het wordt spannend. De uitslag van de Hyperpole was al een verassing
  11. Wel bizaar, SkyD heeft de deal met rtl juist gesloten om meer kijkers naar een F1 abo op SkyD te lokken. canalviaplay doet nu juist et tegenovergestelde
  12. TPS 65251 is een chip van Texas Instruments en wordt in de voeding gebruikt. Kost 4 euro. Maar je moet eerst weten waarom deze kapot ging of gewoon de gok wagen. Microscoop en hete lucht station zijn wel handig..
  13. Niet gek dus dat je een vervormd signaal kreeg
  14. Top, dat het gelukt is Hier weet de Sansui telkens nieuwe ellende te creeren. Rubberen frictieringvan de rechter wheelhub is gebroken en niet te krijgen, is een complete assembly. Heb nu een afdichtring van 1/4 inch waterleiding met de nieuwe Dremel pas gemaakt. Nu de linker ring, natuurlijk andere maat M22, zodat het terugpoelen ook weer normaal werkt........zal wel priegelwerk worden.
  15. Er zijn ook elementenvan duizenden euro. Goed monteren zal ook een preciese klus worden............ een testplaat is ook erg handig Ortofon 707-N-3444 testplaat
  16. Ze waren het wel eens om als een kudde hongerige hyena's over FVD miep Liedewij heen te trekken. FVD is niet mijn keuze maar het was wel een genant schouwspel.
  17. Heeft er iemand service manuals van het audio merk Hifi Rose?
  18. Waarom moet die hele meute dan naar Straabourg? Laat ze lekker continu in Brussel blijven
  19. Ik heb geen poging gedaan om een file te converteren. Dit: "Ik heb een poging gedaan om met graphrdit, een ms directX tool, een .ts file te renderen." Is iets heel anders
  20. Ik heb een poging gedaan om met graphrdit, een ms directX tool, een .ts file te renderen. Maar krijg gelijk de melding unsuppoted blabla, dan heeft ms de optie om .ts af te spelen er goed uitgesloopt
  21. Op de ingang een 75 Hz signaal zetten en de uitgang met een scope bekijken. Zonder signaal op de ingang het DC voltage van de uitgang meten Er moet een reden zijn waardoor de beveiliging wordt getriggerd
  22. moonchild

    oscam

    bij openpli: epg overzicht = menu = timer overview
  23. Riemen zijn vervangen maar cassettedeck werkt niet meer Bij het loopwerk zitten contactschakelaars die de weg kwijt zijn. Het schema snap ik niet helemaal. Loopwerk ligt inmiddels weer op de werkbank voor mij.
  24. 1 minuut laten spelen en het doorgespoelde band meten is een mogelijkheid. Maar je snapt wel wat het nadeel is? Je meet dan de gemiddelde snelheid die dan ok kan zijn. Maar de werkelijke snelheid kan erg fluctueren, en dat mis je dan dus
×
×
  • Nieuwe aanmaken...