-
Items
39.444 -
Registratiedatum
-
Laatst bezocht
-
Dagen gewonnen
284
Inhoudstype
Profielen
Forums
Store
Alles dat geplaatst werd door ceesv
-
Eh, wist je dit? Echter… Van de Belastingdienst mag je echter niet meer dan 10 liter reservebrandstof belastingvrij Nederland importeren, vanwege de accijns die anders gemist wordt. Dus als je aangehouden wordt met je auto vol met jerrycans benzine en/of diesel, dan ben je je voordeel snel weer kwijt bij de douane. Maar de pakkans is natuurlijk vrij klein, tenzij ze bij de grens iedereen staande gaan houden natuurlijk.
-
Tja, of je het probleem wilt oplossen of dat je het probleem niet wil oplossen omdat je anders geen probleem meer hebt?
-
Dat geklauter op ladders en platforms zag er scary uit, dat doen ze tegenwoordig iets veiliger.😉
-
-
Elektriciteitsnet vol in drie provincies!
ceesv reageerde op ceesv's onderwerp in De energietransitie
Indien ik mijn diesel zou omruilen voor de elektrische versie zou dit het verbruik zijn. Het gemiddelde stroomverbruik varieert tussen de 26,0 - 22,3 kWh/100km, Ik kan mijn auto niet 1 op 1 vergelijken met jouw wagen. Onder de streep, wanneer je alle factoren die een rol spelen, zowel voor de productie als tijdens het gebruik, is een moderne diesel nog zo slecht niet ten opzichte vaan een EV. -
Elektriciteitsnet vol in drie provincies!
ceesv reageerde op ceesv's onderwerp in De energietransitie
Voor jouw afgegeven vermogen aan de wagen moet er aan het begin van de keten ruim 62 Kilowatt opgewekt worden. Het verschil gaat op aan alle verliezen in de keten. En dan praten we over de zomer. Kleinere actieradius van een elektrische auto in de winter Hoe kouder het is, des te minder energie het accupakket kan leveren. In de winter merk je daardoor dat de actieradius van een elektrische auto kleiner wordt. Deze kan door kou tot wel dertig procent afnemen. -
Elektriciteitsnet vol in drie provincies!
ceesv reageerde op ceesv's onderwerp in De energietransitie
@Brouwer60 Er zit gemiddeld ongeveer 9,8 kilowattuur (kWh) energie in een liter diesel. Dit is een ruwe schatting, omdat de exacte energie-inhoud van diesel kan variëren afhankelijk van verschillende factoren, zoals de kwaliteit van de diesel en de omgevingsomstandigheden. Mijn 2 liter Diesel heeft een tankinhoud van ongeveer 70 liter. Bij mijn gebruik is dat voldoende voor ongeveer 1.300 km. Een verbruik van ongeveer 1 op 18,5 of 5,4 liter per 100 km. Jouw elektrisch verbruik is wat jouw batterij afgeeft. je verliest alleen al ongeveer 20% energie tussen laden en ontladen. Een elektriciteitscentrale heeft ongeveer een rendement van 60%, dus voor elke Kilowatt aan brandstof die je in de centrale stopt krijg je ongeveer 600Watt elektriciteit. Voor het transport in het net kan je nog eens 4% energieverlies noteren. Ik stel, dat mijn moderne Cat. 6D diesel schoner en energiezuiniger is als een batterij wagen. -
Kwalifikatie sprintrace. SQ1: 1: Russell 2: Hamilton 3: Leclerc 11: Verstappen SQ2: 1: Russell 2: Antonellli 3: Leclerc 9: Verstappen 10: Hadjar SQ3: 1: Russell 2: Antonelli 3: Norris 4:: Hamilton 5: Piastri 6: Leclerc 7: Gasley 8: Verstappen, ruim 1,7 seconden achter de leider! 9: Bearman 10: Hadjar Er is werk te doen voor Redbull.
-
Max in de vrije training op de 8e tijd. Mercedes was het snelst, gevolgd door McLaren en Ferrari.
-
@Plepkeshenkie is de enige die daarop antwoord kan geven.
-
Heb je misschien de instellingen zo staan dat het geluid via je tv geregeld wordt?
-
Bedoel je met mute dat het je in het beeldscherm ziet dat het geluid uitgeschakeld is? Of betekent mute dat je geen geluid hoort? Dat bij beeldformaat veranderen het geluid wel werkt zou kunnen betekenen dat er een probleem is met de hdmi kabel.
-
Ik zal nog een poging doen. Wanneer je aan het begin van je sessie aangeeft welke reclame cookies je niet wilt toestaan, maar aan het einde van je sessie nu net dat ene (functionele) cookie weer wist waarin je voorkeur wordt opgeslagen, ben je bij je volgende sessie weer bij "af". Het gaat er tenslotte niet om wat je zelf onthoudt, maar wat de board software zich over je voorkeuren "herinnert". Anders is het elke dag weer Groundhog day
-
Nee, je hoeft in principe je voorkeuren eenmalig aan te geven, indien je ervoor kiest de functionele cookies op te slaan op je computer.
-
Het verdien model van Odido?
-
Odido stuurde gegevens over de apparaten die aan routers van klanten zijn gekoppeld naar de Verenigde Staten zonder dat zij hierover werden geïnformeerd. De gegevens terecht bij het Amerikaanse AI-bedrijf Lifemote. Het gaat onder meer om zogeheten MAC-adressen. De Odido-router stuurde de MAC-adressen van apparaten die op jouw wifinetwerk zijn aangesloten door naar het Amerikaanse AI-bedrijf Lifemote. Ook de namen van apparaten op het netwerk worden naar de Verenigde Staten verzonden, zoals ’Telefoon van’ of ’Apple TV in de woonkamer’. De Autoriteit Persoonsgegevens (AP) benadrukt dat het verzamelen en/of doorsturen van persoonsgegevens niet zomaar mag. „Organisaties mogen niet zomaar persoonsgegevens verstrekken (doorgeven) aan andere organisaties of personen.
-
Komend weekeinde staat China op het programma. In Shanghai wordt de 1e sprintrace van het seizoen gehouden, waardoor er komend weekeinde maar 1 vrije trainingssessie gehouden wordt. De Nederlandse tijden: Vrijdag: 4.30 uur: Vrije training 8:30 uur: Sprint kwalificatie Zaterdag: 4.00 uur: Sprintrace 8.00 uur: Kwalificatie Zondag: 8.00 uur: de race.
-
Hoe zit het in nederland? Hier dab+ zenders met 48 kbps.
ceesv reageerde op sattv4iedereen's onderwerp in DVB-T / DVB-T2 / DAB
In de auto hoor ik het onmiddelijk wanneer er overgeschakeld wordt naar DAB+. Het geluid is veel mooier. -
Dinsdag gaat de diesel 5 cent omhoog en kost dan zonder korting 2,50 Euro. Op naar de 3 Euro voor het einde van de maand?
-
Tja, nu tanken of wachten tot de prijs naar € 2,50 gaat?
-
5 uitvallers en Strol op 12 ronden achterstand! nog 7 ronden.
-
Ik lees, dat het blokkeren kwam doordat de software door glitches een verkeerd en onwaarschijnlij, toerental detecteerde waardoor enginge braking naar een maximaal niveau ging en de achteras blokkeerde.
-
Uit de krant: Max Verstappen klip en klaar in Melbourne: ’Heb het totaal niet naar mijn zin, qua emotie en gevoel ben ik helemaal leeg’ Quote: „Je kunt niet natuurlijk rijden en moet overal zo min mogelijk op het gas zitten om je batterij te kunnen sparen. Bepaalde bochten moet je anders aansnijden om met het uitkomen van de bocht weer te sparen. Voor mij heeft het heel weinig met racen te maken.” klik Tijdens de kwalificatie werden er door teams extra batterij oplaad rondes gedraaid voor de snelle ronde. Het ging steeds over de laadtoestand van de batterij.
-
Max: „Ik remde aan en de achteras blokkeerde, uit het niets. Dat heb ik nog nooit meegemaakt in mijn carrière.” Max start van de laatste plaats, grid 22. Plaats 20.
