Ga naar inhoud


[TF-77x0HDPVR] Algemene discussie: Hardwaremodificatie TF-77x0HDPVR


Murdock

Aanbevolen berichten

Wijze woorden Saterke, ik sluit mij volledig hierbij aan.

 

Ik en misschien jullie allemaal zou graag wat meer willen horen en zien over de bewuste modificatie (publicatie bulletin ?) welke dus oranje getint zoals ik gisteren van de diverse mensen heb begrepen.

 

Ik zit dus niet te wachten op logistieke berichten, maar zou graag meer modificatie-details te weten willen komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 465
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Naast de CI bracket zitten 3x Smd,TTL ic,s aan de rechterzijde.

Het TTL ic wat het dichtste bij het front zit, veroorzaakt het probleem.

Het exacte model IC, kan ik niet noemen, maar na wat navraag is dit IC niet bij de standaard Electronica winkel te verkrijgen.

 

Helaas,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welk type het is is natuurlijk in je eigen ontvanger na te zien.

 

Wat het verbeterd is het CI gedrag van de Canal Digitaal en Aston Dual modules.

 

Thats all,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is ook al langer aangegeven.

De CI handling.

Tot nu toe werkte enkel de power cam naar behoren op dit toestel.

Na upgrade werkt de aston en TVV/CD cam goed.

Powercam gebruikers stellen beter de vraag of hun cam na upgrade nog altijd goed zal werken.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: fullHD
Maar wat kan je nu beter kopen, een 7700 of 7710?
En scheelt het veel in prijs?


Ik zou zeggen: een 7710. De modificatie wordt uitsluitend voor de 7710 uitgevoerd op de door de officiele importeur geleverde 7710HDPVR systemen. Uit o.a. het Duitse Topfield forum blijkt dat Topfield vooralsnog niet van plan is deze modificatie voor andere dan de Nederlandse 7710 uit te (laten) voeren.
Link naar reactie
Delen op andere sites

De importeur is niet duidelijk genoeg, Na een telefoon gesprek van hedenmorgen met de importeur met de vraag of mijn retourmail is aangekomen,kreeg ik als antwoord dat hij geen duizenden mails ging nazien,ik begrijp dat natuurlijk ook wel,maar ik vertelde hem dat ik toch graag een emailbevestiging had willen ontvangen.Vervolgens zij hij dat ik op het retour email formulier de ophaal datum had moeten invullen, ik vertelde hem dat ik dit niet hoefde te doen,maar de Serviceprovider, ik viel vervolgens van mijn stoel toen hij zij dat ik maar eens goed moest gaan lezen en dan netjes maar gaan afwachten tot de vervoerder met mijn contact opneemt. Ik heb het telefoongesprek maar beeindigt,ik kon mij vragen niet aan hem stellen en die heb ik zeker.

 

1 Graag wil ik een bevestiging ontvangen van de vervoerder of de importeur dat mijn retouremail is ontvangen,

anders wacht ik meschien wel dagen of weken voor niets.

 

2 Waneer neemt de vervoeder contact op,vandaag,morgen,of over ? weken

 

3 Wie betaald de kosten van vervoer?

 

4 Ontvang ik ook een afgifte bewijs van mijn Topfield (sinterklaas woondt in Spanje.)

 

5 Wie is de vervoerder?

 

Het is goed dat we nu defenitief weten dat er een hardware update komt

maar om nu nog in onzekerheid te zitten van hoe wat en waar en hoelang daar heb ik geen zin in.

 

Als er iemand is die al is benarderd door de vervoerder dan verneem ik dat graag,

 

AVFreak

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

1 Graag wil ik een bevestiging ontvangen van de vervoerder of de importeur dat mijn retouremail is ontvangen,

anders wacht ik meschien wel dagen of weken voor niets. wordt aan gewerkt.

 

2 Waneer neemt de vervoeder contact op,vandaag,morgen,of over ? weken, binnen een week.

 

3 Wie betaald de kosten van vervoer?, Rebox.

 

4 Ontvang ik ook een afgifte bewijs van mijn Topfield, Ja.(sinterklaas woondt in Spanje.)

 

5 Wie is de vervoerder? Is toch helemaal niet zo belangrijk ?

Gewoon vragen als je gebeld wordt !

 

Wat een paniek allemaal, helemaal niet nodig als je het formulier gewoon goed leest.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou Sorry

 

Als ik alles goed door leest dan zie ik het niet,

maar goed jij waarschijndelijk wel,dus geef jij dan maar eens antwoord op mijn vragen,Kijk ik mag toch verwachten als ik iemand opbel dan je dan op met respect te woord word staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: AZtv

1 Graag wil ik een bevestiging ontvangen van de vervoerder of de importeur dat mijn retouremail is ontvangen,
anders wacht ik meschien wel dagen of weken voor niets. wordt aan gewerkt.

2 Waneer neemt de vervoeder contact op,vandaag,morgen,of over ? weken, binnen een week.

3 Wie betaald de kosten van vervoer?, Rebox.

4 Ontvang ik ook een afgifte bewijs van mijn Topfield, Ja.(sinterklaas woondt in Spanje.)

5 Wie is de vervoerder? Is toch helemaal niet zo belangrijk ?
Gewoon vragen als je gebeld wordt !

Wat een paniek allemaal, helemaal niet nodig als je het formulier gewoon goed leest.


Nou Sorry

Als ik alles goed door leest dan zie ik het niet,
maar goed jij waarschijndelijk wel,dus geef jij dan maar eens antwoord op mijn vragen,Kijk ik mag toch verwachten als ik iemand opbel dan je dan op met respect te woord word staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op het formulier wordt inderdaad vermeld dat eea kostenloos zal worden uitgevoerd. Maar het invullen van ophaaldata is flauwekul, wordt niet over gesproken en is inderdaad een veld voor serviceprovider. Het is tegenwoordig niet meer dan normaal een ontvangst e-mail geretourneerd te krijgen, zou toch een kleine moeite zijn geweest. Termijn van reactie en reperatie periode wordt niets vermeld. Ik begin steeds meer te twijfelen .... gezien mijn ervaring met recals. 1. Klant zijn vertrouwen is al aangetast door probleem product: geen excuus, geen duidelijke uitleg van het probleem. 2. Nu weer een halfbakken procedure, terwijl men toch geen gebrek aan voorbereidingstijd heeft gehad. Een goed merk is niet alleen een kwalitatief product, dit is rommelen in de marge.

Ik moet zeker blij worden dat mijn paar maanden oude, dure tuner mag worden hersteld, wat een klantvriendelijkheid.

Overigens is het nog steeds een geweldige tuner, kortom iets doen ze wel goed. sick

Vu+ duo

TF7710HDPVR Aston 1.05 Diablo

TF4000PVR Aston 218

Stab120 Tuner1+DuoLNB Astra+Hotbird Tuner2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sorbos
Op het formulier wordt inderdaad vermeld dat eea kostenloos zal worden uitgevoerd. Maar het invullen van ophaaldata is flauwekul, wordt niet over gesproken en is inderdaad een veld voor serviceprovider. Het is tegenwoordig niet meer dan normaal een ontvangst e-mail geretourneerd te krijgen, zou toch een kleine moeite zijn geweest. Termijn van reactie en reperatie periode wordt niets vermeld. Ik begin steeds meer te twijfelen .... gezien mijn ervaring met recals. 1. Klant zijn vertrouwen is al aangetast door probleem product: geen excuus, geen duidelijke uitleg van het probleem. 2. Nu weer een halfbakken procedure, terwijl men toch geen gebrek aan voorbereidingstijd heeft gehad. Een goed merk is niet alleen een kwalitatief product, dit is rommelen in de marge.
Ik moet zeker blij worden dat mijn paar maanden oude, dure tuner mag worden hersteld, wat een klantvriendelijkheid.
Overigens is het nog steeds een geweldige tuner, kortom iets doen ze wel goed. sick


Dit is wat ik nou bedoel,u begrijpt mij.Stel je eens voor dat de
vervoerder over 2 a 3 maanden pas belt(emailt) en dat zou zomaar kunnen want volgens de importeur hebben ze duidzenden emails hebben ontvangen.Als ik ze nog kan geloven.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...