Ga naar inhoud


[TF-77x0HDPVR] Algemene discussie: Hardwaremodificatie TF-77x0HDPVR


Murdock

Aanbevolen berichten

Citaat:
Verder neemt de importeur volgens de berichtgeving op de website alleen de TF7710HDPVR modellen in behandeling. Andere modellen aanmelden via het registratie formulier heeft dus geen zin.

Je zou eens moeten weten hoeveel Nederlanders en Belgen inmiddels toch proberen hun TF7700HD PVR op te geven.

 

Citaat:
Hoe kan dat formulier dan in vredesnaam gebruikt worden voor het registreren van de TF7700HDPVR modellen die dan via een omweg dit land zouden zijn binnengekomen zoals jij suggereert?

Om in aanmerking te komen voor de modificatie heeft het inderdaad geen zin maar op eenvoudige wijze weet men exact wat ze hebben gemist aan handel. Vervolgens kan de importeur simpel aantonen aan Topfiel Korea dat de markt (lees afzet) groter is dan hun inkoop aantallen van afgelopen periode. Met deze gegevens (lees tools) kunnen ze een betere forecast opgeven richting Topfield Korea waarbij met meer ontvangers toch een lagere inkoopprijs kan worden afgedwongen.

De importeur zit dan beter in het zadel en grijze import kan grotendeels worden voorkomen door de prijs op het zelfde peil te brengen als Duitsland.

(Duitsland en Engeland hebben ieder een 5x hogere afzet dan Nederland)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 465
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Stel nu dat dit zo is, is dit dan niet beter voor de vlaamse en nederlandse klanten?

Dan kan je een toestel kopen met marktspecifieke ondersteuning aan een betere prijs.

Die grijze import zorgt ook maar voor frustraties bij de klanten die niet weten dat een TF7700HDPVR een grijze import is.

Als een handelaar geen voordeel doet met grijze import zal hij het toch ook niet doen. De enige die nadeel zal ondervinden is degene die de toestellen grijs op de vlaamse en nederlandse markt brengt.

 

Mijn visie op dit veel bediscusieerde onderwerp is dat de vlaamse en/of nederlandse importeur de druk op de ketel heeft gehouden bij topfield zodat het CI probleem opgelost is geworden.

Dit is nu met een hardware upgrade, we zullen toch vlug zien of dit effectief het gewenste resultaat zal hebben. Er zijn reeds ontvangers gepatched en daarmee werkt de aston en TVV/CD cam nu wel. Het enige waar ik nog zekerheid over wil is dat het met enkel de harwareupdate is opgelost, dus zonder een bijkomende software update. Dit zal ik volgende week zelf wel testen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry maar die beschuldigingen pik ik niet meer. Ik doe jou een voorstel om volgende week te komen kijken waar je op ingaat en nu noem je me een gezant. Wat wil je eigenlijk bereiken?

 

Antwoord gewoon op de inhoud, daar heeft iedereen tenminste iets aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er word hier gepraat dat er al ontvangers geupdate zijn Ik heb op dit en ook op ander forums nog geen enkel bericht gelezen dat er resultaten bekend zijn wie is de eerste (ik niet ik wacht al meer dan 48 uur op een reactie van de imp)

 

mvrgr. wim g

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast satbird2002

hier ben ik weeer, om het even leuk te houden.

 

stel er zijn 1000 bezitters van de 7710 in totaal. smile

 

alleen de gedachte dat iedereen het binnen een week het verstuurd en terugkrijgt lijkt onmogelijk. confused

elke werkdagdag 200 van deze 7710 ombouwen, zal echt niet gaan.

 

misschien dat rebox tijdelijke krachten heeft ingehuurd om de wijziging te gaan doen, lijkt me sterk. whistle

 

dus ik denk dat we de eerste weken geduld moeten hebben, en of de dealers de 7710 mogen ombouwen lijkt me ook van niet. cry

 

dus alles is gericht op rebox en zijn kunnen. crazy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: satbird2002
hier ben ik weeer, om het even leuk te houden.

stel er zijn 1000 bezitters van de 7710 in totaal. smile

alleen de gedachte dat iedereen het binnen een week het verstuurd en terugkrijgt lijkt onmogelijk. confused
elke werkdagdag 200 van deze 7710 ombouwen, zal echt niet gaan.

misschien dat rebox tijdelijke krachten heeft ingehuurd om de wijziging te gaan doen, lijkt me sterk. whistle

dus ik denk dat we de eerste weken geduld moeten hebben, en of de dealers de 7710 mogen ombouwen lijkt me ook van niet. cry

dus alles is gericht op rebox en zijn kunnen. crazy


Dit is wat ik bedoel Deze discussie had de inmporteur/vervoerder kunnen verkomen door gewoon heel simmpel automatissch een mailtje terug te sturen te sturen.(Lees mijn eerdere berichten in dit forum)Stel dat jou som juist is dan kan het zomaar zijn dat voor ik mailtje ontvang kan je 3 maanden verder zijn.Dit zeg ik omdat de importeur mijn vertelde na een telefoongesprek op een onbeschofte manier dat hun geen duizenden
mailtje konden nagaan. of mijn retourformuler was ontvangen Dus gewoon wachten tot je een ons weegt,ondertussen wacht ik al 72 uur en wacht op lucht,en ik kan jullie verzekeren dat volgende week er heel veel wachtende goed kwaad zullen zijn omdat je gewoon niks hoort. madmadmadmadmadmad
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooie berekening en zeker waarheid als je het vanuit practisch oogpunt bekijkt.

 

Maar hoe zit het nu met de hardware-update bij jouw 7710 ?, je schreef op 3 maart al op dit board;

Citaat:
gelukkig de kogel is door de kerk, hoop dat ik deze week de Hw mod kan laten uitvoeren.

heb vanmiddag bericht gehad.

tijd voor actie, en reviews over de verbetering c.q. wijziging.

 

Bewerkt door satbird2002 (03/04/08 17:44)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...