Ga naar inhoud


[TF-77x0HDPVR] Algemene discussie: Hardwaremodificatie TF-77x0HDPVR


Murdock

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Melle
Wacht het nu eerst maar even af, het heeft geen zin om hier in schreeuwerig rood (wat ik even veranderd heb onderhand) paniek te gaan zaaien.


Geachte Melle

Hoe kan jij nu zeggen Wacht nou maar eens rustig af,Ik denk toch dat ik recht van spreken heb,wij allen wachten al veel te lang,en wij allen hebben een hoop geld uitgegeven voor een product waar wij met ze allen in geloven.Jij zegt toch ook niet tegen jou garage als je een nieuwe auto heeft gekocht en je motor doet het niet door en hardware probleem en je moet bij drie maanden wachten,en vervolgens in de onzekerheid wordt gelaten wanneer de auto naar garage moet voor een update.Melle lees mijn vorige berichten maar eens goed,en tenslote als jij vind dat je kleuren weg moet halen,Begin dan maar eerst die groene grijns van je gezicht te halen,Het komt nogal eng over.
Maar omdat jij het bent toch maar even in het ROOD
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 465
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: AVFreak
Nou Sorry

Als ik alles goed door leest dan zie ik het niet,
maar goed jij waarschijndelijk wel,dus geef jij dan maar eens antwoord op mijn vragen,Kijk ik mag toch verwachten als ik iemand opbel dan je dan op met respect te woord word staan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Melle
Leuk geprobeerd. Je krijgt even bedenktijd.


Top van je Melle,

Maar ik bedoel eigelijk, Ik wil een ieder wel eens horen als ze over 2 weken nog niets hebben gehoort,en zeg nou niet dat het niet kan tenslote wacht ik al vanaf december op een goed werkend ontvanger, en bij aankoop werd er niets over verteld. Maar om jou tegemoet te komen dit keer in jou huisstijl

Groet AVFreak
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Henri Aalten

Het heeft geen zin, elkaar verweiten te maken.

Wacht nu gewoon even af van Topfield verder gaat doen.

 

Ook ik ben van mening dat wij al veel te lang wachten,

en wil het ook snel opgelost hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer dat het eens zo door mij gerespecteerde forum van sat4all zo is afgezakt in nivo.

Het lijkt er overigens op dat naast de 7710 er ook bepaalde series 7700 hd pvr modellen terug geroepen gaan worden.

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Henri Aalten
Het heeft geen zin, elkaar verweiten te maken.
Wacht nu gewoon even af van Topfield verder gaat doen.

Ook ik ben van mening dat wij al veel te lang wachten,
en wil het ook snel opgelost hebben.


Geachte Henri

Ik verwijt niemand wat,ik wil alleen maar weten of mijn retoutmail is aangekomen bij de vervoeder,en zoals jij ook weet krijg je daar geen bevestiging van.Stel je nu eens voor dat die retourmail niet is aangekomen dan zit ik hier te wachten tot ik een ons weeg,Niemand en ook niemand kan met zekkerheid zeggen dat de retourmail wel is aangekomen.Ik hoop dat ik geen gelijk krijg maar mijn gevoel zegt dat er hier iets niet klopt,want wat zal jij zeggen als jij over twee weken niets heb gehoord,en je dan vervolgens je dealer opbelt en dan als antwoord krijg dat er nog duizend wachtende voor je zijn of dat hij zegt jou retourmail heeft men niet ontvangen.

Groet AVFreak
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk ik weet ook niet wat er allemaal komen gaat, ik heb ook nog niet eerder een hardware aanpassing meegemaakt van TF.

Dat zulks niet ineens vlekkeloos gaat lopen en veel vragen oproept is logisch, maar druk erom maken lost verder niets op.

 

Dat er bij jouw aankoop niets over verteld werd dat de TF nog niet goed zou werken vind ik meer zeggen over de dealer.

Ik kreeg bij de aanschaf van mijn 7700 duidelijk te horen dat er nog problemen waren.

Ik heb de aston 2.18 er ook uit en draai met een Xcam even.

 

 

 

Melle
DM500HD, Funke 99cm & StabHH120 & Smart Lnb, Funke 68cm & Duo Lnb Quad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Melle
Kijk ik weet ook niet wat er allemaal komen gaat, ik heb ook nog niet eerder een hardware aanpassing meegemaakt van TF.
Dat zulks niet ineens vlekkeloos gaat lopen en veel vragen oproept is logisch, maar druk erom maken lost verder niets op.

Dat er bij jouw aankoop niets over verteld werd dat de TF nog niet goed zou werken vind ik meer zeggen over de dealer.
Ik kreeg bij de aanschaf van mijn 7700 duidelijk te horen dat er nog problemen waren.
Ik heb de aston 2.18 er ook uit en draai met een Xcam even.




Hay Melle,

Ik heb mijn ontvanger via internet besteld,en geloof mij op geen een enkele site werd toen vermeld dat er problemen zijn met de ontvanger,of mijn dealer het wist dat zal ik nooit weten.Op dit moment is alleen op de site van de importeur bekend gemaakt.

Groet AVFreak
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Henri Aalten

Ik neem aan, dat ik nu moet wachten op rebox,

hoe de ontvanger terug te suren.

 

Ben benieuwd hoe lang het gaat duren, voor ik bericht van ze krijg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Bart Bone

Hallo allemaal,

ik ben heel benieuwd wat die hardware modificatie inhoud.

zou iemand na de modificatie een foto kunnen maken van de 3 smd ic's die aan de rechterkant van de CI slots op de print zitten.

zodat we kunnen zien door welk type die ene vlak bij het front vervangen is.

mischien is die modificatie ook zelf wel te doen...

Ik doe het liever zelf dan dat ik mijn ontvanger een paar dagen kwijt ben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb het even nagevragen:

 

1. Vul het formulier in.

2. Binnen 24-48 uur wordt je gebeld om een afspraak te maken voor het ophalen van je ontvanger.

3. Nadat de tuner is opgehaald heb je hem binnen 2-3 werkdagen terug.

 

Geen verzendkosten, geen bijkomstige kosten.

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Bart Bone en alle lezers van dit forum.

 

Ik heb een dergelijke oproep/vragen al verschillende keren hier geplaatst, maar als je al een antwoord krijgt is dat zeer geheimzinnig of ontwijkende beantwoording.

 

Inmiddels is het duidelijk dat het om een IC-tje gaat wat wij zelf niet in de winkel kunnen kopen. (Voorbeeld van geheimzinnigheid)

Nou loop ik al wat langer mee in dit vak en kan je verklaren dat voor enkel een "oranje" modificatie/vervanginging van een IC-tje gebruik wordt gemaakt van een bestaand IC-tje/ontwerp, ofwel er voor een paar Hollandse vervangingen geen nieuw IC-tje wordt geproduceerd.

 

Daarom is jouw oproep voor, ofwel het maken van een paar detail foto's na modificatie niet verkeerd. Wedden, als er al een paar foto's verschijnen c.q. worden geplaatst het IC-tje zal zijn ontdaan van een typenummer.

 

Per saldo denk ik dat door het oproepen van deze gehele discussie, onwetendheid bij Topfield in Korea, geheimzinnigheid/versluiering bij de importeur en zijn vooruit gestuurde gezanten (ook deelnemers op dit board) iets wezenlijk anders wordt "veranderd" (kleins ?) om de bekende CI-module beter (bijv meer stroom ?) te laten functioneren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...