Ga naar inhoud


[TF-77x0HDPVR] Algemene discussie: Hardwaremodificatie TF-77x0HDPVR


Murdock

Aanbevolen berichten

@toppers

 

Ik begrijp het niet meer hoor.

 

Als topfield niets doet is het slecht want iedereen heeft problemen met CI handling.

 

Wanneer topfield effectief via de invoerder de problemen oplost is het ook niet goed want je weet niet welke chip er effectief geplaatst wordt.

 

Ze kunnen dus nooit goed doen in een dergelijke redenering.

Eerlijk gezegt, het kan mij niet schelen welke chip eruit gaat en welke erin zolang het probleem maar opgelost is.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 465
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

droom jij even lekker verder.

 

Topfield-Korea geeft nog steeds niet aan dat de Hardware update nodig is.eerst een nieuwe firmware zeggen ze

 

en het kan ons wel schelen wat er vervangen wordt maar dat begrijp jij geloof ik niet

een echte hobbyist wil dit dus wel weten.klaar!!!!!

 

dit is tevens voorlopig mijn laatste bericht hier over dus je hoeft geen reactie hier meer op te geven.

 

 

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat de importeur bewust geen info wil geven.

 

het mag de consument niets kosten, dus de mod wordt uiteraard bij bij Topfield gedeclareerd. Dus vrijgeven van info is gelijk een vorm van broodroof voor de importeur.

Ze zullen er heus wel aan verdienen en zitten dus niet te wachten op hobbyisten.

Laat staan dat ze ontavngers moeten gaan fixen die niet goed zijn gemod.

DM8000HD PVR, DM800HD met OpenPli! ,T90 met 2x Octo en 2x Qua op A1,2,3 en HB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de Belgen die via een Nederlandse leverancier gekocht hebben geldt de "gratis" service van Rebox niet. Wij moeten de ontvanger aan de leverancier 'bezorgen' of ervoor zorgen dat deze op een Nederlands adres kan opgepikt worden...

If you don't know where you are going, you'll probably end up somewhere else...

Dreambox 600 PVR, Topfield TF7710 HD PVR, Visiosat bisat met 13.0;19.2;23.5;28.2 en Visiosat 120 cm + VBOX + H2H Jaeger

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Henri Aalten

Vul nu gewoon dat formulier in op de site van Rebox,

en wacht eens af wat er gebeurd.

 

Dat er op de site vanuit Korea niets staat, verbaast mij niets.

het is denk ik ook in eerste instantie een Nederlands probleem,

met de Aston cam.

 

Vandaar dat ook dat nu alleen de Nederlandse importeur voor een oplossing kiest.

 

Ik begrijp Sigma best, omdat er vanuit Korea nog niets wordt ondernomen, tot nu toe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet meer wat ik er van moet vinden,even een formulier invullen,en dan komt alles goed.Ik zit nu al meer dan 48 uur te wachten op een email bericht,dit maakt je onzeker is mijn retour aanvraag wel aangekomen,niemand die dat kan zeggen.Een ander zal zeggen wacht nou maar af het komt wel goed,maar ik wacht al vanaf december.Had het nou gewoon niet beter geweest als je een retourformulier invult en vervolgens verstuurd,dat je dan direct een mailtje terug krijgt met de vermelding u retouraanvraag is goed aangekomen wij verzoeken u om het volgende telefoonnummer te bellen zodat u een afspraak kan maken dat onze vervoerder die u TF komt ophalen,dit is zomaar een idee,ik denk dat ik morgen maar weer een retourformulier ga invullen,ook vraag ik mij af hoeveel er nu al zijn benaderd,Je staat met je rug tegen de muur en ondertussen waht ik hier maar op lucht. madmadmad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sigma
droom jij even lekker verder.

Topfield-Korea geeft nog steeds niet aan dat de Hardware update nodig is.eerst een nieuwe firmware zeggen ze

en het kan ons wel schelen wat er vervangen wordt maar dat begrijp jij geloof ik niet
een echte hobbyist wil dit dus wel weten.klaar!!!!!

dit is tevens voorlopig mijn laatste bericht hier over dus je hoeft geen reactie hier meer op te geven.


Nogmaals,

alle respect voor u bijdrages (komt duidelijk maar van één kant het respect maar soit, het zij zo).

Het enige dat mij hier echt stoort is dat er zoveel ontkenende berichten komen zelfs nadat alles nu al officieel gestart is. Waarom?
Wie heeft daar voordeel bij?
Het gaat echt m'n petje te boven.

Waar het nu echt over gaat is de vraag of de problemen opgelost zijn met de hardware update. Volgende week zal mijn ontvanger upgedate worden, ik breng dan verslag uit over de werking met :

Powercam
Matrix reborn cam
TVV cam


Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Het enige dat mij hier echt stoort is dat er zoveel ontkenende berichten komen zelfs nadat alles nu al officieel gestart is. Waarom?

Wie heeft daar voordeel bij?

A) Ik denk dat je verkeerd leest, alle berichten over een hardware-update komen van gezanten..........

B) Iets officieels is in dit geval een modificatie bulletin van Topfield en/of importeur. Tot nu toe ervaar ik de gehele berichtgeving als informeel en meer een poging om te registreren hoeveel HD PVR's in gebruik zijn welke via een omweg ons land zijn binnengekomen.

C) Wat is nu gestart, de discussie over een IC-tje en/of de poging tot registratie ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toppers
B) Iets officieels is in dit geval een modificatie bulletin van Topfield en/of importeur. Tot nu toe ervaar ik de gehele berichtgeving als informeel en meer een poging om te registreren hoeveel HD PVR's in gebruik zijn welke via een omweg ons land zijn binnengekomen.

Als de Topfield importeur iets op zijn website aankondigt dan lijkt mij dat een officieel bericht. Verder neemt de importeur volgens de berichtgeving op de website alleen de TF7710HDPVR modellen in behandeling. Andere modellen aanmelden via het registratie formulier heeft dus geen zin. Hoe kan dat formulier dan in vredesnaam gebruikt worden voor het registreren van de TF7700HDPVR modellen die dan via een omweg dit land zouden zijn binnengekomen zoals jij suggereert?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toppers
Citaat:
Het enige dat mij hier echt stoort is dat er zoveel ontkenende berichten komen zelfs nadat alles nu al officieel gestart is. Waarom?
Wie heeft daar voordeel bij?

A) Ik denk dat je verkeerd leest, alle berichten over een hardware-update komen van gezanten..........
B) Iets officieels is in dit geval een modificatie bulletin van Topfield en/of importeur. Tot nu toe ervaar ik de gehele berichtgeving als informeel en meer een poging om te registreren hoeveel HD PVR's in gebruik zijn welke via een omweg ons land zijn binnengekomen.
C) Wat is nu gestart, de discussie over een IC-tje en/of de poging tot registratie ?

Ik nodig je hierbij officieel uit om mijn ontvanger na patchen (gepland voor volgende week) te komen bekijken. Ik zal hem met plezien open vijzen en je mag zoveel foto's nemen als je wil.
Dan kunnen we deze ridicule discussie direct stoppen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ik nodig je hierbij officieel uit om mijn ontvanger na patchen (gepland voor volgende week) te komen bekijken. Ik zal hem met plezien open vijzen en je mag zoveel foto's nemen als je wil.

Jawel prima deal, hou mij op de hoogte via dit forum wanneer je Topfield 7710 terug is. Kunnen we enige detail foto's maken. Maar schrik niet van de uitkomst over de uitgevoerde modificatie.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: wiscel
Ik zit nu bijna aan de 48 uur maar steeds geen bericht


Het kan wel eens ? uren worden,wie het weet mag het zeggen,ik zelf wacht al bijna 72 uur op bericht,en ik moet zeggen dat ik dit behoorlijk onbeschoft vindt om klanten zo inafwachting te laten.Ook op dit Forum gaat men hier aan voorbij,als ik naar de reacties kijk naar de berichten die ik hier al eerder heeft geplaatst.Het enige wat je hier hoort is wacht maar even af het komt wel goed. Ik heb hier niets aan, Ik wil maar een ding DUIDELIJKHEID madmadmadmadmadmad
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...