Ga naar inhoud


Klapperende radiatoren.


Michel

Aanbevolen berichten

Wat een geld....!

 

2 Leidingen losmaken bij de ketel, flexibel stukkie ertussen of pijpies buigen en dat ook nog even bij twee radiatoren en de klus is gefikst. Volgens mij maar 3 uurtjes werk max.

 

Da's 233,00 per uur ;-)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 79
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • Beheerder

Zo simpel is het niet. Er moeten op 3 plaatsen 2 leidingen omgedraait worden.

 

Om dat netjes te doen moet je wel behoorlijk wat bochtjes maken en wel bij 2 van de 3 op een plaats die lastig bereikbaar is.

Inclusief materiaal en 21% BTW is het 700 euro en ze zouden er minimaal 6 uur mee bezig zijn.

 

Als ze er korter mee bezig zijn, kost het minder. Niet dan?

 

Wat kan mij het ook schelen. Ik betaal het zelf niet. Anders had ik wel een keer gekreund en gesteund wink

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ozzo
Wat een geld....!

2 Leidingen losmaken bij de ketel, flexibel stukkie ertussen of pijpies buigen en dat ook nog even bij twee radiatoren en de klus is gefikst. Volgens mij maar 3 uurtjes werk max.

Da's 233,00 per uur ;-)



Maar dat bedrijf heeft ook onderzoek gedaan en zal garantie geven
met het nodige ondernemingsrisico, dat kost nu eenmaal ook geld.

€ 700,00 is best wel veel maar je krijgt er dan ook weer een
stukje vertrouwen van terug en geeft een beetje rust.

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou zeggen eind goed al goed. Ik heb begrepen dat de klus nog uitgevoerd moet worden. Je kunt in ieder geval zien als je een huis koopt dat je alles goed moet controleren, wil je later niet in de problemen komen. In ieder geval ik wens je goed wonen in je nieuwe huis.

Vriendelijke groet,

Maja.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Zeker als je bedenkt, dat bedrijven meestal niet staan te springen, om de missers van hun conculega's op te ruimen.

Het zou niet de eerste keer zijn, wanneer je toch nog onverwachte verrassingen tegenkomt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...