Ga naar inhoud


Xs4all is zeer slecht tegenwoordig


Aanbevolen berichten


  • Reacties 164
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: mixfreak
Ik ben sinds en week klant bij echtshit4all

Ik kwam van een 3 mb abo bij telfort af. (we zitten ver van telefooncentrale)

zet xs4all me op 1 mb internet lag aan de aftand tussen de centrale en ik (zeggen ze)

Toch vreemd volgens mij is het de zelfde centrale en als telfort me 3 mb kan leveren dan moet xs4all dat toch ook kunnen
nu beweren ze dat ik mischien overgegaan ben naar een andere centrale (in maastricht zeker) allemaal heel vaag


ikke nu nie meer snap...

Zo te lezen (althans, zo lees ik het) was je naar xs4all gegaan maar nu schrijf je dat je xs4all zat was en daarom verhuist ben van ISP.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat hij bedoeld dat Telfort problemen in het data center hadden. Hoewel dat mij ook sterk lijkt.

 

@mixfreak, lees mijn eerdere bericht goed door en probeer de techniek te begrijpen. XS4ALL heeft in mijn ogen heel weinig met jou probleem te maken. Dat zit namelijk niet aan de provider kant.

 

 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee dat weet ik

kpn heeft een fout gemaakt

om mij op het verkeerde profiel aan te sluiten

En xs4all levert mij ADSL daar heb ik een contract dus zij zijn de gene die dit op moeten lossen

 

Als ik eerst 3 mb op de zelfde koper leiding en de zelfde centrale had dan moet dit bij xs4all toch ook kunnen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: mixfreak
Nee dat weet ik
Als ik eerst 3 mb op de zelfde koper leiding en de zelfde centrale had dan moet dit bij xs4all toch ook kunnen ?


Precies, kwam ook van een 4 Mb, 1 1/2 Mb lukte al niet meer na overstap van KPN. Zou het een treiteractie zijn wink

Na paar maand bellen wel een stabiele 8 Mb lijn.

Gebruik je de fritzbox? Gelijk wegmikken, train zeer laag in op een moeilijke lijn.

VU+ Duo2 - PrismCube

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nieuwe update smile

 

Ik heb vandaag weer gebeld met xs4all

en die vertelden mij dat ze er niks aan konden doen

en dat het probleem bij de logge kpn lag

 

ik heb daarom gevraagd of ik per direct kon opzeggen

dit was geen probleem met een maand inachtneming

 

dus per 2 juni ben ik er weer vanaf smile

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben in 2002 overgestapt van kabel naar XS4all en nog steeds geen spijt er van. De ergernissen van de brakke kabelverbindingen was ik in één klap kwijt.

Ja, het mag wel wat langzamer zijn (8 Mb/s) maar het is wel een stabiele verbinding en voor het gewone huis-tuin-en-keuken-gebruik alhier meer dan voldoende.

2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C)

2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo

1x DB 7020 (C).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo zie je maar weer de ene provider is op een bepaalde plaats wel o.k. en op een andere kan die weer brak zijn. De kabel is hier in ieder tot nu aan toe absoluut niet brak maar jou ervaring is dan wel van een hele tijd geleden in tussentijd er wel het 1 en ander veranderd.Ik zit gelukkig in een voormalig multikabel gebied waar niet zo veel problemen zijn als in het voormalige @home gebied.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit ook in het Multikabelgebied en ja, er is waarschijnlijk wel wat verbeterd. Maar ik zie geen reden om terug te gaan om de doodeenvoudige reden dat ik dik tevreden ben met wat ik heb.

2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C)

2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo

1x DB 7020 (C).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kreeg net een bericht binnen van xs4all dat mijn abbo van 51,15 naar 54,95 per maand zal worden verhoogd. Voor een simpel basic-abbo wat ik al jaaaaren heb.

 

Ik moet me langzaam ook maar eens gaan orienteren op andere mogelijkheden, ik ben geloof de laatste in het land die nog duur belt en internet (altijd nog te lui geweest voor zoiets)

Nokia Dboxen Sportster Neutrino,

DM800 Oozoon in flash, Verschillende Gemini's en Newnigma op USB, DM800SE met Pli

88cm Triax, vaste twin opstelling, A1 A2 A3 HB

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast sjonnie123

Ik heb een lite abbo van 40 € pm en ben ook op zoek naar iets goedkopers. Wat me tot nu toe tegenhoud is

 

1) nieuw e-mail adres

2) toegang tot usenet

 

Usenet is simpel op te lossen door een payserver te nemen (rond 7 € pm) een nieuw e-mail adres doorgeven aan m'n contacten is even door de zure appel bijten.

 

Maar al m'n internet forum accounts omzetten naar nieuw e-mail adres is wat ingewikkelder heeft iemand hier ervaring mee/tips...

 

Welke provider heeft minimaal 8mb down en 1Mb up voor een schappelijke prijs <25 € en is een beetje betrouwbaar

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Soulman
Ik kreeg net een bericht binnen van xs4all dat mijn abbo van 51,15 naar 54,95 per maand zal worden verhoogd. Voor een simpel basic-abbo wat ik al jaaaaren heb.

Ik moet me langzaam ook maar eens gaan orienteren op andere mogelijkheden, ik ben geloof de laatste in het land die nog duur belt en internet (altijd nog te lui geweest voor zoiets)


Als je meer info wilt moet je eens op de site van Ben Woldring gaan kijken, daar kun je goed vergelijken

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de tip!

Zag hem laatst toevallig nog bij P&W geloof ik

 

 

Nokia Dboxen Sportster Neutrino,

DM800 Oozoon in flash, Verschillende Gemini's en Newnigma op USB, DM800SE met Pli

88cm Triax, vaste twin opstelling, A1 A2 A3 HB

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...