Ga naar inhoud


Xs4all is zeer slecht tegenwoordig


Aanbevolen berichten

Ik betaal met XS4only bij lange na geen 75 euro maar 39 euro. Merkte wel dat de downloadsnelheid de afgelopen week met 100kB/s is afgenomen iets wat ik dus niet op prijs stel aangezien ik vaak en veel download. Ik zit hier nu op 740kB/s i.p.v. 840 wat ik eerst had en waarom het minder is geworden ? Schiet mij maar lek.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 164
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: krui21
wat blijkt afgelopen woensdag wordt ik gedeeltelijk afgesloten vanwege abuse. Er gaat een youtube virus de ronde via msn door een link die via vrienden naar jou wordt verstuurd. Mijn dochter van 9 denkt een leuk linkje te krijgen van een vriendinnetje maar een trojan dus...dit gebeurde om 13:33 uur. Ik kom om 17:30 uur uit mijn werk en zie een abusemelding van xs4all, zodat ik alleen via proxy kan internetten.


Goede zaak, heb ik en de rest van de wereld geen last van jouw trojan en beroerde firewall/av pakket.

Die abuse afdeling is telefonisch niet bereikbaar en enkel per email.
Je moet gewoon doen wat er in die mail staat, daarna mailtje retour en dagje later staat je verbinding weer open.
En die gasten laten zich niet jagen, die hebben lak aan jouw kouwe drukte!

En ik ga dus wel zeggen dat je pc's beter beveiligd moeten worden want dat zijn ze duidelijk niet.
Weet niet precies wat die trojan allemaal wel of niet doet maar als de ISP je niet afgesloten had wist je het nu nog niet en was het spam botnetwerk weer een ws rijker geweest.

Maar goed, ga lekker naar een andere provider toe. Er zijn er genoeg die prima service beloven en het ondertussen ook niet waarmaken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Harley4
Ik train met de fritzbox rond de 4 mb, met de speedtouch 780 icm DMT op bijna 7 mb op een 8mb lijn. Fritz valt hier zowiezo af.


Toevallig ken ik alles wat je opnoemt. Fritz traint veilig in en zal beslist niet disconnect risico opzoeken.
De speedtouchjes trainen hoog in en nemen disconnect voor lief.
Met die DMT tool tweak je de zaak nog verder de gevarenzone in.
Kortom jij creert je eigen probleem en verwijt het de provider.
Die koperkabel richting jouw huis is of brak of te lang. Als er wat meer gebruik gemaakt wordt van het net door de buren links en rechts van de lange kabel naar de centrale kun je wachten op disconnects.

Hoe dan ook geen probleem wat XS4All zelfstandig kan oplossen, 100% KPN en zijn soms luie en lakse medewerkers.

Heb in mijn vorige woning ook zo'n eentje gehad die nog uit het pstn telefonie tijdperk stamt en zijn tijd uitzit.
Tekent zijn eigen bon af en doet alsof het probleem opgelost is.
En ik maar weer bellen...
Inmiddels verhuist en stabiele internetlijn van TweakDSL met super helpdesk op een fritzbox 5124!

XS4All vind ik op het moment ook te duur in verhouding tot de geleverde serviceniveau. Zal best wel weer verbeteren maar tja shit happens als je in korte tijd veel nieuwe klanten krijgt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: theparasol
Origineel bericht van: Harley4
Ik train met de fritzbox rond de 4 mb, met de speedtouch 780 icm DMT op bijna 7 mb op een 8mb lijn. Fritz valt hier zowiezo af.


Toevallig ken ik alles wat je opnoemt. Fritz traint veilig in en zal beslist niet disconnect risico opzoeken.
De speedtouchjes trainen hoog in en nemen disconnect voor lief.
Met die DMT tool tweak je de zaak nog verder de gevarenzone in.
Kortom jij creert je eigen probleem en verwijt het de provider.
Die koperkabel richting jouw huis is of brak of te lang. Als er wat meer gebruik gemaakt wordt van het net door de buren links en rechts van de lange kabel naar de centrale kun je wachten op disconnects.

Hoe dan ook geen probleem wat XS4All zelfstandig kan oplossen, 100% KPN en zijn soms luie en lakse medewerkers.

Heb in mijn vorige woning ook zo'n eentje gehad die nog uit het pstn telefonie tijdperk stamt en zijn tijd uitzit.
Tekent zijn eigen bon af en doet alsof het probleem opgelost is.
En ik maar weer bellen...
Inmiddels verhuist en stabiele internetlijn van TweakDSL met super helpdesk op een fritzbox 5124!

XS4All vind ik op het moment ook te duur in verhouding tot de geleverde serviceniveau. Zal best wel weer verbeteren maar tja shit happens als je in korte tijd veel nieuwe klanten krijgt.

Ik zou toch even beter lezen voor je reageert.
Provider verwijten, yep. En nog terecht ook.
4 jaar op dezelfde lijn via kpn NUL uitval gehad, terwijl xs4all het presteerde, zelfs na een downgrade tot zelfs 1500, nog 3 keer per dag uitval had.
Louter aan mijn vastberadenheid te danken dat ik nu alweer 3 week op een stabiele 7Mb op een 8Mb lijn gesyncht heb.
Fietsenmakers zijn het die het geen reet boeit richting de klant.

VU+ Duo2 - PrismCube

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

ik heb er al maanden last van dat de internetverbinding plotseling wegvalt, zodat ik niet meer van buitenaf kan inloggen op mijn server. De oplossing is om het modem even van de stroom te halen. Ik heb hierover al talloze malen contact gehad met xs4all, maar ze kunnen alleen maar zeggen dat de lijn goed is. Vandaag weer, ik kom niet op mijn eigen netwerk van buiten af, dus ik bel xs4all, maar die kunnen weer alleen maar zeggen dat de lijn goed is, en dat ik maar moet terugbellen als ik thuis ben, waarop ik enigszins uit mn plaat ga. Heb onlangs zelf een Fritzbox aangeschaft, en hoopte dat hiermee de problemen opgelost zouden zijn, maar helaas. Meer mensen hier last van, en wat was de oplossing?

Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd

Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd

Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird

Linux server

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Origineel bericht van: Harley



Fietsenmakers zijn het die het geen reet boeit richting de klant.


Hey, kijk je uit?! Je beledigd mij een beetje...

TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks

Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD

KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver

HTC HD2

Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

jongens wat een negatief berichten over xs4all.

ik had voor dat ik naar xs4all ging Wanadoo nou ik kan je vertellen dat ik toen pas gezeik had en ellende en ja dat ging via het zelfde koperdraadje

ben in het voorjaar over gegaan naar xs4all only en ben nog steeds tevreden

 

 

 

 

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sigma
jongens wat een negatief berichten over xs4all.
ik had voor dat ik naar xs4all ging Wanadoo nou ik kan je vertellen dat ik toen pas gezeik had en ellende en ja dat ging via het zelfde koperdraadje
ben in het voorjaar over gegaan naar xs4all only en ben nog steeds tevreden

Ben maar blij dat je een goed werkende koperdraad hebt,maar zoals
al vaker gepost als er een probleem is dan heb je bij iedere
provider een probleem ,probleem zit dan bija altijd bij de KPN
omdat hun het transport doen voor de providers.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Persoonlijk heb ik geen klachten over de helpdesk bij

xs4all (kan alleen spreken over xs4all zakelijk).

Ben altijd vlot door gekomen ,hebben me altijd vlot de

modem instellingen doorgegeven ,op verzoek hebben ze me altijd

de BER van de lijn doorgeven ,passwoord resetten ,log gegevens

doorgeven van b.v. wanneer passwoord geweizigd enz.

 

Dus wat dat aangaat geen klachten ,maar als problemen aan de

lijn zijn (kpn) dan zijn de handen bij xs4all ook gebonden.

 

Heb wel klachten als xs4all de aansluiting ter plekke aansluiten

dat het NOOIT klopt ,maarja dat doet weer niet xs4all maar de KPN.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

misschien een rare vraag wat bedoel je met intrainde?

heb hier ook een fritzbox kreeg ik bij mijn only abo en heb deze ingesteld en doet het eigenlijk zonder probleem in tegen stelling tot mijn speedtouch die werkte niet zo goed.

 

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

nogmaals sigma. In bijna alle probleemgevallen ligt het aan de koperlijn die van de centrale naar je huis loopt.

Soms helpt het om een ander type dsl modem te gebruiken om zo bv een hogere snelheid te bereiken of meer stabiliteit of beide.

De hele snelheids handshake noemen ze bij DSL trainen van de line.

 

Hangt ook allemaal samen met type DSL-AMP wat in de wijkcentrale gebruikt wordt. Sommige modem dsl chips werken beter met Broadcom, anderen met alcatel etc etc.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

gisteren heb ik mijn abbo verhoogd van 8 naar 20 mbit. Gisteren lag de snelheid rond de 13000 kbs, maar vandaag moet ik al blij zijn met 3000 kbps. Iemand anders ook last van een trage lijn?

Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd

Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd

Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird

Linux server

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...