Ga naar inhoud


Xs4all is zeer slecht tegenwoordig


Aanbevolen berichten


  • Reacties 164
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Bedankt,

 

Net gechecked voor mijn Fritz 5124 International Annex A (niet xs4all!) dsl modem.

 

Er is nu beschikbaar FRITZ!Box Fon 5124 (Annex A) Firmware Version 57.04.67 gedateerd 09-01-2009 / beschikbaar gesteld per 28-01-2009

 

De Annex B zal nog wel een maandje moeten wachten wink

 

Hele mooie update, dit zegt avm zelf in de "changelog"

 

Changes in 57.04.67:

- DSL: improved DSL-driver for better interoperability

- Internet: improved routing performance; possiblity to define custom prioritization rules for applications or computers

- USB Host: NEW! USB devices connected to the FRITZ!Box can now be forwarded to a computer in the network, allows the use of printers or even scanners on every computer in your local network

- USB Host: NEW! FRITZ!Musikbox - share music-files from a usb device with compatible devices in your local network (UPnP-AV)

- System: support for Wake on LAN via new and improved network-overview

- System: HTTPS-remote access with individual certificates

- System: NEW! Assistant for a simplified installation

- System: NEW! Notification if no password for the webinterface has been configured

- System: NEW! push-service; schedule regular status reports via email

- System: NEW! Eventlog now documents access or changes in the userinface if password is activated

- Telephony: NEW! integrated answering-machine, records incoming calls and forwards recording via email

- Telephony: NEW integrated fax-machine, recieve faxes without the need of a dedicated fax-machine and (optionally) forward them via email

- Telephony: Setup of telephony-devices has been optimised

- Telephony: improved fax interoperability

- Telephony: simplified possiblity to block anonymous calls

- Telephony: added snooze to alarm function

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

bij xs4all zijn ze van de pot gerukt:

ik heb nu een jaar xs4all: 4mb voor 29,95.

Nu zag ik dat ze voor nieuwe klanten 8mb aanbieden voor 29,95.

en bestaande mogen hun modem houden, nou jippie......:(

ik bellen met xs4all, het boeit me niet of het modem wat ik gebruik van jullie is of van mij, als het maar werkt.

Dus ik vraag kan ik als trouwe abonnee niet die 8mb krijgen.

nee mijnheer dat kan niet. Dus vraag ik hoe kan ik het dan wel krijgen? Dan moet u het abbo opzeggen en opnieuw aanmelden.

Dus ik op mijn beurt, dus ik meld me af, stuur het modem terug, meld me aan en krijg weer een modem van jullie?

ja mijnheer dat klopt. Dus ik zeg als jullie al deze stappen nu weglaten me gewoon die 8mb geven zijn jullie een stuk goedkoper uit! want nu kost het jullie administratieve handelingen en 2x een modem versturen. Nee mijnheer, dat kan niet. Een fijne avond nog......

Dus ik stap fijn over naar de kabel. Als alle bedrijven het zelde "werken" als XS4ALL komen we in Nederland nooit uit de crisis. Wat een stelletje regelneukers zeg........

 

 

Vu duo2 met pli

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: dream-on
bij xs4all zijn ze van de pot gerukt:
ik heb nu een jaar xs4all: 4mb voor 29,95.
Nu zag ik dat ze voor nieuwe klanten 8mb aanbieden voor 29,95.

Dream on, Er is een actie dat nieuwe klanten het EERSTE JAAR 8 mbit voor 29,95 krijgen. Daarna gaan ze 39,95 betalen wat de normale prijs is voor 8 mbit. Niet vergelijkbaar dus, en jij hebt je actie voordeel al gehad op het moment dat je ADSL nam. Bovendien mag een provider geen acties hebben om nieuwe klanten te lokken?

Als je deze thread leest staat het bol van reacties van mensen die het zelf vaak niet begrijpen en xs4all de schuld geven. Ik wil niet zeggen dat er niks fout gaat bij ISP's of KPN, maar de meeste consumenten begrijpen de techniet achter DSL niet. Ze zien 20/1 mbit op TV en verwachten dat ook te krijgen. Helaas werkt dat anders omdat men afhankelijk is van een stokoud kopernetwerk in de grond. Zelfs een modem goed aansluiten is nog te moeilijk voor de meerderheid. Als ze extra pc's aansluiten kopen ze een router ipv switch etc. cry Is er iets met de PC aan de hand is het de schuld van de provider want "het internet" is ineens zo traaag. sleep

Hetzelfde gaat op voor die mensen die hun schotel uitrichten, leuk dat heel NL dit zelf doet maar dat is ook de reden waarom het vaak zo slecht gebeurd. En bij klachten ligt het aan alles behalve henzelf wink

Mijn ervaring: de meeste DSL problemen liggen bij de consument thuis. En in de gevallen waar dat niet zo is zal het te wijten zijn aan de koperlijn tussen de woning en de DSLAM. Wat men niet realiseert is dat als je van provider wisselt deze problemen vaak niet opgelost worden omdat de koperlijn door de grond hetzelfde blijft, of het probleem moet 'm in de DSLAM kaart zitten die soms wisselt (maar meestal niet) als van de ene provider naar de andere gaat. Het gaat er om welke DSL netwerkleverancier de betreffende provider gebruikt. Je kunt fysiek op een andere DSLAM kaart terecht komen met bijv wat sterker/zwakker signaal.(met de gevolgen van dien) Wat je ook vaak hoort is mensen die van een langzaam abo bij provider1 naar een sneller abo bij provider2 overstappen en dan zeggen provider2 is slecht want het werkt niet goed of ik haal lage snelheden. :D

Het netwerk van providers wat je veranderd als je van ISP wijzigt begint pas na de DSLAM en daar zit zelden een probleem. Bij een prijsstunter kun je wel verwachten dat de capaciteit wat minder is en je daardoor hogere responstijden hebt en meer congestie.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Codx


Als je deze thread leest staat het bol van reacties van mensen die het zelf vaak niet begrijpen en xs4all de schuld geven. Ik wil niet zeggen dat er niks fout gaat bij ISP's of KPN, maar de meeste consumenten begrijpen de techniet achter DSL niet. Ze zien 20/1 mbit op TV en verwachten dat ook te krijgen.


wat een onzin. Als een bedrijf zo expliciet adverteert met 20mbit mag je als argeloze consument ook verwachten dat je dat krijgt, en moeten ze, als je eenmaal klant bent, niet met verhalen komen over het netwerk en afstand tot de centrale enz. Ben dan eerlijk en zeg dat er DUIDELIJK bij voor mensen een abonnement afsluiten.

Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd

Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd

Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird

Linux server

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Codx
Niet vergelijkbaar dus, en jij hebt je actie voordeel al gehad op het moment dat je ADSL nam. Bovendien mag een provider geen acties hebben om nieuwe klanten te lokken?


Welke actie heb ik dan gehad?? ik "dacht" dat ik het fritzbox modem mocht houden, nu blijkt dat die toch van xs4all is......
En 2 weken later kwamen ze met de wii aan bij nieuwe abbos en die kreeg ik dus ook niet. Dus wat was mijn actie?

En ik vind het niet normaal dat ze aantrekkelijke abbo's hebben voor nieuwe klanten en voor bestaande haast niks doen. Ze mogen zeker aanbiedingen hebben, graag zelfs, maar dan vind ik wel dat ze voor bestaande klanten ook iets aantrekkelijks moeten doen...

Vu duo2 met pli

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

@ allez l'om: er staat altijd TOT 20 Mb/s

 

en natuurlijk is dat afhankelijk van de lengte van je kabel, op de site van een provider staat meestal een postcode + h.nr check, deze geeft weer welk abonnement je af kun sluiten.

Als er een provider is die alleen maar TOT 20 Mb/s aanbied, krijg jij gewoon het maximale wat haalbaar is op je lijn/kabel.

 

en argeloze consumenten worden altijd genaaid anno 2009 door goedwillende prijsstunt verkopers. (kijk kassa/radar/etc)

Dreambox DM800HD PVR, 500GB WD HDD

Dreambox DM600 PVR

TRIAX TDA78, Canal Digitaal DUO LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

ook hier nooit geen last of resetten ,nee werkt altijd en goed.Ik heb wel een paar x gebeld over het fijt dat ik wel eens iets zou willen zien van een aanbieding voor ex demon klanten,dat duurt inderdaad heel lang,vroeger bij demon was het echt veel beter en gelijk helpdesk.Ma ja ik zit hier nu voor 20 euro en heb een goede snelheid bij FTD,niks geen pay servers wat iedereen moet.Nee voor die 20 euro ben ik erg tevreden.

Dreambox 7000s draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

XS4all zijn (hier) nog steeds niet slecht maar we zitten er toch aan te denken om toch maar te gaan verhuizen.

 

Dus ik even bellen wanneer ik op zou kunnen zeggen aangezien ik nog niet zo heel lang geleden een fritzbox had "gehad" en dus bang was dat er nog wat van "een jaar" open zou staan. Het vorige modem (was volgens mij een klein probleem met de verbinding) deed ooit vreemd en toen heeft de vriendin een ander modem "geregeld" want dat boden ze toen telefonisch aan.

 

De aktie die toen liep was toen dat je een "gratis modem" kreeg bij een verlenging. Ten eerste vind/vond ik het al geen aanbieding omdat je een nieuw modem TE LEEN kreeg want wat voor een voordeel heb je dan (gekregen)?

 

Dus heb ik bij dat telefoontje gelijk gevraagd of klanten die (toch) nog langer blijven, ook of toch, iets kregen. Er moest intern nog wat geinformeerd worden maar het antwoord was dat trouwe klanten helemaal niks krijgen tov. van nieuwe klanten die nu een netbook krijgen.

 

De reden om weg te gaan zijn toch de kosten met de daarbij horende "vele extra's" die wij toch niet gebruiken. Ik twijfel wel waar na toe te gaan want we willen wel een verbinding terug waar ook goed over te gamen is (maw. een goede connectie en dus ping). Met de snelheid loopt het wel los en als het in de buurt is van wat we nu halen ben ik tevreden (ca. 12 v/d mogelijke 20Mbit).

 

We zitten nu met een BBned aansluiting dus Alice easy is een optie ben alleen huiverig hoe je erover kan gamen wat dat weet ik niet. Ben niet zo bang voor de evt. VOIP problemen bij (de) providers want we gaan toch niet bellen. Je kan eigenlijk ook niks vinden over de goede ervaringen of anders de problemen die mensen hebben bij het spelen van games. Ik heb ooit op het forum van tele2 niet zo positieve reacties gevonden dus die sla ik voor de zekerheid maar over. Mijn broer zit bij tele2 en heeft goede surf en download ervaringen heb maar ja, gamen is heel wat anders...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben sinds en week klant bij echtshit4all

 

Ik kwam van een 3 mb abo bij telfort af. (we zitten ver van telefooncentrale)

 

zet xs4all me op 1 mb internet lag aan de aftand tussen de centrale en ik (zeggen ze)

 

Toch vreemd volgens mij is het de zelfde centrale en als telfort me 3 mb kan leveren dan moet xs4all dat toch ook kunnen

nu beweren ze dat ik mischien overgegaan ben naar een andere centrale (in maastricht zeker) allemaal heel vaag

 

Ik kan volgende week pas weer bellen met de helpdesk

dan sta ik pas echt in het systeem

 

to be continued

frown

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...