Ga naar inhoud


Xs4all is zeer slecht tegenwoordig


Aanbevolen berichten


  • Reacties 164
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Sinds XS4ALL Only zeer slechte bereikbaarheid van de helpdesk. Na de storing van de KPN in mei lang zonder internet gezeten. Sindsdien geen problemen. Constante snelheid en ook geen uitval.

 

De communicatie had wel beter gekund, maar ze hebben wel het boetekleed omgedaan. Korting op maandprijs en een extra cadeautje t.w.v. 20 Euro.

 

Wel een klein nadeel sinds de XS4ALL Only: Je kunt je up/download statistieken niet meer inzien.

 

Ook heeft de KPN *iets* gedaan in de centrale waardoor de Speedtouch 780 niet altijd goed intraint. Er zit nu een gap tussen de ADSL en de ADSL2(+) frequenties waardoor de hoge abo's steevast na een synchreset slechts 8228kbps geeft. Dit is gelukkig met DMT goed op te lossen.. Na deze tool gaat íe braaf naar 13Mbps

Link naar reactie
Delen op andere sites

DMT is de applicatie. Als je deze start druk je op Çonnect' De lijninformatie van je modem wordt dan weergegeven. Rechtsonder zie je de knop 'Resynch'. Druk erop en de modem zal herstarten / trainen. Na enige tijd is de connectie weer úp' en kun je zien wat de nieuwe snelheid is... Voor de rest is er op de site enorm veel extra info te lezen....

 

Bij mij scheelt het 4 tot 5Mbps dus zeker de moeite waard!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Origineel bericht van: Harley4
Vandaag onverwachts KPN monteur!! aan de deur, kaart in centrale gereset. Uurtje gemeten, tig telefoontje's. Kom nu op een ADSL2+ kaart/poort van de week. Hulde aan de zich tot het uiterste inspannende KPN monteur smile

Ben benieuwd


Toch maar weer eens gebeld, weer niks gehoord. Blijken ze de ticket weer op begin oktober gereed te hebben gemeld, zonder actie/omzetten andere kaart/poort. Nu weer ticket aangemaakt, moeimakers zijn het crazy

VU+ Duo2 - PrismCube

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja als ik dit zo lees ben ik de enige hier die het wel naar zijn zin hebt bij xs4all heb na de groote storing van afgelopen zomer nergens last van.(heb ook xs4all only abo met een fritzbox)

 

maar ik blijk hier de enige te zijn denk ik

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hoor, ik was voor de grote storing redelijk tevreden en na de grote storing is dat eigenlijk weer het zelfde geworden.

 

Heb nu, steeds een tijdje, ook een Fritzbox en ik moet zeggen: tot op het heden heeft die nog geen storing/vastlopers gehad wat ik met mijn router hiervoor af en toe wel had.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Harley4
Origineel bericht van: Harley4
Vandaag onverwachts KPN monteur!! aan de deur, kaart in centrale gereset. Uurtje gemeten, tig telefoontje's. Kom nu op een ADSL2+ kaart/poort van de week. Hulde aan de zich tot het uiterste inspannende KPN monteur smile

Ben benieuwd


Toch maar weer eens gebeld, weer niks gehoord. Blijken ze de ticket weer op begin oktober gereed te hebben gemeld, zonder actie/omzetten andere kaart/poort. Nu weer ticket aangemaakt, moeimakers zijn het crazy


Begint nu wel een soap te worden, krijg vanmorgen sms's dat ticket opgelost is.
Nog steeds de zelfde verbinding.
Ik weer bellen, eindelijk de 2e lijns te pakken.
Ondanks de nieuwe opdracht van xs4all richting de KPN, boel weer gesloten zonder daadwerkelijk wissel naar adsl2 kaart.
Nu komt ie, geven toe dat dit de oplossing is, maar ondanks de garantie dat het opgelost zou worden door onder andere KPN monteur die hier geweest is/xs4all medewerker van de 2e lijns. Gaat het feest niet door. Dus blijf met een lijn zitten die paar week goed werkt, dat begint te klapperen, zelfs met downgrade naar 1500 toe. Na reset kaart een stabiele +/- 7 Mb op een 8mb verbinding, dit duurt alleen max een maand.

Toch niet normaal, dat ondanks de garantie, ze nu ineens weigeren er wat aan te doen.

Kon een gokje wagen om de hele boel op te zeggen, opnieuw aanmelden, en hopen dat ik op een andere kaart kwam.

Iemand die het nog snapt? Ik niet meer sick

VU+ Duo2 - PrismCube

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit al even bij xs4all, had nooit problemen. Inderdaad, in het verleden waren ze duur maar dan ook wel goed.

 

Nu is de verbinding bij mij nog wel goed, maar die helpdesk is zwaar onder de maat. Ondeskundig, kan ze niks schelen, en xs4all doet niet wat ze zeggen.

 

Overgegaan van bellen via kpn naar xs4all (only). Ze zeggen me vooral niet zelf op te zeggen, maar zij doen het ook niet. Dus rekeningen van kpn.

 

En wat denk je, bellen mailen en wat nog meer om die rekeningen vergoed te krijgen: Bekijk het maar.

 

Modem probleempje: behandelen ze je als een analfabeet. Terwijl je merkt dat die aan de andere kant al hemelaal niet weet waar het over gaat.

Als je dan met een werkende (bekabelde) internet verbinding de antivirus niet uit wilt zetten worden ze nog onbeleeft en grof ook: als je dat niet uitzet, kan ik je niet verder helpen en moet ik dit gesprek beeindigen.

 

Maar ja, ik heb nu wel een werkende Speedtouch én een FritzBox, door die sukkels.

 

Nee, ik vind het niks meer daar en denk dat ook dat xs4all er in april/mei uit gaat. Als het dan toch waardeloos moet zijn, dan maar goedkoop waardeloos.

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

 

Ik zit nu meer dan vijftien jaar bij XS4ALL en moet veel schrijvers hier gelijk geven. Vroeger was XS4ALL een begrip voor kwaliteit, betrouwbaarheid en hulpverlening. Helaas is dit de laatste drie jaar snel afgegleden tot het niveau van de gemiddelde provider die zijn voice enabled 20mb/s lijn voor 20euro in de markt zet.

 

XS4ALL vraagt hier nog steeds rond de 75 euro voor en die ben ik best bereidt te betalen als de service er ook naar is....en dat is niet meer zo.

Het is zelfs zo erg dat ik klanten destijds het advies heb gegeven om XS4ALL te nemen. Een advies waar ik nu klachten van klanten en dus spijt van heb gekregen.

 

Mijn ervaring is dat XS4ALL niet slecht is, maar de serviceverleningen is niet meer van hoog niveau en zeker niet in contrast tot de kosten.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...