Ga naar inhoud


Xs4all is zeer slecht tegenwoordig


Aanbevolen berichten


  • Reacties 164
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Gast fatfreddy
Origineel bericht van: Harley4
Sinds de storing een 4 Mb verbinding ipv 8Mb, telefonisch niet te bereiken, en op mail wordt niet gereageerd.

Gaat lekker Xs4all only sick


Dat geld wat je teveel betaald gewoon storneren.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben sinds vrijdag overgestapt van orange naar Xs4all, maar ik moet zeggen dat ze zeer goede service hebben.Ahum gelijk geen verbinding,modem ST780. meer dan een uur aan de telefoon hangen voor je contact hebt,daarna wordt je doorgeschakelt naar een deskundige,weer 3 kwartier later die vertelt wat ik al wist.En nu op 4juni nog steeds geen internet.En de helpdesk is zeer moeilijk of niet berijkbaar.ben nu even blij dat mijn buurman even de verbinding vrijgeeft via draadloos systeem.als ze morgen nog geen internet leveren kunnen ze alles weer meenemen.En het gekke is dat hier 2 huizen verder ook iemand zit met al jaren xs4all aansluiting en hij heeft gewoon continu internet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is gewoon klote met heel xs4all !!! ik zit al 6 jaar bij dit bedrijf en werkte voor xs4all only super. zelden uitval, maar sinds ik mijn telefoon van kpn heb omgezet naar voip van xs4all is het helemaal knudde. ik kreeg na verlenging van mijn abbo een speedtouch 780, en deze gooit om de paar dagen alle instellingen eruit. helemaal leeg dus backup terug gezet, maar binnen enkele dagen weer helemaal foetsie. oude speedtouch 716 neer gezet werkt perfekt voor één dag. wat blijkt afgelopen woensdag wordt ik gedeeltelijk afgesloten vanwege abuse. Er gaat een youtube virus de ronde via msn door een link die via vrienden naar jou wordt verstuurd. Mijn dochter van 9 denkt een leuk linkje te krijgen van een vriendinnetje maar een trojan dus...dit gebeurde om 13:33 uur. Ik kom om 17:30 uur uit mijn werk en zie een abusemelding van xs4all, zodat ik alleen via proxy kan internetten. Goede zaak dat ze het in de gaten houden maar ik heb niet eens de kans gekregen het probleem op te lossen !!! Bellen naar de helpdesk...in twee dagen tijd ben ik 240 belminuten kwijt en 1 uur en 15 min. Voip voor ik de helpdesk kreeg, en deze medewerker kon mij niet verder helpen, stuur maar een email zei hij ! waar is een helpdesk voor ???? heb nu zeker 10 mails verstuurd naar de abuse-afdeling die mij beloofde zeker dezelfde dag mailtjes te beantwoorden...nou vergeet het maar, tot op heden 0,0 !!!

Xs4all kan voor mij de pot op en zullen geen cent meer aan mij verdienen.Ik ga zeker geen 40 euro betalen voor zón service.

 

Ga nu niet net als hun zeggen dat ik mijn p.c's beter moet beveiligen, want dat zijn ze allemaal, maar als een kind denkt dat ze een linkie krijgt dan klikt ze daar gewoon op. Xs4all heb ik iedereen jaren aanbevolen maar dit is de druppel van de afgelopen weken dat ik het voor gezien hou bij xs4all !!!

 

Sorry dit moest ik even kwijt, want ik ben er voorlopig doodziek van....

Link naar reactie
Delen op andere sites

kon je er niet per maand opzeggen dan ?

 

in gebreke stellen die gasten, machtiging intrekken, kpn opzeggen (lijn eruit) en telfort dedicated aanvragen.

 

zo heb ik het min-of-meer bij @Home ook gedaan, nooit meer wat van gehoord wink stelletje heikneuters smile

 

 

merDe

deze ruimte is te huur
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vanmiddag een brief op de post gedaan dat ik per direct het contract wil ontbinden. Maar ik zie de bui al hangen, ik heb waarschijnlijk geen poot om op te staan. Ga in ieder geval de rekening tot afgelopen woensdag betalen en daarna blokkeer ik de automatische incasso. Dan zien we wel verder.

 

Het is gewoon balen want xs4all (zonder only) werkte echt jaren als een kogel. Nu op zoek naar een vervangende provider. Iemand enige ervaring met tiscali (telfort internet) tegenwoordig ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij mij werkt only goed (behalve tijdens de grote kpn storing )

 

het is dan pas de 2e maand dat ik xs4all only heb.

 

nu heb ik ook het bellen van xs4all en dat werkt vooralsnog goed

en binnen 2,5 week na aanvraag alles afgerond.

 

alleen de helpdesk is niet meer zo snel als het geweest is.

je zit erg lang in de wacht, en dat was ik niet gewend.

 

een en ander zal wel te maken hebben met extra druk op de helpdesk i.v.m. de afgelopen storing en de nieuwe bel abbo's met de daarbij horende instel en installatie problemen.

 

ik geef ze nog steeds het voordeel van de twijfel.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds Cistron werd overgenomen door XS4all, een zeer goede verbinding gehad, 2 dagen lag alles eruit door die grote storing bij KPN, verder geen klachten. Maar goed, ik heb geen ST router, maar gewoon een Linksys en een losse VOIP unit ook van Linksys.

 

Veel ophef is er vanwege xs4all only, waarbij men vergeet dat ja, KPN heeft niets meer met de ADSl lijn te maken, behalve het trekken van de lijn van de verdeelkast naar jouw huis. En daar lijkt het veelal de probleem te zijn. KPN heeft een brakke lijn liggen, Jantje zou 8 Mbit krijgen bij de recente upgrade en krijgt niet hoger dan 6 Mbit. Dus is het allemaal de schuld van Xs4all. Waarbij men vergeet dat de zwakste schakel de snelheid bepaalt.

En er zijn van die postcode checks die de afstand van jouw locale KPN centrale naar jouw huis kunnen bepalen. Deze checks gaan er van uit dat KPN een lijn dedicated en strak in een rechte lijn naar jouw huis trekt. Dat is natuurlijk nooit zo. Echter, door die sites denken vele mensen binnen een straal van bijv. 2 KM van de centrale te wonen, zodat die 8 Mbit of hoger zonder problemen bij hen op de modem ingeregeld moet kunnen worden.

 

Ik ben zoals ik al geef zeer tevreden over m'n XS4only lijn.

 

 

Multytenne 45 single en Homecast 5000 receiver ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: EdwinR
Sinds Cistron werd overgenomen door XS4all, een zeer goede verbinding gehad, 2 dagen lag alles eruit door die grote storing bij KPN, verder geen klachten. Maar goed, ik heb geen ST router, maar gewoon een Linksys en een losse VOIP unit ook van Linksys.

Veel ophef is er vanwege xs4all only, waarbij men vergeet dat ja, KPN heeft niets meer met de ADSl lijn te maken, behalve het trekken van de lijn van de verdeelkast naar jouw huis. En daar lijkt het veelal de probleem te zijn. KPN heeft een brakke lijn liggen, Jantje zou 8 Mbit krijgen bij de recente upgrade en krijgt niet hoger dan 6 Mbit. Dus is het allemaal de schuld van Xs4all. Waarbij men vergeet dat de zwakste schakel de snelheid bepaalt.
En er zijn van die postcode checks die de afstand van jouw locale KPN centrale naar jouw huis kunnen bepalen. Deze checks gaan er van uit dat KPN een lijn dedicated en strak in een rechte lijn naar jouw huis trekt. Dat is natuurlijk nooit zo. Echter, door die sites denken vele mensen binnen een straal van bijv. 2 KM van de centrale te wonen, zodat die 8 Mbit of hoger zonder problemen bij hen op de modem ingeregeld moet kunnen worden.

Ik ben zoals ik al geef zeer tevreden over m'n XS4only lijn.



Toch vreemd, vriendje bij kpn heeft lijntest gedaan. 8Mb was makkelijk haalbaar.
Stap over van hetnet 4 MB naar xs4all 8Mb. Vervolgens maar 6,2 Mb voor de storing, nu dus kom ik al weken niet boven de 4 MB.
Lijn valt snachts nog steeds regelmatig weg volgens de log. Helpdesk is niet bereikbaar, mocht je ze eens te pakken krijgen, wordt je doorverbonden en laten ze je rustig een uur wachten zonder contact. Verders wordt er op de mail niet gereageerd.

Dus ik mag Xs4all niet de schuld geven?? Ik vind het in ieder geval niet normaal.

VU+ Duo2 - PrismCube

Link naar reactie
Delen op andere sites

toch wel een goed stukje communicatie naar de klant

direct na de storing een brief , en nu dit:

 

Datum woensdag 11 juni 2008 Onderwerp storing mei 2008

Geachte heer/mevrouw,

In mei hebt u hinder gehad van een omvangrijke, landelijke internetstoring die meerdere providers heeft getroffen. Dit is niet wat van ons als kwaliteitsprovider verwacht mag worden. Wij bieden u daarom onze oprechte excuses aan voor de verminderde dienstverlening.

De storing viel samen met ons 15-jarig bestaan, een mijlpaal die we zonder u niet behaald zouden hebben. Wij vinden daarom een blijk van waardering en een passende compensatie van uw ongemak op zijn plaats. Met de aangehechte tegoedbon kunt u een attentie uitkiezen of een schenking doen.

Wij hopen dat u nog lang en tevreden blijft internetten met ADSL van XS4ALL. Hebt u nog vragen over de storing of deze brief, stuur deze dan per e-mail aan: reacties@xs4all.nl

Met vriendelijke groet, XS4ALL Internet bv

 

 

Bolcom tegoedbon t.w.v. € 20,Nationale tijdschriftenbon t.w.v. € 20,- ,Irischeque t.w.v. € 20,- ,Freecom usb-card 2 GB , Heel Staatslot met Jackpot t.w.v. €14,50 , Schenking van € 20,- aan:

EDRI: Europese organisatie voor privacy online Press Now: vrijheid van meningsuiting voor journalisten werelwijdq Amnesty International: voor mensenrechten on- en offline

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast fatfreddy

Ik heb nu sinds 2 juni Xs4all only en moet zeggen dat het tot nu aan toe mij wel bevalt. Ik maak veelvuldig gebruik van newszilla o.k. een korte retentie maar als je daar rekening mee houd zijn er prima downloadsnelheden mee te halen.730kB/s gemiddeld vind ik niet slecht.Het geluid van de voip telefoon is ook goed te noemen in ieder geval beter dan budgetphone en die fritzbox dat vind ik helemaal een prima modem /router .Nu maar hopen dat het zo blijft en dat ik niet meer hoef te bellen naar de helpdesk want dat vond ik een drama maar misschien dat het nu beter is want toen ik probeerde te bellen was het vlak na die storing waardoor vele mensen tegelijk gingen bellen en de helpdesk dus overbelast was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Na weken van bellen met xs4all, diverse downgrade's (lijn bleef klapperen) Zat inmiddels op een 3Mb verbinding die nog onstabiel was.

 

Kaart ïn centrale gereset door een "kennisje bij de KPN" en hup, wat de @#@#%&&^%^$$4all in weken niet lukt, is in 5 minuten klaar.

VU+ Duo2 - PrismCube

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...