Ga naar inhoud


Xs4all is zeer slecht tegenwoordig


Aanbevolen berichten

Ben momenteel bezig met de overstap van Internetplusbellen van Planet naar xs4all en bellen. Helpdesk blijkt dus meerdere malen onaangekondigd dicht te zijn. Vorig weekend al en nu vandaag weer, terwijl er niets op hun site vermeld staat hierover. E-mail gestuurd nog geen reactie. Ik vind dit zeer slecht terwijl het vroeger echt de beste provider was maar vanwege hun hoge kosten destijds heb ik het opgezegd. Overweeg nu alle orders te annuleren want hier schiet ik echt niets mee op.

 

Groet, Jarod

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 164
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

De slechte kwaliteit van xs4all en klantonvriendelijkheid klopt helemaal en ben ook overgestapt op een andere provider...geen uitval en goedkoper en sneller..(alice..en die is per maand opzegbaar)

Humax 5400, dreambox 600s, dreambox 800HD en een ET9000 met openPli op Pana 42px80

ps3 60 gb ps2 BC

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, bij die andere kan je gelijk na een maand opzeggen en niet pas na een jaar!

 

Toch een groot verschil al zitten er behoorlijke adders onder het gras. Zoals bv. bij Alice, ze nemen je telefoon over dus wil je naar een ander overstappen moet je weer voor een aansluiting betalen bij de kpn! Iemand zei ook ooit dat er afsluitkosten waren maar dat weet ik niet zeker. De rest weet ik allemaal niet maar vond dit wel een goed voorbeeld.

 

Per maand opzegbaar zeggen ze dan, alleen zijn er weer kosten en dan stap je dus niet zomaar over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Henksat
Iedereen die ik ken met xs4all only klaagt steen en been, helpdesk is onbereikbaar, was vroeger wel anders.
Ik ga in ieder geval een 2e lijn van een andere ISP actief laten maken en dan kan xs4all naar de kl*te lopen.

Ik vind het zo jammer dat er op basis van een paar mensen hun ervaring meteen een bedrijf, in dit geval dus xs4all, wordt "afgezeken". Ik zit al jaren bij XS4ALL, en heb helemaal niets te klagen.

Onafhankelijke marktonderzoeken wijzen toch echt in een andere richting dan de strekking van het bovenstaande bericht.

Stel nu dat XS4ALL 250.000 aansluitingen verzorgt. Stel nou dat jij 5 mensen kent met XS4ALL die ontevreden zijn, dan valt dat toch helemaal in het niets? (0.002% van het totaal aantal klanten)

Maar ondertussen staat er wel op internet dat XS4ALL zeer slecht is.

Jammer genoeg hoor je in het algemeen alleen maar de klagers, de mensen die tevreden zijn hoor je niet. Dat geeft over het algemeen dus een zeer vertekent beeld over een bedrijf.

Big fellow

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een stukje onderbouwing:

 

Het betreft, voor zover ik er uit kan opmaken, alleen problemen met de xs4all-only variant. xs4all-only maakt gebruik van een ander netwerk dan de "oude" xs4all, die loopt over het KPN Netwerk.

Ik citeer uit een mailtje van de helpdesk, waarin hub antwoorden over de slechte bereikbaarheid van de helpdesk:

 

Sinds begin dit jaar is het onverwacht veel drukker geworden en hebben wij

nog niet genoeg personeel aangenomen en ingewerkt om deze piek op te vangen. In

combinatie met ziekte en verzuim is de wachtrij daardoor inderdaad

onaanvaardbaar lang geworden. Helaas is daar op korte termijn weinig aan

te doen, onze excuses daarvoor.

 

Dat zegt toch genoeg, het is extreem druk geworden op de helpdesk en ze hebben de capaciteit niet dit op te vangen.

Dan kunnen ze beter inzetten om de problemen op te lossen, dat ontlast de helpdesk vanzelf.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Big fellow

Jammer genoeg hoor je in het algemeen alleen maar de klagers, de mensen die tevreden zijn hoor je niet. Dat geeft over het algemeen dus een zeer vertekent beeld over een bedrijf.

Big fellow

Ja en nee, dat je niks hoort als alles goed gaat is overal en in elke markt zo. Gaat het fout dan word je opgehangen, ook dat is altijd al zo geweest, zie ook het telfort/alice gebeuren.
Voor veel klanten heb ik jaren lang xs4all gehad maar de tendens de afgelopen 2 jaar is duidelijk overstappen aan het worden. En daar liggen de volgende zaken aan ten grondslag:
1. problemen worden niet veel sneller opgelost dan bij anderen.
2. de helpdesk is net zo goed/slecht bereikbaar.
3. marketing technisch profileerd xs4all zich niet (meer) als een serieuse ISP/partner (jammer).
4. prijs technisch is xs4all niet meer interesant.
5. de organisatie is teveel versnippert in de loop der jaren.

Het aantal standaard oplossingen en technisie is zo groot dat je xs4all niet meer nodig hebt voor zakelijke oplossingen dus waarom zou je hiervoor betalen? Er zijn ook een aantal kleinere ISP's die vele malen beter zijn, en die kan je gewoon bellen, ze kennen je naam, geen wachtrijen en vaak binnen 2 uur een antwoord per telefoon, en de helft goedkoper dan xs4all, dus ook daar heb je ze niet meer nodig.

Kortom, xs4all heeft de handel laten verwateren, prijzen hoog gehouden, de kwaliteit niet verbetert, zakelijk zichzelf laten inzinken en heeft de concurentie aan zich voorbij laten gaan in de waan dat ze de beste zijn volgens allerlij onderzoeken... en dat doet mij denken aan nogal wat gartner rapporten van 'de beste' die tog niet zo best bleken te zijn 1 jaar later...

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

Wat de *prijs* betreft vind ik XS4ALL inmiddels wel veels te duur! Voor de rest is de boel technisch prima in orde. Toegegeven: de speedtouch modems zijn niet de gelukkigste keuze geweest. Die heb ik vervangen voor Linksys en ik moet zeggen dat ik zelden of nooit een uitval heb gehad...Zelfs niet na de upgrade tot 20Mbs...

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

XS4ALL Only storing

 

gemeld door Erik op 13-05-2008, 08:08

begintijd: dinsdag 13 mei 2008 03:10, duur: onbekend

status: lopend

 

XS4ALL Only klanten op verschillende plaatsen in het

land kunnen op dit moment geen verbinding maken

of ondervinden problemen met de ADSL verbinding.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing

om het probleem zo snel mogelijk te verhelpen.

 

Onze excuses voor het ongemak.

 

Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd

Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd

Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird

Linux server

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: allez l'om

XS4ALL Only storing

gemeld door Erik op 13-05-2008, 08:08
begintijd: dinsdag 13 mei 2008 03:10, duur: onbekend
status: lopend

XS4ALL Only klanten op verschillende plaatsen in het
land kunnen op dit moment geen verbinding maken
of ondervinden problemen met de ADSL verbinding.
Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing
om het probleem zo snel mogelijk te verhelpen.

Onze excuses voor het ongemak.


Ik merkte het vanmorgen om 06:00 uur ook al, en nu is het probleem nog steeds niet opgelost. Bij elkaar al bijna 6,5 uur géén internet, en dan nog zeggen dat xs4all zo goed is, nee ik heb het helemaal gehad met die gasten.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Harley4
Begin idd nu wat te twijfelen, sinds een week adsl-only. Klapt er minimaal 1 keer per dag uit.


Ze moeten er gewoon een bom opgooien, echt waar.
Vroeger waren ze zo goed, dat ze hun naam zo te grabbel gooien, ongelofelijk.

btw: Ik zit nu op mijn werk, hier hebben ze blijkbaar géén xs4all.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...