Ga naar inhoud


Xs4all is zeer slecht tegenwoordig


Aanbevolen berichten


  • Reacties 164
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Er is een landelijke storing bij KPN en vooral de businness netwerken schijnen een probleem te hebben. Aangezien XS4ALL only over bitstream2 gaat (KPN Wholesale) verlaart dat waarom de verbinding telkens verbreekt. Gebeurt hier ook vanaf gister avond.

 

Tevens is XS4ALL helemaal niet slecht. De meeste problemen onstaan niet door de overstap wat feitelijk van kpn -> kpn is en bij xs4all veranderd er ook niks behalve je profiel. Het gaat er meer om dat je nu een veel hogere intrain snelheid krijgt. Dat veroorzaakt vaak een lagere SNR met bij behorende problemen.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoor net van het thuisfront dat internet nog plat ligt, heb vanmorgen telefonisch contact gehad met helpdesk, dit om te informeren naar mijn opzegtermijn, deze is 1 maand.

Heb er gelijk bijverteld dat ik de zaken opstart om een andere ISP te zoeken.

Maar welke? Het liefst heb ik een ADSL provider welke op het KPN-Netwerk zit, ik heb ISDN, en wil een 20 Mbit houden.

 

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Codx
Er is een landelijke storing bij KPN en vooral de businness netwerken schijnen een probleem te hebben. Aangezien XS4ALL only over bitstream2 gaat (KPN Wholesale) verlaart dat waarom de verbinding telkens verbreekt. Gebeurt hier ook vanaf gister avond.

Tevens is XS4ALL helemaal niet slecht. De meeste problemen onstaan niet door de overstap wat feitelijk van kpn -> kpn is en bij xs4all veranderd er ook niks behalve je profiel. Het gaat er meer om dat je nu een veel hogere intrain snelheid krijgt. Dat veroorzaakt vaak een lagere SNR met bij behorende problemen.


Origineel bericht van: Henksat
Heb er gelijk bijverteld dat ik de zaken opstart om een andere ISP te zoeken.
Maar welke? Het liefst heb ik een ADSL provider welke op het KPN-Netwerk zit, ik heb ISDN, en wil een 20 Mbit houden.


@Henksat;
Je begrijpt niet echt wat Codx schrijft denk ik. Hij verteld je dat het niets met de provider te maken heeft maar met de infra provider die je hoger laat intrainen (KPN).
En dan na het " bashen " van XS4ALL, zeg je vrolijk dat je op het KPN netwerk wilt blijven, welke juist het probleem ondervindt op dit moment. Daarbovenop zeg je ook nog dat je de 20 Mbit wilt houden die waarschijnlijk de "oorzaak" vormt van de instabiele verbinding.

Dus ik zou zeggen suc6 met het zoeken, en ik hoop dat je een andere provider vindt die aan je eisen voldoet. Echter niet verbaast wezen als je hetzelfde probleem blijft ondervinden......

Big fellow

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Big Fellow,

 

Jij weet niet welke problemen xs4all-only klanten de laatste maanden ondervinden, "oude" xs4all abonnees hebben nergens last van, juist alleen de only-klanten.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast fatfreddy

Ik lees hier toch ook postings tussen van mensen waar het allemaal wel goed werkt.De instabiliteit ligt blijkbaar aan het modem als ik lees dat er iemand met een draytek nergens last van heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou daar kan ik kort over zijn. Heb nu een week adsl-only.

Valt zeker 1 keer per dag uit, maakt niet uit of ik de fritzbox/linksys of speedtouch er aan heb hangen.

Ook zeer wisselende snelheden, na opnieuw dsl contact.

VU+ Duo2 - PrismCube

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Henksat
Big Fellow,

Jij weet niet welke problemen xs4all-only klanten de laatste maanden ondervinden, "oude" xs4all abonnees hebben nergens last van, juist alleen de only-klanten.


Je begrijpt het dus nog steeds niet!

Er zijn 2 verschillen tussen xs4all oude situatie en XS4ALL-Only. Bij Only krijg je meer snelheid daarom gaat die intrainsnelheid meespelen. En het DSL signaal gaat nu over Bitstream2 netwerk ipv Mxstream. (allebei van KPN) Daarna kom je gewoon in hetzelfde oude vertrouwde XS4ALL netwerk terecht.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij kunt goed bij de helpdesk gaan werken, volgens hun lag het ook aan mijn apparatuur.

Inmiddels is het xs4all en mij wel duidelijk dat er toch andere problemen aan ten grondslag liggen. De huidige storing is wel iets aparts oké, maar de helpdesk van xs4all is vanaf begin 2008 nog nooit zo vaak gebeld.

Een beter bewijs voor een achteruitgang in de kwaliteit is er denk ik niet.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Herinner me wat van jaaaren gelee in nieuwekerk met die fijne kpn(iov. xs4all) monteurs... de 3de keer dat'ie moest komen hadden we zijn busje klemgereden, als het werkt mogtie pas weg, vontie niet leuk die beste kerel :D maar ben tog blij bij versatel/vodafone te zitte, gister heel effe 3g eruit voor 1 uur rond middernacht, verder alles up&running.

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...