Ga naar inhoud


Xs4all is zeer slecht tegenwoordig


Aanbevolen berichten

Je kunt ons blijkbaar niet vertellen wat die problemen dan zijn. Van mij mag je overstappen alleen zolang jouw verbinding over het kpn netwerk blijft lopen en je dezelfde snelheid behoud zal je probleem niet opgelost worden zoals meerdere al terecht hebben opgemerkt.

 

Alhoewel straks krijg je misschien een ander modem die wel net stabiel intraint bij lage waardes en kun je weer roepen dat het allemaal aan XS4ALL lag.

 

Je uitspraken bewijzen maar 1 ding, dat je er geen verstand van hebt.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 164
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Codx
Je uitspraken bewijzen maar 1 ding, dat je er geen verstand van hebt.


Klopt, maar als ze ná 36 uur nog niet weten waar de oorzaak zitten twijfel ik aan de kennis van die heren die hieraan werken.
Ga jij het effe oplossen als jij er wel verstand van hebt. crazy

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

tjee hier nog steeds geen internet (met xs4all kun je ook annaloog inbellen met een LOKAAL inbelnummer )

 

en omdat de modem nog aangesloten is i.v.m. girotel kan ik op internet

 

morgen word het hopelijk niet de 3e dag zonder adsl (internet)

 

wat een ongecontroleerd kut netwerk van kpn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

gisterenavond de hele avond geen internet gehad (vanaf ongeveer 19u), is de eerste echte storing in 3 jaar dat ik abonnee ben, kan me er niet zo druk over maken.........

Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd

Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd

Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird

Linux server

Link naar reactie
Delen op andere sites

pfff, prettig is het alvast niet zolang geen internet...

 

@Henksat, je zei/zegt er geen verstand van te hebben... dus toch ff wat vraagjes.

 

- Hoelang is je aansluiting van het ISRA (het punt waar je telefoon aansluiting het huis binnen komt) naar je ADSL modem?

- Heb je er geen gekke dingen bij/aan/tussen hangen (centrale/relais/doorverbindingen/enz)?

- Heb je wel eens een monteur langs laten/zien komen die oa. de kwaliteit van het koperdraadje/aansluiting is komen op/doormeten? Als je veel problemen heb en dat steeds aankaart of er naar vraagt sturen ze wel iemand langs.

- Doet je verbinding zonder de adsl splitter het wel goed (geven ook wel eens problemen)?

- Welke modem heb je en heb weleens een andere geprobeerd ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: NINjak

@Henksat, je zei/zegt er geen verstand van te hebben... dus toch ff wat vraagjes.

- Hoelang is je aansluiting van het ISRA (het punt waar je telefoon aansluiting het huis binnen komt) naar je ADSL modem?
- Heb je er geen gekke dingen bij/aan/tussen hangen (centrale/relais/doorverbindingen/enz)?
- Heb je wel eens een monteur langs laten/zien komen die oa. de kwaliteit van het koperdraadje/aansluiting is komen op/doormeten? Als je veel problemen heb en dat steeds aankaart of er naar vraagt sturen ze wel iemand langs.
- Doet je verbinding zonder de adsl splitter het wel goed (geven ook wel eens problemen)?
- Welke modem heb je en heb weleens een andere geprobeerd ?


- Aansluiting naar ISRA punt 30 cm
- Vorig jaar alles opnieuw alles aangesloten en aangesloten op een reserverpaar, andere ader zat eeb breuk in, deze is inmiddels wel vervangen. Alles gedaan door KPN monteur. Hierna meer dan een jaar weer storingsvrij.
- Ook al zonder, en mét 2 andere ADSL splitters getest.
- Huidige modem is Draytek Vigor 2800, ook al 2 andere Speedtouch modems getest, liggen nog in de kast. Er schijnt een Fritzbox onderweg te zijn van xs4all om die te testen.

Kijk, de problemen van de laatste dagen zijn van die omvang dat ligt heel anders, maar de vele reconnects die ik ervaar, wordt véél meer overgeklaagd door gebruikers ná de overstap naar xs4all only.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
maar de vele reconnects die ik ervaar, wordt véél meer overgeklaagd door gebruikers ná de overstap naar xs4all only.


En daar moet ik henksat gelijk in geven.

ps een andere router lost het niet op, zit ook met de fritzbox te routeren. Wel een geweldige box btw.

VU+ Duo2 - PrismCube

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt allemaal goed (zeker genoeg).

 

Een kennis van me heeft ook die Fritzbox en is tot nu toe er zeer tevreden over en hij had tot de grote storing nog geen verbrekingen gehad al heeft ie nog niet zo heel lang (weer) XS4all.

 

Hier doet "XS4all Only" het goed en hebben geen gekke dingen erbij gekregen. Sinds de upgrade van 12 naar 20 mbit haalde we wel een mindere snelheid dus ik weet niet wat ze bij xs4all anders gedaan hebben. Nu ziet de snelheid er weer zo als van ouds uit als ik via speedtest.nl de boel snel test.

 

Nu moet ik ook zeggen dat ik mijn router in bridge mode heb staan en een linux pc als router (en meer) heb draaien. We hebben ook een tijdje direct op de adsl router gezeten en daar NAT/DHCP op gedraait alleen wij onder vonden na loop van tijd problemen/mindere prestaties.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb Xs4all Only gehad vanaf vorig jaar toen het geinstroduceerd werd. Kreeg helaas geen gratis modem zoals iedereen nu heeft. Dat was weer alleen voor nieuwe klanten en niet voor klanten die al 10 jaar een XS4ALL account hadden. Heb nooit echt problemen ermee gehad.

Na 7 maanden Xs4all Only toch maar overgestapt naar iets anders vanwege de prijs. 40 euro per maand vond ik wel erg veel voor die lijn. Helaas zijn mijn ervaringen sinds mijn overstap een stuk minder met Xs4all. Ik ben per januari stop gezet bij hun, verbinding was ook echt weg. Na 2 weken kreeg ik bij mijn nieuwe provider pas mijn verbinding (overstappen bijna zonder downtime kreeg niemand voor elkaar). Maand erop werd er gewoon geld van mijn rekening af geschreven voor de nieuwe maand en dat terwijl mijn account al opgezegd was. Meteen bellen en te horen gekregen dat alles zou geregeld worden. Had ik weinig vertrouwen in dus geld maar stoneren en incasso machtiging stop gezet. Krijg nu nog steeds elke maand factuur thuis. Ze willen nu alweer geld zien van mijn verbinding voor de maand mei en dat terwijl ik geen verbinding meer heb. Kreeg zelfs een brief thuis dat er een snelheidsverhoging aankomt. Vind het wel knap of een snelheidsverhoging te doen op een lijn die er niet ligt. Gaat het dan nu 2 x zo snel om mijn problemen op te lossen.

 

Hun verbindingen heb ik geen problemen mee gehad, maar administratief is een zooitje daarzo. Ook na meerder telefoontjes van mij krijgen ze het nog steeds niet voor elkaar om alles goed af te handelen. Ben benieuwd hoelang ze dit willen volhouden. Moet er in het weekend maar weer eens een mailtje aan wagen.

 

Wouter

NBOX HDTV(Pools) | 60cm(13° Oost)

Link naar reactie
Delen op andere sites

speciaal voor alle critici:

 

Dinsdagochtend heeft zich een storing voorgedaan op ons netwerk. Hierdoor is voor een groot deel van onze klanten de internetverbinding voor een zeer lange tijd uitgevallen, of was de kwaliteit van de verbinding zeer gebrekkig. In omvang is het gevolg van de storing de grootste in onze geschiedenis. Tegelijkertijd was hierdoor onze telefonische bereikbaarheid slecht.

 

We bieden al onze gedupeerde abonnees onze oprechte excuses aan. We weten hoe belangrijk een stabiele internetverbinding is. En schamen ons voor deze gebrekkige dienstverlening. U kan en mag meer van ons verwachten. Met man en macht werken we eraan om iedere verbinding weer zo snel mogelijk online te krijgen en doen er alles aan om storingen in de toekomst te voorkomen.

 

De storing valt samen met ons 15-jarig bestaan, een periode waarin we 15 jaar internet in Nederland vieren en veel reclame maken voor onze ADSL-acties. We vragen uw begrip voor deze ongelukkige samenloop van omstandigheden.

 

Marion Koopman Directeur XS4ALL

 

bron xs4all.nl voorpagina

Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd

Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd

Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird

Linux server

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: f650gsrider
Hier eindelijk weer alles online, heb effe geduurd een dikke 36 uur zonder internet.


Vanaf donderdagmorgen 09:00 uur weer online, alles bij elkaar 54 uur zonder gezeten.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaren met volle tevredenheid gebruik gemaakt van DEMON cool

 

Waarom had xs4... DEMON nou overgenomen ???

 

Ik had gehoopt dat het nog beter zou worden(DEMON was al zo goed), echter .. het is alleen maar een neerwaardse spiraal aan het worden

Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...