Ga naar inhoud


Zijn hier nog Apple Mac gebruikers


Unetwork

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Duwgati
Handigheidje van Windows: dubbelklik op een bestand en hij opent de applicatie met het bestand smile
(Nee niet op reageren svp was een geintje, geen vergelijk van systemen.)


Waarom mag ik (mogen wij) niet reageren? Ik doe het lekker toch laugh , dat kan OSX natuurlijk ook.

TMS SRP-2410 (fw. 29-09-2011), 500GB HD, Aston CAM 1.03 (fw.2.26)

Ontvangst van: Astra1, 2 en 3 en Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 104
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: ivoss
Zijn er ook programma voor Mac OSX waarmee je tuners kan benaderen? Ik kan namelijk geen Windows draaien.


Ja dat zou helemaal te gek zijn!!...... iemand???
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Duwgati
Origineel bericht van: Henk Puister
Behalve dat je elke vraag weer voor je neus krijgt ook al heb je aangegeven (met een vinkje) dat je de vraag niet meer wilt zien mad.

Daar heb ik nou nooit last van. Geef eens een voorbeeld zodat ik snap wat je bedoelt.


Outlook.jpg.

Het vinkje stond al aan, dus waarom deze vraag?

TMS SRP-2410 (fw. 29-09-2011), 500GB HD, Aston CAM 1.03 (fw.2.26)

Ontvangst van: Astra1, 2 en 3 en Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Overall security settings gaan altijd boven session-life security settings. Als jij voor de actuele sessie aangeeft dat hij niet meer moet prompten, zal dat ook niet meer gebeuren tot je een nieuwe sessie start.

 

Als je die boodschap echt nooit meer wilt ontvangen, dan moet je 'm in je settings uitzetten. Dat is de instelling "Submit nonencrypted form data". Die heb jij gegarandeerd op "prompt" staan als je die melding toch krijgt.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Duwgati
Overall security settings gaan altijd boven session-life security settings. Als jij voor de actuele sessie aangeeft dat hij niet meer moet prompten, zal dat ook niet meer gebeuren tot je een nieuwe sessie start.

Als je die boodschap echt nooit meer wilt ontvangen, dan moet je 'm in je settings uitzetten. Dat is de instelling "Submit nonencrypted form data". Die heb jij gegarandeerd op "prompt" staan als je die melding toch krijgt.



Gegarandeerd? De instelling staat op 'Enabled'.

TMS SRP-2410 (fw. 29-09-2011), 500GB HD, Aston CAM 1.03 (fw.2.26)

Ontvangst van: Astra1, 2 en 3 en Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een OS blijft een persoonlijke keuze en je moet natuurlijk goed kijken waarvoor je jou PC gebruikt.

Is het voor spelletjes met af en toe een een documentje te printen ga je natuurlijk voor Windows.

 

Voor Netwerken en servers opbouwen, documenten printen etc. Linux

 

Maar voor echt professioneel werk met grafische toepassingen, video en audio is MAC OS een must!

 

Ik heb nu al een aantal PC's in mijn studio draaien en de Win met een zeer professioneel mobo erin geeft gewoon af en toe problemen terwijl mijn Mac apple nog nooit is uitgeschakeld en gewoon perfect draait en blijft lopen.

De start tijd is gewoon vele malen sneller en heb je alle iconen op je desktop na de start dan kan je ook meteen werken en niet zoals windows waarbij je vaak nog een minuut of zo moet wachten voordat de PC normaal reageert op je muis klik en de HD nog lekker vol lawaai maakt van het draaien...

 

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan kan ik er zo op afstand geen oorzaak voor aanwijzen. Het is in ieder geval een security setting uit een hogere hiërarchie die ervoor zorgt dat die boodschap verschijnt. Die 'overruled' die settings voor je Form submit.

Je zou dus alle settings moeten nalopen om te zien welke het "probleem" veroorzaakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Duwgati
Dan kan ik er zo op afstand geen oorzaak voor aanwijzen. Het is in ieder geval een security setting uit een hogere hiërarchie die ervoor zorgt dat die boodschap verschijnt. Die 'overruled' die settings voor je Form submit.
Je zou dus alle settings moeten nalopen om te zien welke het "probleem" veroorzaakt.


En dat is wat mij na 32 jaar automatisering zo mateloos irriteert in "personal computers".

Kun je je voorstellen dat je bij je auto zelf het programma van de ontsteking moet nazoeken om te zien of er geen setting is die een eventuele fout genereert waardoor je altijd bij het linksafslaan een knopje ja moet indrukken om de vraag te beantwoorden of je echt wel linksaf wil?

Of dat je het licht aandoet in je huis, en dat je dan altijd een knopje "ja" moet indrukken omdat je de vraag gesteld wordt of je zeker weet dat je het licht aan wil hebben?

Zou je dat soort acties normaal vinden?

Uiteraard niet, maar kennelijk vinden computerbouwers het heel gewoon dat hun materie zo complex is, dat dit soort "problemen" door de gebruikers moet worden opgelost. En dus moet de gebruiker een deskundige worden/blijven om het apparaat te kunnen gebruiken.

Tsja, waarom schiet dit plaatje mij nu toch te binnen?


TB


post-3758-1318259987,2073_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wat wil je met dit soort passagiers aan boord....

bluetooth.jpg

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...