Ga naar inhoud


Hoera! Nog 3 nachtjes slapen


Psychosammie

Aanbevolen berichten

Nog 3 nachtjes slapen en het rookverbod is een feit.

 

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.

 

Dus svp geen discussie over wel/niet roken. Die discussie hebben we hier al gehad.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 275
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hier in Belgiê mag je al een tijdje niet roken in restaurants: het is heerlijk om eindelijk eens van je maaltijd te kunnen genieten zonder die rook te moeten inademen. En mijn kleren hoeven ook niet meteen de was in... De Horeca dacht dat er minder klanten zouden komen, maar de restaurants zitten nog altijd goed vol. Alleen idioot dat cafés waar de omzet voor minder dan 33% uit maaltijden bestaat, dat hier nog wel gerookt mag worden...

Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Psychosammie
Nog 3 nachtjes slapen en het rookverbod is een feit.

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Dus svp geen discussie over wel/niet roken. Die discussie hebben we hier al gehad.


Als je die discussie niet wil hebben omdat die al geweest is moet je geen "hoera" voor je post neer zetten. Ik ben geen roker maar dat "hoera" zou je beter kunnen verwijderen aangezien hiermee je eigen standpunt neer zet!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik tel ook al af, heerlijk om ongestoort zonder smerige rook om je heen van je eten te kunnen genieten.

vrijwel alle restaurants hadden al jaren een paar niet rokers tafeltjes staan, maar vaak stelde dat niet veel voor, moest je door de rook heen om je tafel, het bufet of de toiletten te bereiken.

 

Kom al ruim 10 jaar niet meer in de kroeg, was voorheen een zeer frequente bezoeker kwam toen al vroeg en vertrok als het drukker en rokeriger werdt.

 

De horeca verwacht omzetdaling, denk dat dat wel mee zal vallen gezien de ervaringen in andere landen. De horeca had zich beter ten tijden van de invoering van de euro druk moeten maken en niet een algehele prijsverhoging doorvoeren, dit heeft en kost ze nog steeds heel veel klanten

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaan dinsdag voor het eerst in tig jaren uit eten. Was totaal onmogelijk door hevige astmatische bronchitis van geliefde. Laatste keer in een rookomgeving (1 uur bij een verjaardag) heeft een longontsteking, 3 bacteriele bronchitissen, ziekenhuistoestanden en 8 antibioticumkuren opgeleverd het laatste half jaar en dan hebben we het maar niet over de zwaardere inhalers etc. voor de dagelijkse ademnood.

Ik laat wel horen hoe het bevallen is.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: fdm
Hier in Belgiê mag je al een tijdje niet roken in restaurants: het is heerlijk om eindelijk eens van je maaltijd te kunnen genieten zonder die rook te moeten inademen.

Wat een onzin zeg, ik rook zelf ook niet, nooit last van gehad in een restaurant waar je wel mag roken. ONZIN DUS!

En mijn kleren hoeven ook niet meteen de was in...

Hoe zo? Kleren niet in de was dat doe je een normaal gesproken toch ook met of zonder rook?

De Horeca dacht dat er minder klanten zouden komen, maar de restaurants zitten nog altijd goed vol. Alleen idioot dat cafés waar de omzet voor minder dan 33% uit maaltijden bestaat, dat hier nog wel gerookt mag worden...



Waar bezeer je dat op eigen theory? minder of niet roken heeft niks met de restaurants temaken, meestal aan het eten en services.

Richie66
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ik effe blij dat ik vanavond mijn 50e vier in de horeca.

Heb veek rokers dus dat past nog net.

Persoonlijk heb ik niets tegen rokers.

Een roker klaagt ook niet als een nietroker bij hem thuis niet rookt. laugh

VU+ Duo en 2x dreambox .

--------------------------------

plus 2 ruwharige tekkels

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo,wat dacht je van die prijzen in de horeca,Je krijgt er weinig voor veel geld,ik was laatst in huiskamer cafe oortjeshekken in de ooi bij nijmegen,ik vroeg om een kop soep,zo als gewoonlijk kijk ik of deze wel tot aan de brede rand was gevuld,wat dacht je één centimeter onder de rand,,DIT GEBEURT REGELMATIG" ik zeg tegen die ober of hij er wat bij wil doen want ik betaal tenslotte voor een hele kop soep zegt die vent dat maak ik wel uit!nou zij ik dit acepteer ik dus niet,smeer het maar in je haren of zo.en dat voor 3.50 Euro.ik wil wel waar voor mijn geld. wat mij betreft gaan ze daar in rook op.Dat wou ik even kwijt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast hummiesat
Origineel bericht van: Richie66
Origineel bericht van: fdm
Hier in Belgiê mag je al een tijdje niet roken in restaurants: het is heerlijk om eindelijk eens van je maaltijd te kunnen genieten zonder die rook te moeten inademen.

Wat een onzin zeg, ik rook zelf ook niet, nooit last van gehad in een restaurant waar je wel mag roken. ONZIN DUS!

Dat is zeker geen onzin. Het is een stuk fijner vertoeven in een rookvrij restaurant dan in een waar je smaakbesef bedorven wordt door een blauwe sigarettenmist. Dat jij je daar persoonlijk niet aan stoort wil nog niet zeggen dat fdm's mening onzin is want dan is de jouwe dat ook.


En mijn kleren hoeven ook niet meteen de was in...

Hoe zo? Kleren niet in de was dat doe je een normaal gesproken toch ook met of zonder rook?

Ben jij uberhaupt wel eens in een cafe of restaurant waar gerookt wordt geweest? Als je de hele avond in zo'n ruimte bent geweest dan ruft je kleding helemaal naar de rook. Daarnaast heeft niet iedereen smetvrees en gooit dus niet iedere avond zijn/haar kleding in de was maar doet dat om de dag ofzo.


De Horeca dacht dat er minder klanten zouden komen, maar de restaurants zitten nog altijd goed vol. Alleen idioot dat cafés waar de omzet voor minder dan 33% uit maaltijden bestaat, dat hier nog wel gerookt mag worden...



Waar bezeer je dat op eigen theory? minder of niet roken heeft niks met de restaurants temaken, meestal aan het eten en services.

Fdm bezeert zich op zijn theorie als ie door de blauwe rookmist de stoelen en tafels niet meer ziet staan. Fdm baseert zijn theorie op het feit dat het in een rookvrije ruimte veel fijner vertoeven is.


Richie66
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Fiene56

Een roker klaagt ook niet als een nietroker bij hem thuis niet rookt. laugh


LOL, deze kon ik nog niet laugh

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik rook niet, maar heb er geen last van als iemand is een sigaretje opsteekt. Toch vind ik het goed dat het rookverbod ingaat. En uit een onderzoek afgelopen week is gebleken dat nu veel niet-rokers juist wel naar een café of restaurant gaan, die zonder dat rookverbod niet naar een café gingen.

 

Toch wel fijn, want het rookverbod geldt ook voor overdekte winkelcentra.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog 3 nachtjes slapen en Private Spice behoort ook definitief tot het verleden, crazy

 

Toch 6 maanden kunnen van genieten, t is beter of niets natuurlijk.

 

cool Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Timm1983
Nog 3 nachtjes slapen en Private Spice behoort ook definitief tot het verleden, crazy

Toch 6 maanden kunnen van genieten, t is beter of niets natuurlijk.

cool Timm1983


Zou p....n ook onder het rook verbod vallen,dan ben je echt de sigaar.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...