Ga naar inhoud


Hoera! Nog 3 nachtjes slapen


Psychosammie

Aanbevolen berichten

Ik kan het allemaal niet volgen,rookverbod voor tabak en shag.

Wat niet verboden is,ja nu komt het,een vette joint puur met alleen wiet kan/mag wel,mis ik iets confused

Lekker he zo'n coffeeshop,maar dan zonder tabak en shag,I Love It laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 275
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: lock
Wat me niet bevalt aan het rookverbod is dat het ons wordt opgelegd, voor de goede orde ik rook niet, ik zou liever zien dat de cafebaas of restauranteigenaar zelf mag beslissen of er in zijn zaak gerookt wordt of niet


Ja dat is nou precies de reden waarom ze het opleggen want dit is nooit goedgekomen. Hier in Gouda is er een leuk Cafe/Restaurant wat in het totaal drie verschillende ruimten had en in alle ruimten werd gerookt met dan een paar tafeltjes voor de niet roker. Gemiste kans maar....

Origineel bericht van: hummiesat
Dat is een strak plan. Als ik zie hoe vaak en hoe lang de rokende collega's buiten staan tijd te verknoeien da's gewoon niet normaal. In Duitsland kost zoiets je gewoon verlofdagen, hadden ze hier ook jaren geleden al in moeten voeren.


Ik hoop dat ze dat hier ook doorvoeren op mijn werk zijn er ook een aantal collega's die minimaal een uur staan te roken per dag, echt belachelijk!

VU+ DUO (VTi 5.1.0)
DM500HD (Openpli)
Maximum E85 met | 28,2E | 23,5E | 19,2E | 13,0E |

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Druup
die minimaal een uur staan te roken per dag, echt belachelijk!

Och een roker rookt en wij schillen af en toe een appeltje.

Dat moet toch kunnen.

Leven en laten leven noemen we zoiets.

Wel kan ik zeggen dat de appeltjes beter smaken als je niet meer rookt.

 

Leo

 

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: druup

Ik hoop dat ze dat hier ook doorvoeren op mijn werk zijn er ook een aantal collega's die minimaal een uur staan te roken per dag, echt belachelijk!


Aha !
Nu komt de aap uit de mouw !
Je bent dus jaloers op de rokers die buiten moeten gaan staan door al dat gezeur en nu dus minder werken dan jij !
Als het jou om een schone werkplek gaat, zal je dat een worst wezen.
Maar nee dus.......zielig gewoon.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Pacman


Aha !
Nu komt de aap uit de mouw !
Je bent dus jaloers op de rokers die buiten moeten gaan staan door al dat gezeur en nu dus minder werken dan jij !
Als het jou om een schone werkplek gaat, zal je dat een worst wezen.
Maar nee dus.......zielig gewoon.


Ik werk voor mijn vrouw en kinderen. Niet voor een kerel die zich niet kan inhouden!!! Kroegen waar gerookt wordt het zal me jeuken maar iemand die 1 a 2 keer per uur tijdens zijn werk naar buiten gaat, ja jammer dan. Gewoon een uur per dag langer laten werken. Kijken of hij/zij nog zo'n zin heeft om te roken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Pacman
Origineel bericht van: druup

Ik hoop dat ze dat hier ook doorvoeren op mijn werk zijn er ook een aantal collega's die minimaal een uur staan te roken per dag, echt belachelijk!


Aha !
Nu komt de aap uit de mouw !
Je bent dus jaloers op de rokers die buiten moeten gaan staan door al dat gezeur en nu dus minder werken dan jij !
Als het jou om een schone werkplek gaat, zal je dat een worst wezen.
Maar nee dus.......zielig gewoon.


Ja zo'n reactie lag voor de hand als je niet met zinvolle argumenten kan discussiëren dan er maar zo’n draai aangeven. Ik ben absoluut niet jaloers op rokers die ruim 10% van de productie van het bedrijf stelen maar daar zal je ook wel zielig vinden.

VU+ DUO (VTi 5.1.0)
DM500HD (Openpli)
Maximum E85 met | 28,2E | 23,5E | 19,2E | 13,0E |

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zeg alleen dat als je je er aan stoort dat rokers meer pauze hebben dan niet rokers, het je dus niet gaat om schone lucht.

Dat is mijn punt, dus zeker wel een argument.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp wel wat je bedoeld, en wat Poetsdoekje heeft daar moet je ook niet echt blij mee wezen.

Daar moeten we gewoon rekening mee houden.

Maar zelf ga ik ook weleens met de rokers naar buiten en schil daar een appeltje, en zorg dat ik uit de wind sta.

Dit bevorderd wel je sociale kontakten.

 

Leo

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: leo1949
Ik begrijp wel wat je bedoeld, en wat Poetsdoekje heeft daar moet je ook niet echt blij me wezen
daar moeten we gewoon rekening mee houden.
Maar zelf ga ik ook weleens met de rokers naar buiten en schil daar een appeltje, en zorg dat ik uit de wind sta.
Dit bevorderd wel je sociale kontakten.

Leo


Kijk, Dit zijn nu wijze woorden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Leo, super dat jij er goed mee om kan gaan.

Zelf ben ik er ook wel blij om dat mijn kinderen opgroeien in een tijd dat roken dom/stom is ipv mijn schooltijd dat roken wel cool was.

Maar gezeur over meer pauze vind ik zielig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mja. Ik heb in het verleden eens een "test" gelezen waarbij er inderdaad gekeken is naar het 'werkgedrag' van een roker die af en toe een peukie op stak in de baas zijn tijd. En wsat bleek :

Na het opsteken van zo'n peukie deed de werknemer meer werk verzetten dan zijn niet rokende collega's die halverwege de middag gewoon in slaap gesukkeld waren.

 

De nicotine zorgt in ieder geval voor wat adrenaline en ze gingen goed gemotiveerd weer verder.

 

whistle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...