Ga naar inhoud


melding bij politie maken


1pm

Aanbevolen berichten

Probleem is naast domheid die je overal tegenkomt dat ca. 1 op de 10 mensen iets in het vooronder van het brein mist en niet deugt. Die tref je in alle lagen van de bevolking, misschien in de hogere wat meer. Dat een essentieel nummer uit het telefoonboek nieuwste versie is verdwenen heeft niets te maken met de individuele agent maar met iemand in het management die dom is. En die heb ik veel in het management gezien. Bij de horkerige reacties op een telefoontje en bij arts- c.q. ziekenhuis-bezoek heb je met die 10% te maken.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 94
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Toch is zo , voorbeeld van mijn zelf gebroken sleutelbeen, nek wervels beschadigd en ik werd niet geholpen in het ziekenhuis wat ik ook probeerde!!! ten einde raad ben ik maar ,naar het buitenland gevlogen, waar ik wel normaal werd geholpen. frown vloeken en dreigen van bepaalde bevolkingsgroepen zo dat hun voorrang krijgen was de oorzaak vertelde ze later aan mijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Cloak
Origineel bericht van: Fiene56
Dan zul je toch bij een hogere instantie moeten zijn want een klacht over de politie bij de politie zal moeilijk worden.


Hoezo moeilijk. Iedere regio heeft een klachtenafdeling en die gaan serieus met de klacht om. Je antwoord suggereert het tegenovergestelde.

Telefoonnummers politie:
0900-8844 voor niet spoedeisend
112 voor spoedeisende gevallen

Oordeel niet te snel als de politie niet direct reageert op dit soort incidenten maar klaag bij onze overheid die de "leegloop" bij de politie niet weet te stoppen.

De beste stuurlui staan aan wal.

Die leegloop weet de overheid zelf al en ook waardoor t komt de belachelelijke inpopulaire wijze hoe men nu zijn werk daar moet uitvoeren tegenover de burger.
Willen ze weer normaal mensen kunnen krijgen zal dit eerst moeten veranderen zodat je op een verjaardag weer durft te zeggen ik werk bij de politie.

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit doet mij hier erg aan denken (vind het een mooi stukje)

dit stukje tekst uit het nummer ...and justice for all van Metallica:

 

 

 

Lady Justice Has Been Raped

Truth Assassin

Rolls of Red Tape Seal Your Lips

Now You're Done in

Their Money Tips Her Scales Again

Make Your Deal

Just What Is Truth? I Cannot Tell

Cannot Feel

 

zo te zien geld dat niet alleen in Amerika!

 

MVG. Gerard

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

 

-George Bernard Shaw

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mij zit weinig dwars MP4 en ik weet niet precies waar je op doelt.

Maar goed, het zal wel een razend intelligente manager zijn geweest die een van de belangrijkste telefoonnummers voor oude mensen heeft verwijderd en de rest heeft een moeilijke jeugd gehad en doet daarom onaardige dingen, maar ze bedoelen het vast goed??

Voor mij zijn er goede en minder goede mensen en slimme en minder slimme in alle lagen van de bevolking en in alle beroepsgroepen. En sommigen vernielen veel.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Fiene56
Dan zul je toch bij een hogere instantie moeten zijn want een klacht over de politie bij de politie zal moeilijk worden.

Nee hoor, je kunt heel normaal bij de korpsleider een officiële klacht indienen.
Ik heb dit ooit al tweemaal, beiden tegen een of meerdere agenten als gevolg van excessief optreden, gedaan en daar gaat men uiterst zorgvuldig mee om. Niet dat je per definitie in het gelijk gesteld wordt, maar met bewijzen kom je heel ver.

En wat ook nog weleens lekker kan werken, in het geval van een direct bewijs, de media (aub geen SBS) inschakelen.

Succesverzekerd.

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Rob út Fryslân
Citaat:

Wie heb je er mee om niet te melden.. ? Juist degene die hulp nodig heeft. Gewoon blijven melden zodat als er dingen fout gaan in het traject men zich niet kan verschuilen onder het mom wij weten van niets er zijn geen meldingen van bekend.


Hier in Friesland kan je uren aan de telefoon hangen, maar zodra het donker is komt er echt niemand.
Ze beginnen standaard al met de vraag om wat voor soort mensen het gaat (lees ras) en als het antwoord ze te eng is komen ze de volgende ochtend met een lul verhaal dat ze inclusief Dokkum en Leeuwarden maar 5 eenheden ter beschikking hebben.
Toevallig zijn die 5 altijd bezig met het afhandelen van een ernstig ongeluk. crazy

De beste stuurlui staan aan wal kan je zeggen, maar aan bange laffe agentjes die wel goed kunnen flitsen heb je niks.
En dat terwijl onze politie ooit tot de beste ter wereld behoorde. cry
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach

 

Je wil niet weten hoeveel dwazen de politie tegenkomt, meestal zijn het nog bekenden ook, maar dat weet de gemiddelde burger niet. Bovendien kan het s'avonds nog wel eens druk zijn, de meeste criminaliteit vindt immers tussen 18-23 plaats en niet

s'nachts. Ik kan me dan zo voorstellen dat een vage verdwaasde

melding niet de hoogste prio kwijt.

 

En wat weerhield je om wat naastenliefde te plegen en de man bij de dichtstbijzijnde 1e hulp post te brengen:

De Maatschappij dat zijn wij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: de Steef


En wat weerhield je om wat naastenliefde te plegen en de man bij de dichtstbijzijnde 1e hulp post te brengen:
De Maatschappij dat zijn wij


Vroeger kon je dat redelijk gevaarloos doen,maar tegenwoordig
met de drugs en ongeneeslijke ziektes die je bij een junkie
kan oplopen zal ik niemand adviseren zelf stappen te ondernemen.

Om de zelfde reden doet de politie ook weinig en willen
geen HIV virus oplopen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

De meeste agenten denken.liever een levende lafaard dan een dode held.Daarom komen ze op sommige meldingen liever niet af.

 

Ik kan me daar wel iets bij voorstellen met al die mafketels op deze aardkloot,doch aan de andere kant moet je dan niet voor dat beroep kiezen.

 

Maar laten ze zich dan ook wat schappelijker opstellen als ze een makkelijk klusje hebben door mij een bekeuring te geven.Nee dan lopen ze als de onoverwinnelijke inspekteur Kojak om mijn auto heen om te kijken of ze me niet nog een poot uit kunnen trekken.

 

Dit is ook het fijt dat mijn respekt voor de politie ver te zoeken is.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ik kan me daar wel iets bij voorstellen met al die mafketels op deze aardkloot,doch aan de andere kant moet je dan niet voor dat beroep kiezen.

 

je bedoeld:

 

Ik kan me daar niets bij voorstellen want dan moet je gewoon niet voor dat beroep kiezen!!!

Over het algemeen vind ik Oom agent een autoritaire "schijtluis". Dat geldt natuurlijk niet voor alle agenten, maar wel 99% van de agenten die ik ooit gezien heb of tegengekomen ben.

De meeste agenten zijn te veel "agent" en te weinig mens en vergeten dat ze er zijn om ons te dienen en niet andersom!

ze moeten de gewenste loonsverhogingen maar eens zien in de vorm van een prestatievergoeding. Dan kan 95% opnieuw in opleiding en die 5% "goeien" mogen dan wat mij betreft meer loon. Dan is die loonsverhoging ook gemakkelijk te betalen:-))

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q
]
ze moeten de gewenste loonsverhogingen maar eens zien in de vorm van een prestatievergoeding. Dan kan 95% opnieuw in opleiding en die 5% "goeien" mogen dan wat mij betreft meer loon. Dan is die loonsverhoging ook gemakkelijk te betalen:-))

Ron


Volgens mij is dat geneuzel over een prestatievergoeding nou net de oorzaak dat die agenten aan een bonnenquotum vast zitten. De minister heeft hen de afgelopen jaren verplicht om een minimum aantal bonnen te schrijven, doen ze dat niet dan krijgen ze geen loonsverhoging, ook al hebben ze 100 boevengevangen. en raadt eens..... Het zij net mensen af en toe
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...