Ga naar inhoud


melding bij politie maken


1pm

Aanbevolen berichten

1pm Hier ook iets meegemaakt afgelopen weekend. madmadeek Er was een man van 45 die kreeg zaterdagavond pijn op het borst en enorm zweten.De dokters wacht gebeld maar zeiden we hebben het druk we komen niet neem maar een paracetamol dam bekomt het wel weer!!!!.Toen kreeg deze persoon een half uur later nog meer pijn en richting ziekenhuis dokkum zelf maar gereden in paniek.Helaas is hij in zwaagwesteinde al overleden in zijn auto!!!!!.Leuke hulpverleners he!!!! mad

Het Leven Is Een Melodie

Gedreven Door Komedie

Verweven Met Parodie

Tot Zeven Zeisen Zonder Remedie

Dood Omgeven Met Tragedie

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 94
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: minplus
...het telefoonnummer was niet te vinden onder de P van politie in een plaats met 50000 inwoners en het is nou niet direct iets voor 112 of 122 of zo, het alarmnummer. Moest internet op om het nummer te vinden.

Daar is een handig ezelsbruggetje voor, namelijk het naambelnummer 0900-TUIG (0900-8844) laugh

Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pukje
De (medische) hulpverlening is een schandaal in nederland.

Was toevallig gisteren ook op het nieuws dat dokter(posten)
niet bereikbaar zijn.

En dat verhaaltje van "neem maar een paracetamol" klingt mij
heel bekend in mijn oren.



de zorgverzekering in nederland sucks ook
ik ben op 2 augustes gevallen met de fiets.
werd wakker in het ziekenhuis.
ben 4 voortanden kwijt.
ben gewoon verzekerd met een tand pakket erbij.
de verzekering betaald slechts 250 euro uit omdat het een eenzijdig ongeval is.
er is dus geen andere partij bij waar de kosten op te verhalen is.
heb dus 4 implataten nodig .
kosten hier in nederland tussen de 9000 en 10000 euro.
dat kan ik dus uit eigen zak betalen.
gelukkkig kan ik in duitsland terecht en daar betaal ik ongeveer 4000 euro.
schande dat het ziekenfonds dat niet betaald.(bij een ongeval)
Het is ronduit belachelijk met het zorgstelsel hier in nederland.

grtz decodertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

zolang de consument blijft consumeren, betalen en verder den smoel dichthoudt is er niets aan de hand, next ....

het politie- en justitie apparaat heeft mijn vertrouwen vele jaren geleden al verloren, ik doe de moeite niet eens meer om ergens melding van te maken, men zoekt het maar uit ...

 

 

 

merDe

 

 

 

deze ruimte is te huur
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Ome Merde
zolang de consument blijft consumeren, betalen en verder den smoel dichthoudt is er niets aan de hand, next ....
het politie- en justitie apparaat heeft mijn vertrouwen vele jaren geleden al verloren, ik doe de moeite niet eens meer om ergens melding van te maken, men zoekt het maar uit ...



merDe




Beetje verbitterd Ome?

Wie heb je er mee om niet te melden.. ? Juist degene die hulp nodig heeft. Gewoon blijven melden zodat als er dingen fout gaan in het traject men zich niet kan verschuilen onder het mom wij weten van niets er zijn geen meldingen van bekend.

****Force 1145S, Triax 88, 2e HH Stab120, can.dig. Apple os leopard****

Link naar reactie
Delen op andere sites

@all,

 

ik sta met open mond dit stuk te lezen...zijn we nu echt allemaal zo afgestompt dat we niets meer voor de medemens overhebben?

De reacties die ik hier lees zijn van de "gewone mensen", net als diegene die bij de hulpinstanties zitten.

 

Als we niets voor een ander over hebben kunnen we beter ook dit forum stoppen.

Onder het mom van "Waarom zou je nog een mede-hobbyist helpen, dat die het toch lekker zelf uitzoekt" ... mooie wereld waarin we leven.

 

Dat de ractie van de hulpdiensten echt haperen heb ik aan de lijve meegemaakt.

Maar om dan meteen iedereen over een kam te scheren gaat wel erg ver.

Lees de topic (en de reacties) over de politieman die die peuken in de auto terug flikkerd nog maar eens na, er zijn ook nog weldenkende agenten op straat.

 

view.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: decodertje
Origineel bericht van: pukje
De (medische) hulpverlening is een schandaal in nederland.

Was toevallig gisteren ook op het nieuws dat dokter(posten)
niet bereikbaar zijn.

En dat verhaaltje van "neem maar een paracetamol" klingt mij
heel bekend in mijn oren.



de zorgverzekering in nederland sucks ook
ik ben op 2 augustes gevallen met de fiets.
werd wakker in het ziekenhuis.
ben 4 voortanden kwijt.
ben gewoon verzekerd met een tand pakket erbij.
de verzekering betaald slechts 250 euro uit omdat het een eenzijdig ongeval is.
er is dus geen andere partij bij waar de kosten op te verhalen is.
heb dus 4 implataten nodig .
kosten hier in nederland tussen de 9000 en 10000 euro.
dat kan ik dus uit eigen zak betalen.
gelukkkig kan ik in duitsland terecht en daar betaal ik ongeveer 4000 euro.
schande dat het ziekenfonds dat niet betaald.(bij een ongeval)
Het is ronduit belachelijk met het zorgstelsel hier in nederland.

grtz decodertje



normaal gesproken neemt de politie bij een ongeval de fiets mee.
ze hebben mijn fiets op de plaats van het ongeval op slot gezet thats it.
2 dagen later pas te horen gekregen van de politie,maar de fiets stond er niet meer.
is gejat.
en de politie zegt maar wij hebben hem op slot gezet.
Als je de plaats kent, dan weet je gewoon van ,als ik me fiets hier neer zet dan staat hij er morgen niet meer.

goed gedaan politie.en bedankt ziekenfonds

grrrrrrrrrrrrrrrrrrr het gaat gewoon erg achteruit in dit land.

Link naar reactie
Delen op andere sites

men heeft hier te maken met crisis interventie

een psychische nood van iemand moet elders gemeld worden

opdat men de desbetreffende professioneel kan benaderen en eventueel met zijn toestemming kan helpen.

 

daar is wellicht ook een warboel van instanties die je maar moet kennen, maar de politie is daar dus echt niet de eerste die je moet benaderen

 

wel kun je het telefonisch noodnummer gebruiken voor zover ik weet om de desbetreffende hulpdienst te laten oproepen.

 

wie belt

waar bevindt men zich

wat is geconstateerd

welke personen betreft het

wat verwacht men van de hulpdiensten.

 

als ik het zachtzinnig wil uitdrukken vindt ik eigenlijk wel; dat de politie zich met het handhaven van de wet en het opsporen van overtreders daarvan moet bezig houden

enkel als degene in kwestie een gevaar voor anderen is zou de politie in aktie moeten komen

 

er is dus weldegelijk een soort vangnet voor de verdwaasde jongen

communicatie en coordinatie maken deel uit van het succes van dat vangnet

 

cheers

Just Around The Corner

Cock Robbin

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed te horen dat er zo een vangnet is voor die

personen.

 

Dat het geen zaak voor de politie is OK ,maar dan mag je

toch wel verwachten dat de politie als deskundige je er op

wijst dat xxxx instantie met yyyyy telefoon nr voor deze

zaken aangewezen is.

 

En niet bot te telefoon erop gooien.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Citaat:
Dat de ractie van de hulpdiensten echt haperen heb ik aan de lijve meegemaakt.

Maar om dan meteen iedereen over een kam te scheren gaat wel erg ver.

Lees de topic (en de reacties) over de politieman die die peuken in de auto terug flikkerd nog maar eens na, er zijn ook nog weldenkende agenten op straat.

 

view.

 

Daar moet ik je helemaal gelijk in geven view.

En de diensten willen wel maar mogen gewoon niet door de burocratie.

Plus het feit dat we ook naar onself moeten kijken.

 

Waarom reageert de huisarts zo laat? omdat ze weg bezuinigd zijn.

Waarom komt een ambulance laat? O.a de automobilist die zo nodig zijn radio keihard zet of toch nog effe voor de ambulance doorijdt.Laat staan de drempels,rotondes en meer van die ongein.

En dan heb je nog het gevaar dat de broeder in elkaar gemept wordt door de omstanders.

Idem voor de brandweer.

Waarom zijn de artsen en verplegers zo sjacherijnig? Omdat de managers het belangrijker vinden dat hun ziekenhuis ook de nieuwste snufjes hebben en het vertikken om even naar de buurman te gaan voor een MRI scan. En ook omdat ze graag hun mercedes SLE willen blijven rijden.

Waarom gooide die agent de peuken terug in de auto? Omdat hij bij een bekeuring weer een uur achter zijn buro allerhande formuliertjes in moet vullen.

 

De klagers over de hulpverlening moeten zich eens af vragen wat er zou gebeuren als ze er niet waren.

Voorbeelden genoeg. Om een paar te noemen, Congo,rwanda columbia enz..

 

Dan maar even balen dat je even niet geholpen wordt.Alternatief is wat "minder"...

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: 1pm
vanavond liep hier een verdwaasde jongeman rond melding gemaakt bij de politie .

2 uur later liep hij nog hier rond weer gebeld nou kreeg ik toch wat te horen en wel : we hebben wel meer te doen er zijn ergere dingen en wat denkt uw wel en toen tel opgehangen van hun kant .
aub waar gaat ned naar toe , als de poltie al zo begint dan zijn we ver hier bah bah

1pm


Tsja, wat bedoel je precies met verdwaasd, als ie niet aggressief was dan kun je er weinig mee.

Overigens heb ik wel eens iets soortgelijks meegemaakt. Ik was op de oprit aan het klussen, en er kwam een grote kerel aan en die vroeg of ik een mes had wat ie even kon lenen. Ik liep al naar de keukenlade toe (ik was druk bezig dus dacht er niet echt bij na wink ) , maar toen keerde ik toch terug om even wat door te vragen. Toen zag ie er ook al aardig verdwaasd uit, een lange stevige vent was het met een blauwe stofjas aan. Ik vroeg wat voor mes ie nodig had, en waar ie het voor wilde gebruiken. Hij zei dus: het moet een groot mes zijn, en hij had "het gewoon even nodig"

Nou ja, toen had ik wel door dat het niet helemaal pluis was, en heb ik hem weggestuurd zonder mes wink Toen de politie gebeld, nou die schrokken helemaal niet van dit verhaal, het leek hun vrij normaal, maar ze zouden wel iemand sturen, nou niks meer van gehoord dus. Maar ook geen moordpartijen in de straat......
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beetje bijzondere reactie geef je.

Er zijn geen huisartsen weg bezuinigd. Een ambulance komt het liefst zo snel mogelijk en met de moderne navigatie gaat ze dat erg goed af. Soms ook niet: Ik stond laatst voor een verkeerslicht bij het AMC in Amsterdam, en er komt een ambulance aangereden als een dolle. Hij kon kennelijk niet vinden wat ik al wist. Een probleem in een auto met zes mensen eromheen. Geen aanrijding. Ik stap uit en vertel waar ze heen moeten. Dikke duim.

Dit zijn mensen die in de hoofdstad getreiterd en geslagen worden door 'bepaalde groeperingen'. Daar worden wij niet vrolijk van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...