Ga naar inhoud


Radio-Times abbonement ervaringen


bytheway

Aanbevolen berichten

Omdat er geen ITV listings zijn te vinden in nederlandse gidsen en zeer kort programma-omschrijvingen over BBC uizendingen,

ik wil mischien 108 ponden (! veel...) per jaar uitgeven voor een "Radio Times" abonnement. Mijn vraag is: heeft iemand evaring met zo een abonnement? Komt hij altijd binnen op tijd (op of voor zaterdag, dus)?

 

 

m.v.g

David Bytheway

 

 

David Bytheway

 

2x Humax iCord

Multytenne-4-twin

Multytenne-3-twin

Samsung LE40A686

Link naar reactie
Delen op andere sites


poe.

wel duur, erg duur

 

dan moet je toch echt eens alle internet linkjes bekijken over itv en bbc voorafgaand aan zo'n aanschaf

ook zijn er bekende onafhankelijke websites met de programma overzichten

VOORBEELD website

 

op EPG is standaard ook een en ander te zien (gedurende now or next OF box afhankelijk 5 dagen vooruit)

 

While My Guitar Gently Weeps

Goerge Harrison, Rick Wakeman, Guy Protero, the Orion Strings

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke ontvanger geeft 5 dagen vooruit? (afgezien vandie Freesat ontvangers, dus door Freesat geodgekeurd,in principe alleen in Engeland te koop)

Ik zit heel erg te hopen op implementatie van die Freesat EPG op de Topfield, maar dat zal wel niet komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, weet ik, maar internet-surfen is niets voor Mrs. Bytheway (!) en ik heb geen zin in alles afdrukken voor haar!

 

... computer is boven; TV beneden; geen broadband... daarom zo iets als "Radio-Times". Terug aan mijn vraag. Heefts iemand ervaring van RT abonnementen a.u.b. ?

 

m.v.g.

David

 

 

David Bytheway

 

2x Humax iCord

Multytenne-4-twin

Multytenne-3-twin

Samsung LE40A686

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: bytheway
Omdat er geen ITV listings zijn te vinden in nederlandse gidsen en zeer kort programma-omschrijvingen over BBC uizendingen

waarom gebruik je de website van radio times niet ? Je vindt er de programmagegevens van ALLE britse zenders, 14 dagen vooruit. en als je registreert (gratis) dan kan je je eigen programmaoverzichten maken.

edit : ach - lees nu dat de pc boven staat. mja, dan wordt het moeilijker ......

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, bedankt. Heb het gedaan maar het is een ONLINE oplossing. Een volledig programma lijst van BBC 1234, ITV 1234, E4, More4, Channel4 kost veel tijd te maken en afdrukken per week van wat in feite een browse/zoek interactive site is,net zo als andere hierboven genoemen.

 

David

David Bytheway

 

2x Humax iCord

Multytenne-4-twin

Multytenne-3-twin

Samsung LE40A686

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: bytheway
Omdat er geen ITV listings zijn te vinden in nederlandse gidsen en zeer kort programma-omschrijvingen over BBC uizendingen,
ik wil mischien 108 ponden (! veel...) per jaar uitgeven voor een "Radio Times" abonnement. Mijn vraag is: heeft iemand evaring met zo een abonnement? Komt hij altijd binnen op tijd (op of voor zaterdag, dus)?


m.v.g
David Bytheway

Ik gebruik ook altijd Radiotimes
Heb me aangemeld, en zie dan mijn favoriete zenders>
alle BBC`s, alle ITV`s , Channel 4 , more 4 enz.
Ik kan mijn programma

Homecast s9000  :mad:  in plaats daarvan  2x VU+ Solo2 met Open PLI 6.2. Loopt fantastisch! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad vrij duur. Misschien is een blad als de Humo een alternatief. Die publiceren volgens mij naast een zeer uitgebreide programmagids van de BBC ook kort de gegevens van ITV Meridian. Verder ook een goede gids voor bijvoorbeeld Nederland 1, 2, 3, Arte etc. smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi bytheway, Ik ben reeds 2 jaar geabonneerd op de RadioTimes en ben er heel tevreden over. DE RT valt altijd donderdag in de brievenbus, en dat is 2 dagen nadat de RT bij de Britse klanten op de mat valt (dinsdag dus). Al moet ik eerlijk toegeven dat hij al 3x pas op maandag is toegekomen.

 

Maar doorgaans komt hij op donderdag (soms vrijdag), de RT begint zijn listings op zaterdag, dus je krijgt 'm in principe ruim op tijd.

 

Ik heb WEL een abo op SKY UK en dan haal je echt wel heel veel uit de RT, zeker met al die film- en seriezenders.

 

Dus ja, ik vind RT de moeite waard en een aanwinst. Want ik vind online listings en de EPG nooit echt lekker werken voor tientallen zenders.

dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47

visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28

TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een paar jaar geleden ook een abo op de RT gehad. Had eerst de Schotse versie, maar toen is besloten om alleen de versie Anglia/London naar buitenlandse adressen te versturen.

Het blad kwam 99% op tijd.... een enkele keer gebeurt het dat door een NL of UK holliday er wat vertraging op zit... maar alles gaat bijna altijd goed.

Enig nadeel is de prijs.... relatief hoog, maar wel een klasseblad!

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

nog niet zelf geprobeerd maar er is voor de dreambox ook een webbrowser

Diabolius Plugin (zoek maar)

 

daarin kun je favoriete websites instellen die meteen op je beeldscherm komen, dus die link die ik boveaan gaf kan ook meteen in de dreambox op het TV beeldscherm zichtbaar gemaakt worden.

vooral voor de HD dream is dat wellicht een testje waard.

 

echter niets voor jouw inverto, dus dan maar radio-times kopen

 

chiao

 

 

While My Guitar Gently Weeps

Goerge Harrison, Rick Wakeman, Guy Protero, the Orion Strings

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...