Ga naar inhoud


Koning winter!!!!!


kees hekstra

Aanbevolen berichten


  • Reacties 98
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

men is historisch gezien een beetje gecorrumpeerd inzake Hollands bezoek...

maar men is er inmiddels afhankelijk van en blij toe

dat ze komen.

 

je kunt je voorstellen dat Maastricht als universiteit stad wel erg veel gezelli zoekende studenten heeft uit 't Noorden.

ofschoon dat geloof ik ook voor Leeuwarden en Groningen geld.

 

ik ga in elk geval zuidwaards om ook een beetje vrieskou en sneeuw te kunnen treffen

want al weken is het in Zuid Limburg en richting Ardennen toch een graadje of "ugh" kouder dan hier in de buurt van de ajax werft.

 

chiao

 

keep the streets empty for me

Fever Ray

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En om eerlijk te zijn vind ik het ook best wel leuk met al die hollaenders in Mestreech en het is er alleen maar gezelliger op geworden.

Ik ben nota bene met een hollandse getrouwd.

30 jaar,dus dat zegt genoeg.

 

Mvrgr

Flodder11

 

 

 

 

T'is better to be thought a fool and remain silent than to open one's mouth and remove all doubt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Ome Merde
tja, da's ook om moeilijkheden vragen als je in Limburg gaat wonen hehehe ...dan nog liever op Schiermonnikoog wink

maareh zonder dollen, tis altijd goed toeven daaro, lekkere wijven, koud bier en een leuke heuvel, wat wil een mens nog meer ... smile
merDe


Een VENUS heuvel????????????????????????????? coolcool

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kees ik ben ook wel alle dagen met het weer bezig en vind het toch knap dat de deskundigen dit al reeds een week voor die tijd kunnen voorspellen.Je kan ook merken dat ze steeds kundiger worden door steeds betere apparatuur want zo gek veel zitten ze er niet meer naast.

Laat maar komen dat ijs,dan ga ik toch weer met het oude lijf op de schaats hoor.Heb er lang genoeg op moeten wachten.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ja ja,hoorde net bij Omrop Frieslan als fluisteren,''IT GIET OAN'' in Januari.

Das lang geleden dat ik dat heb gehoort,zo'n 11 jaar terug.

Wat nou opwarming,dan moet het wel uut de kruuk met B-Burg komen deze weken :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

citaat: Kees ik ben ook wel alle dagen met het weer bezig en vind het toch knap dat de deskundigen dit al reeds een week voor die tijd kunnen voorspellen.Je kan ook merken dat ze steeds kundiger worden door steeds betere apparatuur want zo gek veel zitten ze er niet meer naast.

 

Ach, een paar dagen geleden meldden ze om 8 uur 's avonds dat het die nacht tussen de 4 en 8 graden boven nul zou zijn, terwijl de autoruiten hier dichtgevroren zaten en de thermometer min 2 aanwees. Maar goed, altijd beter dan zo'n 30 jaar geleden toen ze meldden: "hier en daar een sneeuwbuitje", terwijl je in de provincie Groningen je deur niet meer uitkon omdat er een meter sneeuw voor lag en de treinen vastliepen in de sneeuw.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geweldig dat voorspellen... Als je het weer echt volgt zie je dat ze voordurend de hele week bijstellen en trends aanpassen.

 

Daarnaast geeft ned123, rtl4/5 heel andere voorspellingen dan sbs6 / Piet P.

 

En meneer P. heeft het in de regel vaker goed dan de rest.

 

Het weer: een grote gok als je verder kijkt dan een dag!

 

En hopelijk blijft dat ook zo smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
En meneer P. heeft het in de regel vaker goed dan de rest.

 

Andersom ook.... de rest heeft het in de regel vaker goed dan Piet P.

 

Moraal?!

 

Iedereen heeft wel eens een keer gelijk met de weersvoorspelling, de meesten zitten er geregeld naast, maar zeker weten dat het de afgelopen nacht heeft gevroren; bewijs? mijn autoruiten waren bevroren en ik moest krabben

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: theparasol
Geweldig dat voorspellen... Als je het weer echt volgt zie je dat ze voordurend de hele week bijstellen en trends aanpassen.
Daarnaast geeft ned123, rtl4/5 heel andere voorspellingen dan sbs6 / Piet P.En meneer P. heeft het in de regel vaker goed dan de rest.
Het weer: een grote gok als je verder kijkt dan een dag!
En hopelijk blijft dat ook zo smile


Ik woon in gelderland en de weervoorspelling daar is heel vaak juist soms zelfs tot op een paar uur!!!!!!
landelijke zenders hebben lijkt het mij, wel meer het weer voor het westen van het land.

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zit zelf in de achterhoek 5 km van de duitse grens, dus volg ik het weer meestal op de duitse zenders voor onze regio (Kreis borken of münster)Vaak zit er een hoop verschil in de voorspellingen, maar wat mij opvalt is dat onze buren het vaak beter voorspellen dan bij het knmi.

VU+ Duo en 2x dreambox .

--------------------------------

plus 2 ruwharige tekkels

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...