Ga naar inhoud


omwisseling smartcarda start in februari


de vrije fries

Aanbevolen berichten


  • Reacties 129
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dat iemand met een settopbox voor een nieuwe kaart wat van canalplus komt moet gaan betalen is volgens mij niet eerlijk want diegene met een settopbox heeft hoeft niet zonodig een nieuw systeem maar canalplus wil een nieuw systeem en dan zou volgens mij canalplus die dit nieuw systeem wil daarvoor ook een ieder die een betalende klant is deze nieuwe kaart gratis moeten geven. Ik denk dan ook dat canalplus een rechtzaak cq een media aanval(kassa of iets dergelijks) zou kunnen krijgen en het lijkt mij dat canalplus hier niet op zit te wachten

Link naar reactie
Delen op andere sites

CanalDigitaal wil voor deze abonnementen een vergoeding voor de nieuwe kaart gaan vragen

 

dan mogen ze hem houden. men mag er allang blij zijn dat er nog mensen zijn die willen betalen voor die pulp die ze uitzenden (me 2). ik ga ze niet spekken omdat zij zo nodig willen wisselen, dan gaat ie de auto in, als ijskrabber.

 

 

 

merDe

deze ruimte is te huur
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Ome Merde
dan gaat ie de auto in, als ijskrabber.



merDe


Zelfs daarvoor is het een onhandig ding smile

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het familiepakket en ben benieuwd hoeveel en wat voor kaarten ik toegestuurd krijg.

 

Ik heb namelijk al een geruime tijd zo'n groene kaart van CDS.

new_seca.jpg

Met daarop het familiepakket.

Nu heb ik van iemand anders een smartcard overgenomen (ook zo'n groene) en keurig een overname formulier ingevuld. Tevens ook direct voor 2,50 als 2e smartcard het familiepakket erop.

Vorige week bevestiging gekregen van de overname en ook direct bericht dat op mijn 2e kaart het familiepakket op komt. Maar bij deze brief zat ook weer een nieuwe smartcard.

deze:[ newsmartcard.jpg

 

Ik heb nu dus 3 smartcards.

Ben er verder nog niet mee bezig geweest. Moet de 2e ontvanger nog steeds aansluiten. Volgende week heb ik avondsdienst en dan mooi tijd om er overdag mee bezig te zijn.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben benieuwd, ik bezit een basispakket + een extra €1,00 settop in de slaapkamer. Als ik moet gaan betalen voor de laatste is dit voor mij het uiteindelijke het laatste duwtje om over te gaan op digitale kabel in de woonkamer en analoog in slaapkamer. Een keer is het goed geweest. Basta!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
CanalDigitaal wil voor deze abonnementen een vergoeding voor de nieuwe kaart gaan vragen.
Hoe dit er precies uit gaat zien is nog niet bekend.

Die vergoeding is al betaald.
De abonnee vraagt er niet om.
Ook die kaartwissel moet dus kosteloos zijn voor de abonnee.

2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C)

2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo

1x DB 7020 (C).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...