Ga naar inhoud


omwisseling smartcarda start in februari


de vrije fries

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Gerard 76
Maar is het niet gewoon mogelijk om,n.a.v. een éénmalige,
door hun verplichte betaling waar je het niet mee eens bent,
je abo op de desbetreffende kaart(en) per direkt op te zeggen?
Zij brengen immers (éénmalige) kosten in rekening waar jij
bij het aangaan van je abo niet op gewezen bent,
of dat je niet door hen op de hoogte bent gebracht
van het feit dat zoiets in rekening zou kunnen worden gebracht.


natuurlijk is dat mogelijk. het betreft echter alleen de kaarten met het settopboxpakket,hiervoor heb je het abogeld al betaald(per 1 jaar, vooruit betaald) en het standaardpakket waarvoor geen abogeld verschuldigd is. Het niet gratis verstrekken is volgens mij onrechtmatig.

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 129
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Wie weet gebeurt het dan ook wel dat het basispakket dan ietsje goedkoper wordt... Maar het blijft "koffiedik" kijken. Net zoals de feit dat degene die het SetTop pakket hebben of het Gratis Nederland 1,2,3 pakket hebben moeten gaan betalen voor een kaart. Voor hetzelfde geld laten ze voor degene met deze pakketten SECA-2 bestaan, of ze krijgen gewoon een gratis kaart... Niemand weet het nog zeker.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Optie NL123 op seca2 houden had ik ook al ingedachte. Dan zit je alleen nog met STB pakket. Om alle STB zenders op Seca2 te houden zal wel te duur worden.

Als CDS er voor kiest om te beginnen bij basis (nu €9,50) verliezen ze veel klanten denk ik. Dan ben ik bang dat het einde oefening is voor CDS. Ik verwacht dat de binnenlandse camping kijkers dan massaal over stappen naar Digitenne. Ik weet niet of de mensen die in het buitenland op een camping staan voor die 3 of 4 weken een jaarbedrag van 114 euro willen betalen. Dan wordt het maar 3 weken BVN en de FTA zenders...

 

Rekordc

Easyvdr based VDR 1.7.29 server met als clients S100 & Kreatel vip 1710 / 1960 en hopelijk snel een Raspberry Pi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Dan ben ik bang dat het einde oefening is voor CDS.

Ik ben dan niet zo bang voor. De SetTop abonnees die willen goedkoop TV kijken. Voor hen is "de Kabel" geen optie. De enige concurrent is eventueel Digitenne, maar via Digitenne heb je veel minder zenders (ik tel ook de vele FTA buitelandse zenders mee). Zolang het verschil tussen Digitenne en de Satelliet niet te groot is, hebben deze low-budget kijkers niet veel alternatief. En aangezien het veel abonnees betreft (dat verwacht ik) zou zomaar de inkomsten van CDS omhoog kunnen gaan, zodat er meer transponders verhuurd kunnen worden, zodat de duurdere pakketten uitgebreid kunnen worden (het "kabel" model). Ik denk dat bijvoorbeeld een BasisPakket van 7.50 per maand (en alle overige pakketten ook 2.50 goedkoper), waarbij het SetTop pakket wegvalt wel eens een goede zet van CDS zou kunnen zijn.
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

STB abonnees zijn verzekerd van een nieuwe kaart.

En kunnen zorgeloos (blijven) kijken.... zo staat het op de site van CDS te lezen.

 

BRON CanalDigitaal Set top box abonnement.

Citaat:
.

 

Inclusief

 

- Gratis vervanging smartcard bij defect, verlies of diefstal.

- Toegang tot de servicelijn voor € 0,15 per minuut.

 

STB abonnement.jpg

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat

Hier staat niet bij dat de kaart gratis vervangen wordt als de codering veranderd...


Nou ja zo niet stel je toch de hackers aansprakelijk!! 1127826-loldev.gif1127826-loldev.gif1128010-anoniem.gif
Link naar reactie
Delen op andere sites

geniaal... :D

maar je krijgt die kaart natuurlijk pas als je er iets voor doet.

 

ofschoon ik het aan m'n water aanvoel dat we zullen moeten dokken

is een heldere stellingname van canalDIGITAAL uiterst wenselijk.

 

Zolang ze hun mond niet open doen en/of er over reppen, kunnen we en kan men niets ertegen inbrengen.

 

een extreem smerige policy van meer providers heden ten dage.

 

ISp (internet)

Energie en Netleveranciers

Water

WOZ (gemeente)

verzekeringsmaatschppijen

en ga maar door

Off-Topic:

allemaal knevelverdragen die integraal zouden moeten worden aangepakt

maar de wetgever laat de markt gewoon zijn ding doen en dat heeft geleid tot de huidige crisis.

 

chiao

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

@Blackadder schreef:

Hallo, Ik heb alleen het HD abo met het Thema pakket. Weet iemand daar iets vanaf van een wissel ?

_________________________

 

Bij mij hetzelfde, settop+HD.

Ik ben benieuwd of wij ook als klant herkend worden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...