Ga naar inhoud


omwisseling smartcarda start in februari


de vrije fries

Aanbevolen berichten


  • Reacties 129
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Eigenlijk moeten ze gewoon stoppen met het SetTop pakket en het basis paket goedkoper maken(!) (7,50 of zo)

 

Het gratis Nederland 1,2,3 pakket die kunnen net zo goed digitenne pakken, want daar kan CDS zo wie zo niets op verdienen ;-)

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat

Het gratis Nederland 1,2,3 pakket die kunnen net zo goed digitenne pakken, want daar kan CDS zo wie zo niets op verdienen ;-)


CanalDigitaal krijgt een vergoeding voor het doorgeven van de publieke zenders.
In tegenstelling tot de commerciele zenders, die ontvangen juist €uro's van CanalDigitaal.

Ik denk dus niet dat CDS jouw idee gaat overnemen ....

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Origineel bericht van: Littlesat

Het gratis Nederland 1,2,3 pakket die kunnen net zo goed digitenne pakken, want daar kan CDS zo wie zo niets op verdienen ;-)


Ik denk dat je met dit voorstel vele landgenoten die buiten het digitenne verzorgingsgebied wonen ongelukkig gaat maken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

benne hullie nu helemaal van de pot gerukt...?

 

betalen voor een nieuwe kaart ? (dan moet ik er drie nog wel!)

 

ik vind niets mis met de huidige kaart en/of beveiliging seca2 (mediaguard)

en betalen voor hun eigen "wenselijke" update dat doen ze dan maar mooi zelf

 

argumenten:

1)

dat er provisies en winst gemaakt wordt door de tussenhandel is al belachelijk genoeg maar waarom zo'n verhulde woekerwinst

2)

die kaartjes koop je in a 2,5 euro

3)

we betalen settopbox bijdrage per jaar ook om een vervanging te kunnen aanvragen conform de voorwaarden.

4)

alle nieuwe interactieve diensten die met die kaart mogelijk zijn moet ik niet zomaar afnemen (lopend contract)

5)

analoog aan de irdeto <> seca kaartwissel kunnen ze me niet daarmee nieuwe hardware verplichten aan te schaffen ( een kaart is deels ook hardware en je mag lijden dat ie in je receiver werkt )

6)

daarom zijn een tijdje terug wellicht bepaalde merkreceivers reeds niet meer als "canalDIGITAAL" receiver te certificeren.

 

als er genoeg mensen achter staan (consument weer je) dan lijkt me, een wissel niet zomaar mogelijk met bijbetalingen.

 

de enige kosten die ik denkbaar/acceptabel vind zijn de kaartkosten sec.

dus 2,5 euro

MAAR meer niet.

afgezien van het feit dat die in al mijn receivers werken.

 

chiao

Just Around The Corner

Cock Robbin

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben het er niet mee eens Toen we de kaart kochten betaalden we al 79 eurie dus in principe hebben we al veel te veel betaald om lid te mogen worden

Zo kaartje kost echt nog geen euro per stuk

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een basis pakket op seca en een 1 euro kaartje op irdeto.

Nu kan je volgens mij de irdeto gratis omruilen voor seca, dus als die hele kaartwissel voorbij is, is het een mooie gelegenheid om dan die irdeto kaart om te ruilen voor een seca.

 

Salu2, D.Quijote

2x M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

4 schotels op het dak, en 5 in de kelder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Het gratis Nederland 1,2,3 pakket die kunnen net zo goed digitenne pakken, want daar kan CDS zo wie zo niets op verdienen ;-)

 

Die uitspraak vind ik maar een beetje bull, mad

Ook al zou ik alleen maar 1,2,3 willen , dan zou ik voor mijn verdriet nog geen digitenne willen laugh

Ik vind het niets andres dan een plicht voor cd, dat ze 1,2,3 moeten doorgeven voor niks.

 

Niet voor me zelf trouwens hoor, want ik heb zelf top smirk

DM8000 HD - Newnigma

VU+ duo - PLI

Triple dragon - PICmod cronbear1 image

Echostar 7000 viaccess

Gregorian 120 & 90 cm

Visiosat bisat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Het gratis Nederland 1,2,3 pakket die kunnen net zo goed digitenne pakken, want daar kan CDS zo wie zo niets op verdienen ;-)

Als jij de vonkbruggen hier even op komt eten..

Maar ik mag toch hopen dat de gratis en STB kaarten niet bij hoeven te betalen. Dat zou bijzonder hufterig zijn van CDS. Aan de andere kant, het is CDS, ik kan me er ook amper over verbazen.

Des te meer reden voor mij om verder te proberen om de vonkbruggen uit te bannen, dan kan ik CDS volgend jaar opzeggen.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tonskidutch

argumenten:
3)
we betalen settopbox bijdrage per jaar ook om een vervanging te kunnen aanvragen conform de voorwaarden.
chiao


Hier heb je zeker een punt, setop gebruikers betalen al voor "gratis" vervanging van de kaart.

Daskie

Dreambox DM500 & DM800 PLI Jade

EPG powered by MiLo en Rytec :-)

Technisat Multytenne twin (19E, 13E, 23E & 28E)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb alleen een n1,2en3 maar ik vindt dat mijn kaart ook vervangen moet worden,want ik vraag er toch niet om dat zij de codering aanpassen!!!

 

Gr.Roymar

Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s,

Skystar2 en Wavefield  WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...