Ga naar inhoud


omwisseling smartcarda start in februari


de vrije fries

Aanbevolen berichten

De uitwisseling is begonnen. Iedereen die minimaal het HDTV pakket op zijn kaart heeft krijgt deze week nog via TNT een nieuwe kaart. Deze kaart is noodzakelijk om MTNVHD te kunnen kijken, want deze zenden geen Mediaguard/Seca 2 meer uit.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 129
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Mijn smartcard is binnen + MTVHD en een kadootje !!

ik heb net de card gekregen, MTVHD is zichtbaar en we krijgen 3 weken lang het hele pakket gratis. Super bedankt CD !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier hetzelfde ik had twee kaarten een abo kaart en een 1 euro kaart em heb nu twee nieuwe bij de post gehad.

Alle twee de kaarten beeld op het hele pakket inclusief MTVHD. laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Hier ook de kaart binnen gekregen.

Alles werkt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ceesv
Hier ook de kaart binnen gekregen.
Alles werkt.

Neem dit effe met een korrel zout, na de volledige wissel kan het heel goed zijn dat er zaken niet meer werken... de nieuwe kaart staat nl. nog in de 'oude seca2 mode'.

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Volgens bronnen zou MTVHD allen met de nieuwe kaart te zien zijn, is dat dan geen Seca 3?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ceesv
Volgens bronnen zou MTVHD allen met de nieuwe kaart te zien zijn, is dat dan geen Seca 3?


Inderdaad de oude kaart met het HD pakket geeft geen beeld op MTVHD de nieuwe kaart wel. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar blijkbaar worden wel gewoon de extra gekoppelde kaarten aan 1 euro mee omgewisseld met je hoofdkaart zonder extra-kosten (Aart 44). Dus dat is wel goed nieuws. Want op site van Canal Digitaal wordt daar geen woord over gerept.

Dacht dat daar nog ergens een addertje onder het gras zat.

 

Ik wacht wel af tot mijn Nederlands contact ook de kaarten binnen krijgt. Ik hoor het dan via mail. Alhoewel februari-maart is relatief, het kan evengoed nog in maart zijn...

 

greetz,

pieter

Visiosat Big Bisat 5W - 19,2E - 23,5E - 28,2E      (Atlantic Bird & Astra 1, 2 & 3)
Rebox RE-2200HD HD-ontvanger (Astra 1 en 3) - VU+ Duo (Enigma 2 met CCcam & officiële canal digitaal module)
M-7 Telesat officiële box 
Sony HX-850 (40 inch)                                            Sony W85C (65 inch)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aart44
Origineel bericht van: ceesv
Volgens bronnen zou MTVHD allen met de nieuwe kaart te zien zijn, is dat dan geen Seca 3?


Inderdaad de oude kaart met het HD pakket geeft geen beeld op MTVHD de nieuwe kaart wel. laugh


Bij mij doet de nieuwe kaart het sinds ca. 14.00 uur op MTVNHD ook niet meer. Bij jou nog wel dan?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...