Ga naar inhoud


omwisseling smartcarda start in februari


de vrije fries

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Alfons Verbiest
Bij mij doet de nieuwe kaart het sinds ca. 14.00 uur op MTVNHD ook niet meer. Bij jou nog wel dan?


Jammer genoeg ook geen beeld meer het beeld zag er lekker scherp uit, we wachten maar af het zal wel weer goed komen. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 129
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Nagravision heeft ooit Mediaguard overgekocht... Dus vandaar dat er op de kaart Nagravision kan staan. Toch is het Mediaguard/Seca3...

 

En dat de kaart in Seca2 mode staat is onzin. Anders had je toch ook MTNVHD met een oude kaart???? Wat uiteraard geen onzin is dat ze later altijd iets met de kaart/codering kunnen doen waardoor e.e.a. niet meer gaat werken.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

uhm

Kudelski is een meneer, die het nagravision cryptie (onder andere voor Premiere en Cabo + Digital+) heeft verder gebracht

en die meneer zijn firma / holding heeft daarna mediaguard cryptie opgekocht. (licentiehouder)

 

omdat dus Kudelski's firma die rechten heeft, is ook mediaguard (seca) tunneled nagra op enkele kaarten te vinden...

zoals de Digital+ kaart

 

chiao

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de mensen die de nieuwe kaart al gebruiken in CCCam. Wat zijn de ecm tijden van deze kaart?

 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Citaat:
Gratis vervanging smartcard bij defect, verlies of diefstal.

Hier staat niet bij dat de kaart gratis vervangen wordt als de codering veranderd...


Wellicht een goed moment dus om je kaart een keer te ´verliezen´ whistle

Humax iCord HD v1.00.17 + AstonCrypt v2.19 + Panasonic TH-42PY70

WaveField T90 + ALPS LNB's + SatConn 10/1

10 satellieten van 28,2 Oost t/m 15 West

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Vette73
Citaat:
Gratis vervanging smartcard bij defect, verlies of diefstal.

Hier staat niet bij dat de kaart gratis vervangen wordt als de codering veranderd...

Citaat:

Wellicht een goed moment dus om je kaart een keer te ´verliezen´ whistle


Als je niet tot de groep behoort waarbij aangekondigd werd dat je gratis een nieuwe kaart gaat krijgen maar bvb bij de "set top boxers" waarvan nog niets gemeld werd (en vermoedelijk te betalen zal zijn) kan je het proberen... maar het kan dan evengoed zijn dat je dan nog een "nieuwe" (oude) groene seca2 kaart krijgt en bij omwisseling naar seca3 toch nog moet betalen...
Groene seca2 kaarten moeten ze nog genoeg op voorraad hebben :D

Gerdy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een mail gestuurd naar CDS, met de vraag of ik in aanmerking komt voor gratis vervangeing van de smartcard. Antwoord was ja, iedereen die settopbox pakket en hoger heeft, krijgen vanzelf per post bericht.

Satellietontvanger: Strong SRT6850 & Nokia 9302.

Schotel: Visiosat Astra 19,2, Astra 23,5, Astra 28,2 en Hotbird 13

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gisteren mijn nieuwe SECA 3 kaart ontvangen als vervanging van mijn groene SECA 2 kaart.(HD pakket)In dm600 werkt hij prima met cccam 2.09 maar daar heb ik niks aan wat HD betreft. Hier ben ik afhankelijk van newcs of Acamd maar beide lezen de seca 3 kaart niet als hier geen oplossing voor is zal ik van mijn HD weer het gewone thema pakket maken.

 

Praw:

Dream DM600

TechniSat SkyStar HD 2

Funke 99cm

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hebben jullie inmiddels al weer MTV HD? Ik niet namelijk (met nieuwe kaart).

 

Dat wat CD schrijft, dat je oude kaart "gedeactiveerd" wordt zodra je de nieuwe gaat gebruiken, is uiteraard flauwekul, blufpoker om je niet in de verleiding te brengen ;-)

DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...