Ga naar inhoud


Oproep aan allen die seca3 pasjes ontvangen


theparasol

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Toxic[Q
]
Origineel bericht van: satbox
kaart voor familie pakket in dreambox 800 ok
bij kennis clarktech 2100 usb met voorlaatste software geen beeld met laatste software (CTECH 2100 Plus 1.61p) probleem opgelost


Ik ben er heilig van overtuigd dat die kaart NU nog wel goed werkt, maar als ze de hele zwik uitgerold hebben, zou er na een "bijzondere ECM" wel eens een heleboel (niet goedgekeurde) receivers problemen kunnen gaan krijgen met de nieuwe kaart en waarschijnlijk ook met cardsharing.
Reken maar dat Kudelski een paar slimme mannen opdracht heeft gegeven om daar wat aan te doen.
Nu werkt de kaart identiek aan een seca2 kaart, maar wat gebeurt er na de "killer ecm"?

Ron


TPS star op astra 1 draait al met mediagard 3 ! Ik kan je verklappen dat dat geen probleem is , of ze moeten voor ons kleine kikker landje met "maar" +/- 30 zendertje's een heel apart algo ingebakken hebben . En voor bv tps doen ze dat dan niet ??? Ik maak me daar niet zo druk over smile

Dreambox 8000hd NUMMER 1 ,bIg bIsAt , en elk ander dreambox op de plank !!!

 

Proffrottie

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 281
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

We komen er vanzelf wel achter wat er gebeuren gaat deze kaarten zijn niet voor niets vervangen voor seca 3 en geloof me dat is puur om de piraterij tegen te gaan daaronden valt ook sharen.

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Alfons Verbiest
@Eduard07,

MTVNHD is nog niet vrijgegeven en staat bij iedereen nog op zwart. Hij komt wel "ergens in februari 2009".


Ik meende dat de Franse versie al begonnen was en dat we die ook
kregen. Misverstand, dus.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ben361
hier hetzelfde
twee kaartjes ontvangen van de week.
in de dreambox 7000 en de eerste dag het totale pakket en nu inderdaad alleen het familiepakket.


je zou nog het hele pretpakket moeten hebben? pakket 63.
wat heb je gedaan dan?

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk dat ze wachten totdat het abonnement weer verlengd is,ik heb een vb:ik mag nu opzeggen (2 kaarten)en zou dan gaan naar std pakket,dat zou dan plaatsvinden per 1 april,als ze nu zouden gaan versturen kunnen ze niks meer verdienen,dus ik heb dan nieuwe terwijl ik abonnement opzeg,dus ik denk dat ik na april pas nieuwe krijg,ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel.kijk alsik niks opzeg zal ik wel na die opzegperiode de kaartjes krijgen,ze zijn slim daar hoor.

Dreambox 7000s draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Eduard07
Origineel bericht van: Alfons Verbiest
@Eduard07,

MTVNHD is nog niet vrijgegeven en staat bij iedereen nog op zwart. Hij komt wel "ergens in februari 2009".


Ik meende dat de Franse versie al begonnen was en dat we die ook
kregen. Misverstand, dus.


Dat klopt ook. Hij zend ook al enige tijd uit. Begin vorige week heb ik al een paar dagdelen beeld en geluid gehad. Dat waren tests met de CDS codering, maar de echte start voor Canal Digitaal is dus "ergens deze maand".
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: totaaltje

TPS star op astra 1 draait al met mediagard 3 ! Ik kan je verklappen dat dat geen probleem is , of ze moeten voor ons kleine kikker landje met "maar" +/- 30 zendertje's een heel apart algo ingebakken hebben . En voor bv tps doen ze dat dan niet ??? Ik maak me daar niet zo druk over smile

Het is niet mijn bedoeling om paniek te zaaien, maar ik zie heel veel mensen die conclusie maken dat als het nu werkt, het dus wel zal blijven werken en dat hoeft zeker niet zo te zijn.
De huidige generatie smartcards is enorm geavanceerd en zeker in staat om cardsharing en diverse hard/softcams uit te schakelen.
Dat kan allemaal op een strategisch gekozen tijdstip netjes op afstand via de satelliet geaktiveerd worden.
Op "open" platformen als de Dreambox en vergelijkbaren zal het wel blijven werken of minimaal weer werkend te krijgen zijn, maar receivers met een on-board softcam die uitgelopen zijn of gewoonweg slecht ondersteund worden, gaat vrijwel zeker permanent uitvallen als er een dergelijke "killer ECM" komt.
Cardsharing is sowieso met de nieuwe kaarten behoorlijk goed aan te vechten.

Ron
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is vrij simpel de afgifte van controlwords te tellen en daar een maximum aan te stellen.

Ook is de "update" met de nieuwe hele snelle kaarten behoorlijk op te schroeven waardoor het meervoudig opvragen van de keys via een internetvebinding gewoonweg te langzaam wordt.

Een dergelijke truuc doet SkyUK ook en die zijn dan ook veel lastiger te sharen. Daar gebruiken ze nog een relatief langzame kaart.

Dan zijn er altijd nog wel complexe oplossingen om te sharen, maar daar heb je dan al snel een zeer snelle internet verbinding en meerdere kaarten voor nodig waardoor het voor "Jan cardshare" al snel een stuk minder interessant en vaak ook te moeilijk wordt.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...