Ga naar inhoud


Oproep aan allen die seca3 pasjes ontvangen


theparasol

Aanbevolen berichten

Ik heb ook de nieuwe kaartjes binnen (2 x familiepakket en themapakket voor 1 van deze kaartjes).

De beide kaarten werken probleemloos in mijn beide Dreamboxen (600PVR en 500plus) zowel met CCcam 2.0.9 als met Gbox 2.1b.

Beide boxen werken verder met Gemini 4.3.

Tevens heb ik de interne cardsharing (met Gbox) tussen de beide boxen uitgetest: werkt prima!

De tweede kaart zit in een XSAT 410 die ook goed met de nieuwe kaart werkt!

Activering was niet nodig: ik had direct beeld op alle CD gecodeerde kanalen!

Voorlopig een succes, nu afwachten of er nog verrassingen zijn te verwachten wanneer Seca 2 definitief wordt afgeschakeld...

Dreambox 800HD PVR, 2 x SAB Sky 4800 Mini, Philips Pace DSR 7141 (voor noodgevallen...)

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 281
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Kaarten worden gefaseerd verstuurd, waar mensen met een HD pakket een beetje voorrang hebben.

Dit houd in, dat niet eerst alle mensen met HDTV pakket aan de beurt zijn.

Dus afwachten.

Omdat de kaart niet werkt op veel ontvangers kan veel oorzaken hebben.

Firmware kan niet goed over weg met seca 3 algorythm

of

Je maakt gebruikt van een multicas en decoder kan niet zijn ecm stream vinden, raakt in de war van de seca2 en seca3 streams

of

Je hebt alternative software in originele canal digitaal ontvangers, deze kunnen ook geen seca3 aan.

of combinatie van decoder, ecm stream en ci module werkt niet, decoder stuurt verkeerde info naar de cam. Cam krijgt dus een fout antwoord op de vraag.

 

Software update's van de decoder is vaak de uitkomst.

Soms een ci-module kopen, maar geeft niet altijd de oplossing.

Zo werken officiele CDS cams niet i.c.m. bepaalde ontvangers en de seca3 kaart.

maar een andere module weer wel, maar deze geeft weer geen update's door, dus los je ook niks mee op!!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren beide kaartjes voor Familie pakket ontvangen. Geen problemen met ontvangst. Hij zapt inderdaad sneller. Vooral van ongecodeerde zenders naar gecodeerde zenders.

Ik heb 2X Magdigital 220s.

Wavefrontier T55 ( Oost:28,2; 23,5; 19,2; 13,0; 9,0, 4,8 en West: 0,8)1X VU+DUO en Xtrend et 6500

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier een basispakket met HD pakket, plus 2e kaart (1 euro), voor beiden vorige week nieuwe kaarten ontvangen. HD pakket werkt goed, 2e kaartje nog niet geïnstalleerd. Daarnaast heb ik sinds kort een 3e 1 euro kaartje (seca2 type) en daar staat al anderhalve maand alles op open, ook film1 en film2. Maar die laatste interesseren mij niet zo, dus ik heb er geen voordeel van.

 

T B

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: satbox
kaart voor familie pakket in dreambox 800 ok
bij kennis clarktech 2100 usb met voorlaatste software geen beeld met laatste software (CTECH 2100 Plus 1.61p) probleem opgelost


Ik ben er heilig van overtuigd dat die kaart NU nog wel goed werkt, maar als ze de hele zwik uitgerold hebben, zou er na een "bijzondere ECM" wel eens een heleboel (niet goedgekeurde) receivers problemen kunnen gaan krijgen met de nieuwe kaart en waarschijnlijk ook met cardsharing.
Reken maar dat Kudelski een paar slimme mannen opdracht heeft gegeven om daar wat aan te doen.
Nu werkt de kaart identiek aan een seca2 kaart, maar wat gebeurt er na de "killer ecm"?

Ron
Link naar reactie
Delen op andere sites

zijn ook reciervers die een update heben van de nieuwe seca 3 kaart.heb maxdigitaal 2100s werkt perfect dus hoop voor de rest van niet goedgekeurde ontvangers hetzelfde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vorige week maandag ontvangen voor mijn HD Pakket.

 

Werkt goed met powercam Pro HD 2.04 in al mijn ontvangers.

Werkt goed met Matrix cam met ucas maar dan geen HD Kanalen.

Werk Prima met de SmartWI V6 Client kaarten.

 

Topfield 4000PVR

Topfield HSCI7700

Maxdigital 225 Combo

Topfield 7700HSCI 250GB USB HDD

Topfield 4000PVR

Maxdigital 225 COMBO

CD Familie + HD

Wave Frontier T55 - 2x Alps Single (A2+HB)1x Inverto single (A3) 1x Alps dual (A1)

Maximum Digitality DiSEqcC 4/1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...