Ga naar inhoud


Oproep aan allen die seca3 pasjes ontvangen


theparasol

Aanbevolen berichten


  • Reacties 281
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dinsdag 10-02-09 twee kaarten ontvangen, familie pakket.

Had toen op beide kaarten de film kanalen vrij.

Deze lijken nu niet meer te werken.

Ik gebruik een TT 3200 S2 PCI DVB kaart met DCB Dream.

 

Albert_H.

Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q
]
Origineel bericht van: satbox
kaart voor familie pakket in dreambox 800 ok
bij kennis clarktech 2100 usb met voorlaatste software geen beeld met laatste software (CTECH 2100 Plus 1.61p) probleem opgelost


Ik ben er heilig van overtuigd dat die kaart NU nog wel goed werkt, maar als ze de hele zwik uitgerold hebben, zou er na een "bijzondere ECM" wel eens een heleboel (niet goedgekeurde) receivers problemen kunnen gaan krijgen met de nieuwe kaart en waarschijnlijk ook met cardsharing.
Reken maar dat Kudelski een paar slimme mannen opdracht heeft gegeven om daar wat aan te doen.
Nu werkt de kaart identiek aan een seca2 kaart, maar wat gebeurt er na de "killer ecm"?

Ron


Hier ben ik dus ook bang voor eerst eens zien als ze een emm verstuurd hebben wat er dan gebeurt.

ps 2 kaarten hier allebei nieuwe werken tot dusver goed met interne share met de dreamboxxen en technomate (CCcam 2.0.11)

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: mifi
Vanmorgen eerste probleem: Mezzo wordt niet meer gedecodeerd.

m

???? ik weet niet hoe het was toen jij keek, maar mezzo is al dagen zonder kaart te ontvangen(net nog geprobeerd). er staat wel een sleuteltje maar de codering is blijkbaar uitgezet.


citaat laatste bericht van 1e pagina
"Had al eens eerder gemeld dat de zender Mezzo met het oranje seca3 kaartje niet meer werkte.

Codering leek bij deze muziekzender nog niet aangepast.

Inmiddels is de codering (tijdelijk ?) opgeheven en werkt deze zender weer en nu ook zonder kaartje !


Groet,

Bram"


clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: youriy
Origineel bericht van: mifi
Vanmorgen eerste probleem: Mezzo wordt niet meer gedecodeerd.

???? ik weet niet hoe het was toen jij keek, maar mezzo is al dagen zonder kaart te ontvangen(net nog geprobeerd).


Weet ik, maar vanmorgen even niet. Half uur later was het weer opgelost. Ze zijn kennelijk een beetje aan het experimenteren?

m

----

Ach, ik blaat ook maar wat. Maar wel met plezier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q
]
Origineel bericht van: satbox
kaart voor familie pakket in dreambox 800 ok
bij kennis clarktech 2100 usb met voorlaatste software geen beeld met laatste software (CTECH 2100 Plus 1.61p) probleem opgelost


Ik ben er heilig van overtuigd dat die kaart NU nog wel goed werkt, maar als ze de hele zwik uitgerold hebben, zou er na een "bijzondere ECM" wel eens een heleboel (niet goedgekeurde) receivers problemen kunnen gaan krijgen met de nieuwe kaart en waarschijnlijk ook met cardsharing.
Reken maar dat Kudelski een paar slimme mannen opdracht heeft gegeven om daar wat aan te doen.
Nu werkt de kaart identiek aan een seca2 kaart, maar wat gebeurt er na de "killer ecm"?

Ron

Waar kan ik nu de Seca3 testen? Zou graag een zender willen testen op Astra 19.2 of 23.5 (MTV HD wordt gemeld als SECA3 maar staat op zwart.).

Zeg nooit nooit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, zoals @Toxic[Q] reeds meldde, we gaan nog piepen als de "killer ECM" toeslaat.

 

Wat denkt men wel, dat CanalDigitaal ons allemaal gratis van nieuwe kaartjes voorziet omdat wij zulke lievertjes zijn, nou vergeet het maar!!.

Er gaat nog gejankt worden, zo intens, dat men het in Hilversum kan horen.

 

Maarja, dat maakt deze hobby misschien weer een echte uitdaging.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: gamgra
Inderdaad, zoals @Toxic[Q] reeds meldde, we gaan nog piepen als de "killer ECM" toeslaat.

Wat denkt men wel, dat CanalDigitaal ons allemaal gratis van nieuwe kaartjes voorziet omdat wij zulke lievertjes zijn, nou vergeet het maar!!.
Er gaat nog gejankt worden, zo intens, dat men het in Hilversum kan horen.

Maarja, dat maakt deze hobby misschien weer een echte uitdaging.



Sorry maar voor beide standpunten is geen bewijs voor zover ik
weet dus m.i. stemmingmakerij.

Maar misschien nu weer on topic :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het familie-pakket en nog niets ontvangen.

Is er iemand die al wel een nieuwe kaart heeft en een SAB ontvanger?

Volgens SAB zelf (tel. contact) zouden alle ontvangers met seca 3 overweg kunnen. Vertrouwen is goed, controle is beter. :D

M7 Sat 801,7121,WF T90,(28.3,23.5,19.2,13) 4xAlps quad, 2x Maximum + 2x Venton 4/1 en veel Belden H125 kabel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: satsi

Begin vorige week heb ik het nieuwe pasje ontvangen voor mijn Hd pakket.Alles werkt naar behoren met de Clarke tech 5000c.

Satsi
Wf55,28.2/23.5/19.2/13.0/9.0/4.8/0.8W/5.0W.


MTVHD ook?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Sab Ultimate en Explorer ontvangers werken gewoon wel moeten een aantal een update hebben van de firmware.

De oude seca kaartjes zijn langzamer als de merlin kaarten bij het zappen.

 

Ik heb het ook geprobeerd in de microsky ontvangers en de Konig doosjes die herkennen de kaart niet

 

Zelfs in M-vision S5 serie en de HD200 werkt de kaart goed en zapt lekker snel de 9085 combo net wil wel eens vast lopen na een aantal uren.

 

De nieuwe S Radix hd receiver werkt echt prima met de nieuwe en oude kaart en hoeft ook niet na te denken bij de hd kanalen.

 

Morgen als ik tijd heb ga ik is testen met de vantage S2xx serie

Onze geest is als een Parachute hij werkt alleen als die open is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Enter81
Origineel bericht van: gamgra
Inderdaad, zoals @Toxic[Q] reeds meldde, we gaan nog piepen als de "killer ECM" toeslaat.

Wat denkt men wel, dat CanalDigitaal ons allemaal gratis van nieuwe kaartjes voorziet omdat wij zulke lievertjes zijn, nou vergeet het maar!!.
Er gaat nog gejankt worden, zo intens, dat men het in Hilversum kan horen.

Maarja, dat maakt deze hobby misschien weer een echte uitdaging.



Sorry maar voor beide standpunten is geen bewijs voor zover ik
weet dus m.i. stemmingmakerij.

Maar misschien nu weer on topic :D


Misschien komt het op jou over als stemmingmakerij maar lieden die al langer in het satwereldje rondlopen weten wel beter.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...