Ga naar inhoud


DVB-T in Belgie ?


FILIP1654

Aanbevolen berichten


  • Reacties 227
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Volgens mij had ik toch gelezen dat Norkring er verplicht iets moest mee gaan doen en binnen een bepaalde tijdspanne. Ik denk niet dat ze dit via het Telenet merk mogen gaan doen.

 

In ieder geval komt er een dvb-t pakket. Zelfs al wordt het dvb-telenet ze kunnen dan toch nooit dezelfde absurde prijzen vragen voor een dvb-t versie van hun aanbod.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd een jammere zaak...

 

Telenet of Belgacom was te verwachten, ik hoopte eigenlijk dat een er "nieuwe" partner zou komen.

 

Want nu is toch net datgene gebeurt wat de Vlaamse overheid wou vermijden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: KW1234
Idd een jammere zaak...

Telenet of Belgacom was te verwachten, ik hoopte eigenlijk dat een er "nieuwe" partner zou komen.

De doelstelling van Norkring België blijft om haar netwerk aan meer dan één partner te verhuren"(bron:Belga)
wordt nog vervolgd dus whistle

"Behandel anderen zoals jezelf ook graag door anderen behandeld word"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: bavo27
Origineel bericht van: KW1234
Idd een jammere zaak...

Telenet of Belgacom was te verwachten, ik hoopte eigenlijk dat een er "nieuwe" partner zou komen.

De doelstelling van Norkring België blijft om haar netwerk aan meer dan één partner te verhuren"(bron:Belga)
wordt nog vervolgd dus whistle


En de VRT is de eerste!

mvg
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: patje7of9
In Vlaanderen is er ruimte voor drie ‘multiplexen’ - dat zijn bundels van televisie- en radiozenders die telkens door één partij worden gedistribueerd. Een vierde multiplex is voorbehouden voor de VRT. Daarnaast is er plaats voor één aanbieder van mobiele televisie (dvb-h) en voor een contentprovider voor digitale radio (dab).


bron: trends.be
Wieer ook meedoet , geenklanten , finito !!

Ik hoogstens FTV , anders nominoes von biskoem !!!!
(Sorry , mijnmening)

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie zo de reclame al voor mij

Kijk nu naar alle Vlaamse zenders voor nog geen 6 € per maand,profiteer nu en sluit je aan bij TELENET DVB-T.

Als ze daar een jaar of 2 geld tegen gooien, is TV Vlaanderen geschiedenis.

Dat was te verwachten het is België hier kan alles.

commerciële bedrijven beconcurreren door maatschappijen die zijn opgericht door de staat.

 

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: riji
En Europa met zijn vrije markt?
Basisvoorwaarde is toch concurrentie.
Hoe kan dit nu met een paar spelers die ALLES beheersen
en klanten zonder verweer.

Ja, maar Europa kijkt alleen naar landen en niet naar deelstaten, en Telenet heeft alleen een monopolie binnen Vlaanderen, niet op nationaal niveau.
Kroes was in elk geval totaal onwillig om iets te doen aan ons maffioos medialandschap :

zie :

http://www.digitalcafe.be/showthread.php?t=4170
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar een interne monopoliepositie in België die de mededinging zou verhinderen, daarvoor moet je inderdaad niet bij Europa zijn, maar bij de bevoegde Belgische instanties en dat is de Raad voor de Mededinging, dewelke een administratief rechtscollege is dat is ingedeeld bij de Federale Overheidsdienst voor Economie.

 

Als zzzzz, de brief van Boulder ;), waarnaar in de link wordt verwezen aanpast en aanvult met het persbericht over dvb-t is er daar misschien wel iets van te maken.

 

Let wel op, Telenet neemt blijkbaar maar een deel van het dvb-t netwerk in en zal ongetwijfeld beweren dat elke concurrent een overig deel kan aanwenden.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Paullo
Maar een interne monopoliepositie in België die de mededinging zou verhinderen, daarvoor moet je inderdaad niet bij Europa zijn, maar bij de bevoegde Belgische instanties en dat is de Raad voor de Mededinging, dewelke een administratief rechtscollege is dat is ingedeeld bij de Federale Overheidsdienst voor Economie.

Als zzzzz, de brief van Boulder ;), waarnaar in de link wordt verwezen aanpast en aanvult met het persbericht over dvb-t is er daar misschien wel iets van te maken.

Let wel op, Telenet neemt blijkbaar maar een deel van het dvb-t netwerk in en zal ongetwijfeld beweren dat elke concurrent een overig deel kan aanwenden.

Greets

In een normaal land zou een bedrijf met zo'n dominante positie gewoon geen kans krijgen om nog eens frequenties op een ander netwerk te verkrijgen.
Maar in de Belgische of VLaamse instanties heb ik weinig vertrouwen.
Telenet is een bedrijf dat ontstaan is vanuit de Vlaamse regering, als tegengewicht voor Belgacom.
Het ene monopolie tegen het andere dus, of lood om oud ijzer.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: mebo870
Ik zie zo de reclame al voor mij
Kijk nu naar alle Vlaamse zenders voor nog geen 6 € per maand,profiteer nu en sluit je aan bij TELENET DVB-T.

Als ze daar een jaar of 2 geld tegen gooien, is TV Vlaanderen geschiedenis.
Dat was te verwachten het is België hier kan alles.
commerciële bedrijven beconcurreren door maatschappijen die zijn opgericht door de staat.

dat denk ik niet , de meeste sat gebruikers kijken dikwijls naar "verre" buitenlandse zenders die via dvb-t of andere nooit zullen te ontvangen heeft

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...