Jump to content

vreemde praktijken ziggo


seije017
 Share

Recommended Posts

ik heb laatst een ziggo kaart laten registreren op een adres waar al een was geregistreerd.

eerst wilde ik hem op mijn adres doen maar kon niet ivm geen kabel aansluiting.

dus toen op adres van mijn vriendin.

dacht dat alles goed was maar tot mijn verbazing hebben ze toe de gegevens van mijn vriendin gebruikt.

dus het banknummer en ook haar klant nummer.

na veel bellen en ook alerlij toezeggingen staat de kaart op mijn naam en mijn rekening nummer maar wel onder de klant nummer van mijn vriendin.

dat mogen ze toch niet zomaar doen haargegevens gebruiken terwijl ik mijn egevens heb doorgegeven.

en vanochtend heeft mijn vriendin maar weer eens gebeld en toen gezegd dat ze dan maar eens een klacht in zou dienen bij de consumentenbond waarop de man aan de telefoon reageerde met dan de kaart te blokkeren.

kan dat zomaar.

Link to post
Share on other sites


Met zulke ingewikkelde vragen kun je er ook op wachten tot het fout gaat, zeker bij Ziggo.

Kon de kaart dan niet gewoon geregistreerd worden op het adres waar deze gebruikt wordt, waarom zo moeilijk?

Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E

Link to post
Share on other sites

Ziggo kaart is volgens mij adres gebonden, schrijf je in op dat adres en hij staat op je eigen gegevens.

Groetjes,
Hoeba

DM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b

Link to post
Share on other sites

ok maar waarom hebben ze dat dan niet zelf gezegd dat het niet kon wat ik wilde.

nu staat de kaart op mijn naam en heeft de klant nummer van mijn vriendin en word afgeschreven van mijn rekening.

en hadden toegezegd dat ze het voorelkaar zouden maken.

omdat er eerst geld was afgeschreven van de rekening van mijn vriendin.

en nu we het allemaal vreemd vinden dat ze hun afspraken niet na kwamen en we dus hebben gezegd dat we dan een klacht zouden indienen bij de consumentenbond ze dan de kaart zouden uitschakelen.

met andere woorden ze weten dat ze fout zitten en dan zulke dingen gaan gebruiken.

Link to post
Share on other sites

Origineel bericht van: seije017
ik heb laatst een ziggo kaart laten registreren op een adres waar al een was geregistreerd.
eerst wilde ik hem op mijn adres doen maar kon niet ivm geen kabel aansluiting.
dus toen op adres van mijn vriendin.
dacht dat alles goed was maar tot mijn verbazing hebben ze toe de gegevens van mijn vriendin gebruikt.
dus het banknummer en ook haar klant nummer.

Ook wel een beetje ongebruikelijk dat je 1)een kaart op jouw naam laat registreren op een adres waar een ander abonnee woont die ook al is geregistreerd; 2) je een kaart op jouw naam laat registreren terwijl je zelf geen kabel hebt.
Ik begrijp je opwinding hierover niet goed.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link to post
Share on other sites

Ik ben met Eduard07 het mee eens,als je zulke ingewikkelde praktijken doet kun je een fout wel verwachten.

Ik snap ook niet dat je het adres van je vriendin door geeft om de kaart te laten registreren en daarna zegt dat het niet goed is omdat ze haar rekening hebben gebruikt en niet de jouwe.Je hebt geen aansluiting toch?

Als ik Ziggo was zou ik ook de kaart blokkeren als ik zo een verhaal zou horen.Ik zou gelijk denken aan illegale praktijken.

Nokia Dbox1+Amon 5.2 cam + Gregorian Delta Star 90 cm en een nokia Dbox2 erbij.

Link to post
Share on other sites

Origineel bericht van: spaghetto

Als ik Ziggo was zou ik ook de kaart blokkeren als ik zo een verhaal zou horen.Ik zou gelijk denken aan illegale praktijken.


Ik dus eigenlijk ook.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link to post
Share on other sites

Origineel bericht van: Beukenoot.
Wat een nozin:
Van elke verandering krijg je een bevestiging.
Wat is er dan mis.
Bij elke verandering vragen ze check's
Suc6


Deze keer dan wel een beetje ongebruikelijke verandering.
Dank je voor je wens, trouwens.. frown

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link to post
Share on other sites

nou ff voor de duidelijkheid !!

ik heb zelf schotel op mijn adres,

en bij mijn vriendin kabel.

dus ik d8 geef ik haar die kado een kaart met film zenders en ik dus eredivisie live.

dat was mijn hele opzet.

snap niet wat jullie denken van ilegale praktijken .

hoop dat nu een beetje duidelijk is mijn verhaal voor jullie.

Link to post
Share on other sites

  • Moderators

Citaat:
snap niet wat jullie denken van ilegale praktijken .

 

Het is niet zo dat de leden denken dat je iets illegaals doet hoor.

 

Maar ze bedoelen ermee dat een provider die weet dat er kaarten geshared en/of aan de buren "geleend" worden snel achterdochtig worden.

 

Elke kaart die geshared wordt is een potentiele klant minder en dus ook minder winst.

 

Of jij eerlijke bedoelingen heb geloven WIJ wel maar de provider zal veel meer aanvragen krijgen met "vreemde verzoeken". Ze zullen dan sneller geneigd zijn om moeilijk te doen als het afwijkt van de standaard aanmeldingen.

Als je je brood ermee verdient is dat ook logisch.Ze kijken niet naar een individu maar naar de massa..

 

snappie?

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.