Ga naar inhoud


Rookverbod ongeldig voor klein café


Noordhorn

Aanbevolen berichten


  • Reacties 151
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: leo1949
Auto van een roker is al gauw €.1000 minder waard dan die van een niet roker.
En dat komt omdat er een lucht in hangt alsof iemand een heel kerkhof heeft leeg gegeten. blush
Nou dan is de mijne -400 waard eek

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach, jullie lullen maar lekker... enige is dat de mensen vreemde blikken werpen op mijn Caddy omdat er toevallig een schoorsteen door het dak heensteekt.

Verder is ie dus vrij uniek ;-))))

 

En om maar meteen met de deur in huis te vallen ; Mijn Cadillac is nu 28 jaar en is door de wegenbelasting vrijstelling meer waard dan menig europeaantje. Loopt op LPG, dus ook lekker schoon.

 

Burn outs maak ik er niet mee, dus ik spaar het milieu !

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Foto?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: tritium
wat een heet topic, het is heel simpel:

als rooker ga je gewoon naar een eenmans-cafe
als nietroker ga je naar een wat groter cafe met personeel, of een eetcafe, nog beter.

ieder zijn keuze nu, dus probleem opgelost, op klink na die moet nog aftreden vanwege zn falen, ook zn e-pasienten dosier slaat nergens op.


Ik bedoel maar cool
Helemaal mee eens!

Gert.

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Catastrofus
Origineel bericht van: tritium
wat een heet topic, het is heel simpel:

als rooker ga je gewoon naar een eenmans-cafe
als nietroker ga je naar een wat groter cafe met personeel, of een eetcafe, nog beter.

ieder zijn keuze nu, dus probleem opgelost, op klink na die moet nog aftreden vanwege zn falen, ook zn e-pasienten dosier slaat nergens op.


Ik bedoel maar cool
Helemaal mee eens!

Gert.


Nou, ik niet :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Marco275
Origineel bericht van: Catastrofus
Origineel bericht van: tritium
wat een heet topic, het is heel simpel:

als rooker ga je gewoon naar een eenmans-cafe
als nietroker ga je naar een wat groter cafe met personeel, of een eetcafe, nog beter.

ieder zijn keuze nu, dus probleem opgelost, op klink na die moet nog aftreden vanwege zn falen, ook zn e-pasienten dosier slaat nergens op.


Ik bedoel maar cool
Helemaal mee eens!

Gert.


Nou, ik niet :D



En ik dan weer wel.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vrees toch dat als we hier een poll over zouden houden diegene die tegen een rookverbod zijn in de meerderheid zijn.

 

Ik ben in ieder geval duidelijk vóór een rookverbod, je gaat maar lekker buiten staan, niet alleen vanwege personeel maar ook en vooral vanwege de bezoekers.

 

Ik moet vanmiddag naar een verjaardag en daar zal zeker binnenshuis worden gerookt, als het niet droog is en ik niet in de tuin kan staan ben ik gelijk weer weg! Ik heb echt geen zin in die stinkkleren en dergelijke.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus jij stemt de voeding af op de verjaardagen ? Geen hachee, shoarma, pindasaus of andere stinkers eten een dag vóórdat je naar een verjaardag gaat ?

 

Anders kon het wel eens zo zijn dat jij de hardste stinkerd bent van het hele stelletje.

 

Sigarettenrook is één, maar een knoflook scheet of boer vind ik persoonlijk 10x erger.....

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar ik nu nog steeds geen antwoord op gehad heb is het feit welk bezwaar er nu eigenlijk is door de niet-rokers tegen het feit dat er misschien enkele kroegen zouden komen waar dan wel gerookt mag worden. Als dat door een bord op zo een toko aan de buitenkant duidelijk aangegeven word dat daar binnen wel gerookt mag worden dan is er voor iemand die problemen met roken heeft toch een vrije keuze er dan wel of niet naar binnen te gaan.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Fatfreddy
Origineel bericht van: Marco275
Origineel bericht van: Catastrofus
Origineel bericht van: tritium
wat een heet topic, het is heel simpel:

als rooker ga je gewoon naar een eenmans-cafe
als nietroker ga je naar een wat groter cafe met personeel, of een eetcafe, nog beter.

ieder zijn keuze nu, dus probleem opgelost, op klink na die moet nog aftreden vanwege zn falen, ook zn e-pasienten dosier slaat nergens op.


Ik bedoel maar cool
Helemaal mee eens!

Gert.


Nou, ik niet :D



En ik dan weer wel.


Goed zo jongen :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Fatfreddy
Waar ik nu nog steeds geen antwoord op gehad heb is het feit welk bezwaar er nu eigenlijk is door de niet-rokers tegen het feit dat er misschien enkele kroegen zouden komen waar dan wel gerookt mag worden. Als dat door een bord op zo een toko aan de buitenkant duidelijk aangegeven word dat daar binnen wel gerookt mag worden dan is er voor iemand die problemen met roken heeft toch een vrije keuze er dan wel of niet naar binnen te gaan.



Wel eens gehoord van die vinger en de hand?
Dan is er altijd wel weer iemand die vind dat hij ook ergens aan voldoet en dat je dus bij hem ook mag roken.
En misschien is dat ene cafeetje waar je dan straks weer mag roken nu juist het enige hier in de buurt.

Waar ik nu nog steeds geen antwoord op gehad heb is het feit welk bezwaar er nu eigenlijk is door de wel-rokers tegen het feit dat er misschien heel even buiten een sigaretje verstookt kan worden.
Dan pas hebben rokers de vrije keuze om al dan niet naar binnen te gaan, als er binnen wordt gerookt is hen die keuze dus reeds ontnomen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach ik merk het al we komen er toch nooit uit. In grote steden waar het barst van de kroegen zou het geen probleem moeten zijn daar is keuze genoeg. Hier in de dorp heeft een kroegeigenaar wel een leuke oplossing bedacht en dat is dat er een apart rookgedeelte gemaakt is met een zelfbedieningstap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Men is dus bang dat er bij vrije keuze, er geen niet rook cafe' s over blijven.

Dit heet volgens mij " marktwerving".

Als ik als eigenaar kon kiezen tussen die 2 en ik heb de grootste omzet voor een rook cafe, dan ging ik daar voor.

Daar wringt de schoen dus, er zijn kennelijk meer rokers die veel geld uitgeven in de kroeg dan dat de niet rokers doen.

 

Maar misschien is het precies andersom en hebben de niet rokers niets te vrezen als er vrije keuze komt tussen die 2.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...