Ga naar inhoud


wie is eigenaar van een website


Bari

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

ik probeer eracter te komen wie de eigenaar is van een website,

dit aangezien er familie van mij daar echt onterecht fout word afgeschilderd en ik wil er dan ook wat aan gaan doen

 

maar hoe kom ik erachter van wie de website is ?

 

alvast bedankt

Bari

Link naar reactie
Delen op andere sites


Eens even geprobeerd met een populaire website, verrassend, "The Eagle has landed". :D

 

Zelf gebruik ik altijd http://www.ip-lookup.net/ en die geeft in bovenstaand geval toch andere informatie, met een wel erg bekend voorkomende naam. laugh

 

Correctie, ook whois kan dezelfde informatie geven, kijk je echter via information dan geeft whois andere namen, vreemd.

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Origineel bericht van: Bari
Hoi,

ik probeer eracter te komen wie de eigenaar is van een website,
dit aangezien er familie van mij daar echt onterecht fout word afgeschilderd en ik wil er dan ook wat aan gaan doen

maar hoe kom ik erachter van wie de website is ?

alvast bedankt
Bari


Denk eraan, dat dit een provider kan zijn, die niet verantwoordelijk is voor de inhoud, maar slechts "host" is.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vroeger werd op die manier info van BN'ers (tel. etc.)verkregen door naar de webregistrant te kijken.

Nu gebeurt dat door allerlei kantoortjes.

Maar het kan zomaar zijn dat je aan het telefoonnummer komt

van de website-eigenaar.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whois gegevens zijn niet altijd de gegevens van de eigenaar van een domein. Er zijn zat bedrijven te vinden die anoniem registreren dus dan weet je helemaal niets. (Trouwens heel veel registrars controleren niet eens of de ingevulde gegevens wel (kunnen) kloppen... Dus als je contact info uit de whois database weet te halen dan hoeft dit dus niet eens te kloppen!)

De hoster mag je geen gegevens verstrekken van de website eigenaar, dit in verband met de wet op de privacy.

Als je er via de whois niet achter kan komen, dan kan je alleen via een juridische weg de eigenaar achterhalen...

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...