Ga naar inhoud


Weet iemand of DVB-H in het VU ziekenhuis te Amsterdam te ontvangen is?


Miauw

Aanbevolen berichten

Ik moet naar het ziekenhuis, maar weet niet of er in het VU ziekenhuis ook DVB-H te ontvangen is.

 

Staat er een sterke zender in de buurt van dat ziekenhuis, bijvoorbeeld bij de Rai in Amsterdam?

 

In het laatste geval zou dat mooi zijn, want dan hoef ik geen TV te huren en kan ik als ik bij ben even wat volgen, al zal dat waarschijnlijk niet veel zijn.

 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: ilseonline
Ik moet naar het ziekenhuis, maar weet niet of er in het VU ziekenhuis ook DVB-H te ontvangen is.


OP UHF kanaal 27 staan er ook twee zenders in Amsterdam waar precies weet ik ook niet.

Zie Wikipedia. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ilseonline

en kan ik als ik bij ben even wat volgen, al zal dat waarschijnlijk niet veel zijn.

Ik wens jou veel sterkte. Alles komt toch goed, hoop ik?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, een TV hangt wel standaard schuin boven aan het plafond, maar je mag het alleen huren.

 

Vroeger nam ik mijn eigen kleine TV mee, maar volgens mij mag dat niet meer. Dat is dus een vorm van koppelverkoop, want je kan geen andere aanbieder kiezen.

 

Ik wil een LG telefoontje kopen waar een vrij klein DVB-H TVtje in zit, maar voor even voldoende is, want ik ben toch half van de wereld. Door die torens maak ik mij geen zorgen, want als het in de toren van de Rai staat, dan is dat voor Amsterdam belangrijk i.v.m. het tramverkeer, want dat kan flink storen. Echter zijn de muren van het ziekenhuis ook vrij dik.

 

Ik zoek een dekkingskaart voor DVB-H waarbij het vermogen van de zenders staat, iemand enig idee?

 

En ja, het gaat er even flink tegen aan qua operaties, want eerst een kleinere waarbij ik moet blijven, gevolgd door een zeer zware, maar dat ligt aan wat uit de eerste operatie komt en de metingen daarna.

 

Kan iemand die gebouwen die daar tussen staan even verwijderen? whistle

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pf wat een moeite allemaal. Huur jij voor die paar euries nou maar gewoon die TV.

 

En sterkte!

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ilseonline
...
Ik zoek een dekkingskaart voor DVB-H waarbij het vermogen van de zenders staat, iemand enig idee?
...


Is dit wat?

(Met dank aan Radio en TV Zenders in Nederland voor de link op hun DVB-H pagina.
Zie ook daar voor veel info.).

Verder veel sterkte en beterschap!

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ilseonline
Ik wil een LG telefoontje kopen waar een vrij klein DVB-H TVtje in zit, maar voor even voldoende is, want ik ben toch half van de wereld.

Let op dat je hier wel een abonnement voor nodig hebt. Zonder abonnement krijg je niets te zien.

Met een FM radio voor het nieuws en een mp3/mp4-speler ter vermaak ben je misschien beter geholpen..

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Psychosammie
Pf wat een moeite allemaal. Huur jij voor die paar euries nou maar gewoon die TV.

En sterkte!


Sorry, maar als je 10 dagen ligt, ben je 40 euro armer. Mocht ik de pech hebben dat ik 2 a 3 weken moet blijven, dan is het helemaal leuk. Als er nou canal+ op had gezeten, dan had ik dat nog overwogen, want ik ben toch tijdelijk half van de wereld.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Lexzie
Origineel bericht van: ilseonline
...
Ik zoek een dekkingskaart voor DVB-H waarbij het vermogen van de zenders staat, iemand enig idee?
...


Is dit wat?

(Met dank aan Radio en TV Zenders in Nederland voor de link op hun DVB-H pagina.
Zie ook daar voor veel info.).

Verder veel sterkte en beterschap!


Dank je.

Ik zag dat DVB-T ook mogelijk is, dus als ik een TV mee mag nemen als er geen aansluiting is, dan is dat ook mooi opgelost.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: W3ird_N3rd
Origineel bericht van: ilseonline
Ik wil een LG telefoontje kopen waar een vrij klein DVB-H TVtje in zit, maar voor even voldoende is, want ik ben toch half van de wereld.

Let op dat je hier wel een abonnement voor nodig hebt. Zonder abonnement krijg je niets te zien.

Met een FM radio voor het nieuws en een mp3/mp4-speler ter vermaak ben je misschien beter geholpen..


Nee het abonnement zit er automatisch bij en werkt zolang de simkaart niet verloopt. Dus 1 maal in het jaar opwaarderen en 1 maal per halfjaar bellen en of sms-en moet voldoende zijn.

Ik vind alleen het toestel niet de van het, maar je kan niet alles hebben.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ilseonline
Nee het abonnement zit er automatisch bij en werkt zolang de simkaart niet verloopt. Dus 1 maal in het jaar opwaarderen en 1 maal per halfjaar bellen en of sms-en moet voldoende zijn.

Dat lijkt me toch sterk. Op http://www.kpn.com/mobiele-telefonie/mobieltv.htm kan je zien dat het basisabonnement mobielTV €9,95/maand kost. Lijkt me sterk dat je dat dan gratis krijgt met 1x per jaar opwaarderen.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

DVB-H zit inbegrepen bij een KPN Mobiel abonnement tijdens de eerste twee jaar van het contract.

Verder lukt het niet om met een DVB-H toestel ontvangst te krijgen in het VU ziekenhuis,daar ben ik bij toeval al achter gekomen(tenminste niet met een Samsung P960TV)

 

mvg Peter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...