Ga naar inhoud


Uitbreiding HD kanalen CD??


Edmund

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: iRuud
Ziggo biedt in iedergeval:
Ned1 HD*
Ned2 HD*
Ned3 HD
Discovery HD
History HD
Eurosport HD
National Geographic HD
Film1 HD*
Sport1 HD*

*) niet bij Canal Digitaal

Daarnaast heeeft CD dan wel weer:
MTVNHD
één HD
MyZEN HD
Brava HD
(en niet te vergeten) Bebe HD



Ik heb geen Film1 of Sport1 abonnement, wel HD, en dan vind ik dat CDS meer zenders biedt, je krijgt alleen wel het Thema pakket door je strot gedouwd... maar hiervan kijk ik alleen maar Discovery Science, de rest kan mij eerlijk waar gestolen worden...

DreamBox 8000HD PVR (DVB-S/DVB-C) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

DreamBox 800HD PVR (DVB-S) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

WaveField T55 -0.8/4.8/9.0/13.0/19.2/23.5/28.2

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 450
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: Eduard07
Origineel bericht van: dj33333
waar blijf canaldigitaal met uitbedreiden van hdtv aanbod want anders lopen steeds veder achter op kabel groeten dj

Gaat ie weer.. frown


Origineel bericht van: Eduard07
Origineel bericht van: Johan45

Of je hebt het niet begrepen.

Of je begrijpt niet dat je er ook anders tegenaan kunt kijken.


Origineel bericht van: Eduard07
Origineel bericht van: Johan45

En dát is nu precies waar jij blijkbaar geen begrip voor hebt gezien je reactie

Klopt!


De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet. > KLIK <

En dan is een verdere discussie met jou wat mij betreft verder zinloos ...

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij wordt er op Ned1 en Ned2 (HD) slechts weinig HD content uitgezonden. Dat schiet dus niet op, of je moet een beroerde scaler in je TV hebben...

Weet iemand of op de kabel alles op Film 1.1 t/m 1.3 in HD wordt uitgezonden?

Dus of ze de moeite hebben genomen oorspronkelijke SD releases op te waarderen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: radio man
Volgens mij wordt er op Ned1 en Ned2 (HD) slechts weinig HD content uitgezonden. Dat schiet dus niet op, of je moet een beroerde scaler in je TV hebben...
Weet iemand of op de kabel alles op Film 1.1 t/m 1.3 in HD wordt uitgezonden?
Dus of ze de moeite hebben genomen oorspronkelijke SD releases op te waarderen?


Niet. Er is een enkel Film1 HD kanaal, waarop soms een simulcast is te zien in HD van één van de andere Film1 (SD) kanalen. Er is ook nog zeer vaak een veredeld testbeeld te zien, geen uitzending dus.

DM8000HD-SSCT & Kathrein UFS910, Triax 88 cm Astra1/Astra2/Astra3/Hotbird 4xtwin LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: jalu
Origineel bericht van: radio man
Volgens mij wordt er op Ned1 en Ned2 (HD) slechts weinig HD content uitgezonden. Dat schiet dus niet op, of je moet een beroerde scaler in je TV hebben...
Weet iemand of op de kabel alles op Film 1.1 t/m 1.3 in HD wordt uitgezonden?
Dus of ze de moeite hebben genomen oorspronkelijke SD releases op te waarderen?


Niet. Er is een enkel Film1 HD kanaal, waarop soms een simulcast is te zien in HD van één van de andere Film1 (SD) kanalen. Er is ook nog zeer vaak een veredeld testbeeld te zien, geen uitzending dus.



Valt wel mee hoor. Film1 HD zendt dezelfde programmering uit als Film1.1. Van de 13 films in de 24 uur zijn er meestal 10 of 11 in HD te zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ondertussen is er toch een vorm van planning bekend geworden.

 

Meerdere klanten hebben per e-mail bij Canaldigitaal gevraagd of er voor kerstmis nog HD kanalen te verwachten zijn.

 

Een van deze klanten heeft op het Canaldigitaal forum een weergave gegeven van het antwoord wat hij gekregen heeft van Canaldigitaal.

 

In ongeveer de onderstaande bewoording laat Canaldigitaal ons het volgende weten:

Wij kunnen u meedelen dat wij jammer genoeg geen nieuwe HD-zenders meer verwachten voor het einde van dit jaar.

RTL heeft wel aangekondigd begin 2010 te gaan beginnen met een HD-kanaal.

 

Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten. Voor vragen kunt u terecht op onze website www.canaldigitaal.nl/service

 

Canaldigitaal heeft tot nu toe aangegeven, wanneer het noodzakelijk was, capaciteit in te zettten voor HD.

 

Ik krijg de indruk, dat de diverse nederlandse HD zenders, die op dit moment bij Canaldigitaal ontbreken, kennelijk door hun, als niet noodzakelijk door te geven kanalen gezien worden.

 

Wanneer ik tussen de regels doorlees, is het eerstvolgende HD kanaal wat toegevoegd gaat worden.... een RTL HD zender.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...