Ga naar inhoud


Welke HD PVR dubbel sat tuner neemt ongecodeerd op?


yuri62

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Neptunus

Bovendien loop je door de steeds snellere keywissels het risico dat niet meer gedecodeerd kan worden.


Nee hoor, dat heb ik nog nooit mee gemaakt.
Alle opnames zijn te bekijken.

Ik laat hem n.l. elke nacht decoderen, moet je natuurlijk niet 1 x per jaar doen. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 52
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik ga het nodige naast elkaar leggen en vergelijken.

Dan zal asap de beslissing komen welke ik zal aanschaffen.

 

Never drive faster then your guardian angel can fly.

 

Murphy's law slaat altijd toe, wanneer dat is nooit bekend, maar het gebeurt, hoe dan ook!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog even getest, was niet zeker...

 

Mijnes doet dat ook. Heb zojuist beide CAM's er uit gehaald en opnamen van gecodeerde zenders van januari 2008 afgespeeld. Ze werden getoond.

 

Omdat de firmware van de HDS2+ zo goed als identiek is, vermoed ik, dat deze ook aan je vraagstelling voldoet.

Mijnes heeft dus 2 tuners, maar een daarvan kan geen HDTV.

de HDS2+ heeft wel 2 HDTV tuners.

TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks

Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD

KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver

HTC HD2

Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: exciter
Ik heb nog even getest, was niet zeker...

Mijnes doet dat ook. Heb zojuist beide CAM's er uit gehaald en opnamen van gecodeerde zenders van januari 2008 afgespeeld. Ze werden getoond.

Omdat de firmware van de HDS2+ zo goed als identiek is, vermoed ik, dat deze ook aan je vraagstelling voldoet.
Mijnes heeft dus 2 tuners, maar een daarvan kan geen HDTV.
de HDS2+ heeft wel 2 HDTV tuners.


Dat is dus wat ik al eerder schreef... De "plus" versie doet dit inderdaad ook... prima apparaat, kan ik zeker aanbevelen.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Werkt de combinatie; Conax kaartlezer (CD.se abbo), CI module met Seca3 kaart ook naadloos? En welke CI module is dan een goede keus?

waterpas

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb in de Conax module een CD kaart van Zweden zitten, en daarnaast heb ik nu een Alphacrypt cam erin met een Irdeto kaartje voor NL 1, 2 en 3 (gratis)... en die combinatie werkt prima. In principe ben ik niet in een NL pakket geinteresseerd, maar de Irdeto card had ik nog uit de tijd van mijn Nokia Mediamaster... heb die dan ca 5 jaar geleden (denk ik) omgeruild voor een nieuwe Rode Irdeto kaart, met sinds die tijd dus alleen het "gratis" pakket van NL 1,2,3. Ik kan probleemloos iets van een Zweedse, in Conax gecodeerde zender opnemen, en terwijl het journaal op NL1 bekijken. De opname komt dan ongecodeerd op de harddisk.

 

Ik heb dus geen ervaring met seca3 kaarten. daar kan ik je niets over zeggen.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook hier geen problemen met twee cam's en twee kaarten (zie hantekening)

TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks

Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD

KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver

HTC HD2

Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

de nieuwe vantage software maakt ongecodeerde opnamen op 1 zender mogelijk . en bij meerder opnamen moet later gedecodeerd worden , En dat moet snel wegens de code wissels, bij eerdere versies kon ook een 2e gekeken of opgenomen worden , maar door de zwaardere coderings gaf dat problemen . Maar het is niet een vooruitgang.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om de keuze uit te breiden, reelbox is ook een goede candidate

ET10000 4x DVB-S2, ET4000 client, OSCAM, CanaalDigitaal, TNTSat.

Reelbox AVG 3x DVB-S2, 1x DVB-T (staat nauwelijks aan)
Visiosat G3+ (28.2E-23.5E-19.2E-13E) 4x ALPS quad 0,2db, PHILIPS 55PUS9109 TV
(2x Xsat CDTV410 & Cherokee 9000 NG4 in de kast)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Het wordt er met al die modellen niet makkelijker op gemaakt om een goede keuze te maken.

Voorlopig staat het even op een laag pitje, ivm andere bezigheden met een hogere prio.

Maar 1 heeft toch mijn voorkeur, is ook gelijk het minst betaalbare.

Never drive faster then your guardian angel can fly.

 

Murphy's law slaat altijd toe, wanneer dat is nooit bekend, maar het gebeurt, hoe dan ook!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rebox 9000 neemt ook ongecodeerd op (dubbel). PIP werkt ook met 2 zenders op verschillende transponders.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Zeer intressant onderwerp aangezien ik ook een systeem wil aanschaffen met een T90 schotel. Ik ving iets op over de aangekondigde IPbox 9900HD. Zou dit ook een optie zijn? Kabel en sat in 1 of is daarvoor toch de dreambox beter?

Ongecodeerd zou wel makelijk zijn aangezien ik over het netwerk de bestanden wil delen naar andere "toekomstige" ontvangers.

 

Ben benieuwd naat je lijstje daar heb ik ook zeker iets aan smile

 

Martijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Hallo,

 

Zeer intressant onderwerp aangezien ik ook een systeem wil aanschaffen met een T90 schotel. Ik ving iets op over de aangekondigde IPbox 9900HD. Zou dit ook een optie zijn? Kabel en sat in 1 of is daarvoor toch de dreambox beter?

Ongecodeerd zou wel makelijk zijn aangezien ik over het netwerk de bestanden wil delen naar andere "toekomstige" ontvangers.

 

Dan is een dreambox 8000 de aller beste oplossing ,kost wat meer maar dan heb je ook wat,4 tuners mogelijk,made in Germany.en dus niet uit china,waar het meeste van daan komt.en bestanden delen met andere recievers,dat gaat met de meeste onvangers niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: columbo
Helaas,de philips heeft niet zo'n goed beeld als de dreambox 800/8000 en 8 van de 10 boxen zijn niet in orde,maar ja dat zijn we gewend van philips ook die DVD recorders zijn knudde,(HEB er zelf ook een gehad).Dus even sparen,en je droom wordt werkelijkhijd,nl andere decoders zijn beslist géén alternatief ze kunnen niet tippen aan de kwaliteit en kwantiteit nl.in de dreambox 8000 kunnen 4 tuners gemonteerd worden + een 3,5" HDD voor opnamen in HD of SD.Alleen de TL lampen zijn goed van philips,de rest is vaak knudde op enkele uitzonderingen na.EN wat dacht je van een RS Nieuws Raeder key dowloader (via internet) en nog veel meer handige plugin's dat hebben de meeste boxen niet.Deze box is zij geld dubbel en dwars waart.Sparen? natuurlijk niet bij de DSB de schurken bank.


Wat een ongelovelijke flauwekul kraam jij uit over Philips! Ik geloof best dat een droomdoos beter is. (Dat mag je ook verwachten als hij drie keer duurder is....).
Je kunt een persoonlijke menig hebben, dat staat je vrij uiteraard! Maar je overdrijft nogal.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...