Ga naar inhoud


Is er verschil in beeldkwaliteit HDTV kabel/satelliet?


pch

Aanbevolen berichten


  • Reacties 140
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Ja en........? ik had alleen het Familie pakket en nu het HD pakket erbij, omdat de commercielen in HD gaan uitzendenden.


Maar @ceesv bedoelt natuurlijk dat jij een oordeel had over de HD kanalen van CDS terwijl je er toen geen abo op had!!
Dus je kon ze uiteraard wel ontvangen maar je zat tegen een zwart beeldscherm te kijken bij zenders als Discovery. cry

Terwijl je bij hoog en laag zat te beweren dat het HD beeld van Ziggo beter was! shocked
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook Kabel HD en sat HD(eerst op DM800HD daarna op de 8121 van CD) en ik ben van mening dat het beeld van de kabel veel beter is.

HD of SD,de kabel wint bij mij op alle fronten.

 

Marantz SR7008,Pioneer PDP5090,ET-10000,Monitor Audio RS8 en subwoofer GSW12 en Antec Fusion Remote

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pillie
Ik heb ook Kabel HD en sat HD(eerst op DM800HD daarna op de 8121 van CD) en ik ben van mening dat het beeld van de kabel veel beter is.


Ik vind dat wat overdreven. Met zo een uitspraak suggereer je dat sat bagger is wat het zeker niet is. Ik heb hier een Kathrein ufs-910 die een van de beste sat HD plaatjes kan laten zien welke zeker niet onderdoet voor kabel HD. Eigenaren van zo en ontvanger kunnen dat bevestigen. Ok, die samsung kabel decoder laat ook een mooi plaatje zien maar is niet veel beter dan de Kathrein.

Wat ik mij dan afvraag is wat je met 2 aanbieders doet, vooral als de een veel beter is dan de andere...

Alles kan: Wim Kan, koffiekan, Sandokan..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Met de DM800 vond ik het beeld iets beter dan de 8121,maar het verschil was niet heel groot.(Dit is ook de laatste keer geweest dat ik nog een Philips kastje aanschaf,mede door de software problemen)

En sat is niet bagger maar in mijn visie gewoon minder dan de kabel.

 

En ik heb geen 2 abbo's maar ik koop regelmatig een Ziggo kaartje wat dan 21 dagen werkt met alles open.(C+,Eredivisie live en sport 1HD)

Marantz SR7008,Pioneer PDP5090,ET-10000,Monitor Audio RS8 en subwoofer GSW12 en Antec Fusion Remote

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...