Ga naar inhoud


Nieuwe software versie, RE9000/8000HDPVR


duitsland

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Jürgen
En ik noem klagen geen zeuren en ik heb mij Rebox langer dan die ene dag van Jurgen die hem ondanks de crashes de Satellietenhemel in prijst.

pj1, zo langzaam aan wordt ik wel een beetje moe van je en ik begrijp niet waar de frustraties vandaan komen.
Ik prijs deze ontvanger niet de (satellieten)hemel in maar geef alleen feiten aan.
Ik kan er immers niets aan doen dat mijn ontvanger het op de nog steeds aanwezige 'Systeemfout' na probleemloos functioneert, en ja, ik gebruik ook op dit moment bijna alle mogelijkheden van het apparaat en ja, ik heb ook al meer dan 10 jaar ervaring met satellietontvangers, dus ik weet waar ik het over heb.
En misschien nog als laatste opmerking, ik heb niet aangegeven dat ik een of meerdere crashes met dit apparaat heb ondervonden, dus waarvandaan jouw opmerking over de crashes?
[/quote

de systeemfout waat jij het over heb Jurgen is niet per definitie een systeem fout ook wanneer er een uitzending is op een kanaal waar je geen abo op heb zal die aangeven 'systeemfout" let maar eens op hij zal nooit aangeven gecodeerde zender, de ontvanger geeft voor alles aan systeemfout
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 174
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Jürgen
pj1, zo langzaam aan wordt ik wel een beetje moe van je en ik begrijp niet waar de frustraties vandaan komen.
Ik prijs deze ontvanger niet de (satellieten)hemel in maar geef alleen feiten aan.

Jurgen als ik klachten heb over dit apparaat dan uit ik ze en daar heb ik de vrijheid voor.
En of jij moe wordt interesseert mij geen moer.
Knup in je oren!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pj1
Origineel bericht van: Jürgen
pj1, zo langzaam aan wordt ik wel een beetje moe van je en ik begrijp niet waar de frustraties vandaan komen.
Ik prijs deze ontvanger niet de (satellieten)hemel in maar geef alleen feiten aan.

Jurgen als ik klachten heb over dit apparaat dan uit ik ze en daar heb ik de vrijheid voor.
En of jij moe wordt interesseert mij geen moer.
Knup in je oren!



Vraag me af of je meer ervaring hebt met andere ontvangers die op de markt komen,als je dit had dan had je niet zo gereageerd.
Heb hem nu enkele weken in bruikleen en was in begin zeer sceptisch maar moet zeggen dat hij juist erg stabiel draait.

Als je een HD-ontvanger zoekt zonder bugs dan zou ik maar gauw stoppen met Satelliet want die is er niet.

Rebox 9000 ,triax 88cm 4 x quad LNB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind eigelijk dat een moderator nu moet ingrijpen bij de bovenstaande opmerkingen van pj1, dit gaat te ver.

Schelden vanaf de allereerste post en alleen maar negatief spuien is niet zoals het hier hoort.

 

 

Dreambox 920UHD FBC kabel tuner en 2 interne Sat tuners.

SSD 500GB

Triax 110cm met een Homemade C/KU band LNBF draaibaar tussen 80,0 oost en 67,0 west.

Triax 78cm vast met CDS Triple lnb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Gerrit1967

de systeemfout waat jij het over heb Jurgen is niet per definitie een systeem fout ook wanneer er een uitzending is op een kanaal waar je geen abo op heb zal die aangeven 'systeemfout" let maar eens op hij zal nooit aangeven gecodeerde zender, de ontvanger geeft voor alles aan systeemfout

Dat dacht ik eerst ook maar ik heb vanmiddag e.e.a. uitgebreid getest.
Mijn conclusie daarvan is de volgende:

Bij gecodeerde zenders zonder abo - geen probleem
Bij zenders zonder juiste satelliet - geen probleem

Wel permanent bij de HD zenders Anixe HD, Astra HD Promo of MTVN HD
Bij de overige (HD) zenders geen probleem

Dit zal vast wel bij Rebox bekend zijn en in een van de volgende FW upgrades zijn opgelost.

Overigens ondervindt ik dit niet als een al te groot probleem, voor mij althans geen Showstopper.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pj1
Origineel bericht van: Jürgen
pj1, zo langzaam aan wordt ik wel een beetje moe van je en ik begrijp niet waar de frustraties vandaan komen.
Ik prijs deze ontvanger niet de (satellieten)hemel in maar geef alleen feiten aan.

Jurgen als ik klachten heb over dit apparaat dan uit ik ze en daar heb ik de vrijheid voor.
En of jij moe wordt interesseert mij geen moer.
Knup in je oren!


pj1,
Kun je nu niet eens proberen om een normale en zinvolle communicatie op te zetten zonder gelijk weer van die irritante opmerkingen te plaatsen?
Ik heb je op geen enkel moment verweten dat jij klachten over dit apparaat op dit forum ventileert, daar ben je uiteraard volledig vrij in.

Misschien kunnen we nu a.u.b. weer normaal communiceren en ons bij de feiten houden.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Soms denk ik: wat ziet dat HD er toch gewoontjes uit..

Dan is de Rebox ongemerkt overgeschakeld naar SD!

Nu staat de uitgang op automatisch, ik hoop dat deze bug wegblijft.

Zijn er nog meer gebruikers met deze klacht?

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jürgen
pj1,
Kun je nu niet eens proberen om een normale en zinvolle communicatie op te zetten zonder gelijk weer van die irritante opmerkingen te plaatsen?
Ik heb je op geen enkel moment verweten dat jij klachten over dit apparaat op dit forum ventileert, daar ben je uiteraard volledig vrij in.
Misschien kunnen we nu a.u.b. weer normaal communiceren en ons bij de feiten houden.

Jurgen je hebt nog nooit normaal gecommuniceerd, het enige wat je deed is je leverancier heilig verklarenen jezelf en je vrouw op de bank bevredigen met een stompzinnige uitleg omtrent het uitzetten van TV-geluid als je een extern dolby apparaat gebruikt. Nota bene op advies van je leverancier... De grootste idioot begrijpt dit al vele jaren.
Je vorige leverancier belazerde je, zoals je schreef.
Jurgen je bent een KOEIENLUL!...Word maar niet te moe!
Misschien kunnen we nu a.u.b. weer normaal communiceren en ons bij de feiten houden.


Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ben jij een zielig en gefrustreerd zendamateurtje zeg....... je baan kwijt of zo ?

Dreambox 920UHD FBC kabel tuner en 2 interne Sat tuners.

SSD 500GB

Triax 110cm met een Homemade C/KU band LNBF draaibaar tussen 80,0 oost en 67,0 west.

Triax 78cm vast met CDS Triple lnb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Jurgen je bent een KOEIENLUL!...Word maar niet te moe!


Dit gaat echt te ver! We behandelen elkaar hier met respect! Zie onze huisregels. De volgende keer ben je zonder waarschuwing exit!

Deze topic gaat op slot, want het loopt weer op niets uit

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...