Ga naar inhoud


[Premium-HD] Nieuwe AZBOX + opvolger van huidige?


thisone

Aanbevolen berichten


  • Reacties 189
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik heb vandaag een mailtje gehad van mijn dealer, dat er momenteel nog een inventarisatie loopt van opensat/smartinnovations:

Origineel bericht van: "Dealer"
Op dit moment is Open Sat en Smart Innovations bezig met een inventarisatie met betrekking tot een omruilactie.

 

Open Sat doet in ieder geval zijn best om een goede oplossing te treffen.

 

Ik heb nog geen bedragen gezien. Dus ik wacht nog even af.

Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: azboxhd
een elite kan ook een combo zij.

=================================
johan


Yep dat staat er dus ook duidelijk refereerde alleen aan een qoute van thisone die de eerste regels "vergeten" was.

Alle huidige modellen op de markt werken als combo op dit moment.

En nu er toch bedragen over de toonbank vliegen;

Ik moet als ik mijn Premium om wil ruilen voor een Premium+ 49 euro toeleggen. ( aangeschaft voor 31-06-2009 )
Dat bedrag zul je mij niet over horen, ik vind het wel redelijk.
Toen mij de Premium werd verkocht is mij duidelijk vertelt dat het de bedoeling was dat het een twin werd maar dat dit ( op het moment van verkoop ) nog niet mogelijk was, sterker nog een 2de DVB-S2 was niet eens beschikbaar.

In februari 2009 had ik al een Elite gekocht en bij deze werd het woord twin niet eens genoemd. ( net zoals bij thisone gezien zijn woonplaats schat ik in dat zijn serienummer eindigd op 103 ).

Ik heb beide boxen aangeschaft in Groningen ( nee ik noem geen namen ) bij de aanschaf van de Premium is mij verteld door de verkoper dat Opensat bezig was om software matig de twin optie voorelkaar te krijgen maar dat dat tot op dat moment nog niet werkte.

2 x Maxytec Multibox 4K

1 x Zgemma H9 combo
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: D_liver
Ik moet als ik mijn Premium om wil ruilen voor een Premium+ 49 euro toeleggen. ( aangeschaft voor 31-06-2009 )
Dat bedrag zul je mij niet over horen, ik vind het wel redelijk.

Ik heb uit betrouwbare bron gehoord, dat 't zelfs 45 euro was, zolang maar t/m 30 juni aangeschaft (31 juni bestaat niet ;-). Ik neem aan dat elke officiele dealer hier wel aan mee doet? Prima bedrag zo.

Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gehoord dat die 45 euro zelfs inclusief 2e sat tuner is, en dat er ook een mooie deal is voor bezitters van nieuwere Premiums en zelfs Elites...

 

Ik hou mijn Premium met S en C tuner echter gewoon. Ik heb geen behoefte aan 2 sat tuners.

2 * DM800 HD SE, 3 * AZbox (Elite, Premium+ en ME)

1 * 88CM met 4 LNB's en 1 * T90 met 10 LNB's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: rinlin
Ik heb gehoord dat die 45 euro zelfs inclusief 2e sat tuner is, en dat er ook een mooie deal is voor bezitters van nieuwere Premiums en zelfs Elites...

Ik hou mijn Premium met S en C tuner echter gewoon. Ik heb geen behoefte aan 2 sat tuners.


Hehe ikke ook neem de + wel extra zodra ie er is

2 x Maxytec Multibox 4K

1 x Zgemma H9 combo
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: D_liver
@thisone

FF terugkomen op je verhaaltje van de doos van de Elite voor het gemak ben je zeker de eerste regel vergeten over de modular tuners daarom voor jouw even aangevuld met de eerste regels:




Citaat:
De tuners of Elite models can be easily switched, so you can transform your DVB-S2 receiver as a combo receiver


En combo betekent bij mij zoiets als combinatie, duo, stel, paar of gezelschap. Samen met de 1e regel van Deliver (leverancier?) staat er dus zoiets als:
De tuners kunnen gemakkelijk uitgewisseld worden waardoor je je ontvanger kan veranderen in een duo ontvanger waarin elke combinatie van de volgende leverbare tuners mogelijk is: DVB-S(2), DVB-T, DVB-C.
Er staat toch niet bij dat 2 dezelfde tuners niet tot de mogelijkheden behoord? :D

Groet Niek

 

Xtrend ET 9000, Amiko Alien SHD-8900, Azbox Elite HD (DVB-C), Azbox Premium HD (DVB-S2), Azbox Premium HD (DVB-S2 en DVB-C),

3 x Kathrein Ufs910, Kathrein Ufs922, SAB 97 cm offset Schotel met 2 smart Quad LNB's voor Astra's 19.2 en 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: D_liver
In februari 2009 had ik al een Elite gekocht en bij deze werd het woord twin niet eens genoemd. ( net zoals bij thisone gezien zijn woonplaats schat ik in dat zijn serienummer eindigd op 103 ).

Ik heb beide boxen aangeschaft in Groningen ( nee ik noem geen namen ) bij de aanschaf van de Premium is mij verteld door de verkoper dat Opensat bezig was om software matig de twin optie voorelkaar te krijgen maar dat dat tot op dat moment nog niet werkte.



Die van mij heb ik niet bij een dealer weg uit Groningen, jouw schatting vind ik netjes maar die van mij lag iets eerder op waarschijnlijk dezelfde pallet :D

Groet Niek

 

Xtrend ET 9000, Amiko Alien SHD-8900, Azbox Elite HD (DVB-C), Azbox Premium HD (DVB-S2), Azbox Premium HD (DVB-S2 en DVB-C),

3 x Kathrein Ufs910, Kathrein Ufs922, SAB 97 cm offset Schotel met 2 smart Quad LNB's voor Astra's 19.2 en 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

1. (noun) combination

a collection of things that have been combined; an assemblage of separate parts or qualities

Synonyms: combining, compounding

 

Combo = separate things :-)

2 * DM800 HD SE, 3 * AZbox (Elite, Premium+ en ME)

1 * 88CM met 4 LNB's en 1 * T90 met 10 LNB's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: thisone
Origineel bericht van: D_liver
@thisone

FF terugkomen op je verhaaltje van de doos van de Elite voor het gemak ben je zeker de eerste regel vergeten over de modular tuners daarom voor jouw even aangevuld met de eerste regels:




Citaat:
De tuners of Elite models can be easily switched, so you can transform your DVB-S2 receiver as a combo receiver


En combo betekent bij mij zoiets als combinatie, duo, stel, paar of gezelschap. Samen met de 1e regel van Deliver (leverancier?) staat er dus zoiets als:
De tuners kunnen gemakkelijk uitgewisseld worden waardoor je je ontvanger kan veranderen in een duo ontvanger waarin elke combinatie van de volgende leverbare tuners mogelijk is: DVB-S(2), DVB-T, DVB-C.
Er staat toch niet bij dat 2 dezelfde tuners niet tot de mogelijkheden behoord? :D


Jij leest het als twin ik als combo binnen mijn begrippen is combo iets anders als twin, we kunnen nu wel doorgaan maar dit leidt tot niets.
Veel succes.

2 x Maxytec Multibox 4K

1 x Zgemma H9 combo
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q
]
Origineel bericht van: herbie65
Ik vind het ook een schappelijk bedrag als het €60,- is.
We wisten toch allemaal al dat we een extra tuner moesten kopen van ongeveer €40-€50,-
Deze zit er bij de + al in.


Daar heb je inderdaad een goed punt. Daar had ik niet bij stil gestaan. Dan is het inderdaad een redelijk schappelijk voorstel.

Ron


En voor die mensen die deze box in Duitsland hebben gekocht, zoals ik gedaan heb, gelden de voorwaarden
zoals in de bijlage aangegeven. Niets van een gelimiteerde datum van aankoop of het krijgen van 2 tuners voor 60 Euro.
Kan zijn dat andere leveranciers/importeurs andere inruilvoorwaarden hebben maar dat betwijfel ik.

Austausch.pdf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas voor jou is het ieder land voor zich. Iedere importeur staat het vrij om een regeling te treffen. In Nederland en België is dat SmartInnovations en die rekent 45 euro inclusief 2e tuner voor Premiums van voor 1 juli van dit jaar.

 

Voor ontvangers van na 1 juli (aanschafdatum) geldt ongeveer dezelfde prijs als in Duitsland: 129 euro inclusief 2e tuner voor de Premium, en 159 euro inclusief 2e tuner voor de Elite.

 

De regeling loopt via de dealer waar de ontvanger is gekocht.

2 * DM800 HD SE, 3 * AZbox (Elite, Premium+ en ME)

1 * 88CM met 4 LNB's en 1 * T90 met 10 LNB's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: rinlin
Helaas voor jou is het ieder land voor zich. Iedere importeur staat het vrij om een regeling te treffen. In Nederland en België is dat SmartInnovations en die rekent 45 euro inclusief 2e tuner voor Premiums van voor 1 juli van dit jaar.

Voor ontvangers van na 1 juli (aanschafdatum) geldt ongeveer dezelfde prijs als in Duitsland: 129 euro inclusief 2e tuner voor de Premium, en 159 euro inclusief 2e tuner voor de Elite.

De regeling loopt via de dealer waar de ontvanger is gekocht.


'k weet niet of het jammer is voor mij en ik weet ook (nog) niet of ik het ga omruilen.
Feit is wel dat de importeur nu al concreet aangeeft de box te kunnen/willen ruilen.
In dit verband sluit ik mij aan bij de Caddydriver dat het allemaal nog niet concreet is gemaakt
door de importeurs in NL.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...