Ga naar inhoud


[Televisie] Ziggo blokkeert vanaf 2 februari Alphacrypt-cams in CI+-tv's


uniden

Aanbevolen berichten

Gast calculator

Ik vind ons Nederlanders veels te mak.

In Duitsland is er nu al volop verzet tegen CI+.

In Engeland klagen de kijkers over de mindere beeldkwaliteit van BBC HD en haalt het zelfs de nationale pers.

 

Bij ons lees je nooit wat op dat niveau over zulke dingen.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 117
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

In Nederland heb je nog altijd mensen die doodleuk al bijna 17 Euro betalen voor de kabel en daar bovenop nog eens een 10-tje of nog meer voor digitale kanalen. Terwijl CaiWay al bewijst dat het voor minder kan...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Zuppelan
Concurrentie werkt als de consument daadwerkelijk gaat kiezen, en de aanbieder straft die maatregelen tegen zijn belang neemt. Klant is koning, herinner je leverancier daaraan.

Als je dat niet doet, dan is een ambtelijke maatschappij beter. Die is welliswaar niet altijd even efficiënt en vraaggericht, maar zal zich tenminste niet onnodig verrijken.


Precies, en daar sla je dan ook de spijker op zijn kop: de privatisering van de kabel in Nederland is erg halfbakken uitgevoerd, met als resultaat commerciële bedrijven met een monopolie in hun eigen regio. En dát werkt niet.

De infrastructuur (de kabels in de grond) had eerst gesplitst moeten worden in een nutsbedrijf, waar daarna de diensten (het signaal) geprivatiseerd hadden moeten worden. Met als voorwaarde dat de infrastructuur toelaat dat meerdere aanbieders tegelijkertijd in één regio actief kunnen zijn.

DM8000HD-SSCT & Kathrein UFS910, Triax 88 cm Astra1/Astra2/Astra3/Hotbird 4xtwin LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
In Nederland heb je nog altijd mensen die doodleuk al bijna 17 Euro betalen voor de kabel en daar bovenop nog eens een 10-tje of nog meer voor digitale kanalen. Terwijl CaiWay al bewijst dat het voor minder kan...


Cai bespaart kosten door analoog uit te schakelen, iets waar bij UPC en Ziggo geen sprake van is en geen aprake van kan zijn vanwege de Opta. Maar volgens mij hebben we het daarover al gehad in een ander topic. wink
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Apple740

Cai bespaart kosten door analoog uit te schakelen, iets waar bij UPC en Ziggo geen sprake van is en geen aprake van kan zijn vanwege de Opta. Maar volgens mij hebben we het daarover al gehad in een ander topic. wink

Er wordt inderdaad (gemakshalve?) even over het hoofd gezien dat Caiway dat probleem niet kent. frown

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast calculator

Ik heb nooit geweten dat een analoog abonnement bij Caiway maar 9,95 euro kost.

Is dat niet van toepassing in een beperkt gebied?

 

Het standaard tarief is volgens mij overal 15,95 euro per maand.

 

Ik vind het trouwens typisch dat er weer politieke partijen zijn die de vooruitgang willen saboteren.

Alle nieuwe televisies hebben een DVB-C tuner waar je het ongecodeerde basispakket inclusief 12 HD zenders probleemloos mee kan ontvangen.

Tevens biedt Caiway als service 15 kanalen in DVB-T aan omdat toestellen van vorig jaar en wat ouder alleen een DVB-T tuner aan boord hebben.

Tevens hebben ze iedere abonnee kostenloos een digitale dvb-c tuner kado gegeven.

Wat kan je als kabelaar nog meer doen dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Huh? Gebruikt Caiway DVB-T-modulatie op de kabel? Of zenden ze daadwerkelijk via de ether uit?

 

Het lijkt me lastig een apart analoog en digitaal pakket te hebben als je je digitale pakket onvercijferd uitzendt, hoe voorkom je dat de analoge kijkers naar digitale kanalen kunnen kijken? Die 9,95 lijkt me vreemd...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast calculator

Caiway is net iets goedkoper dan Ziggo.

 

Maar stukker goedkoper dan UPC, want daar kost het digitale basispakket zonder HD zenders al vier euro extra, je zit bij UPC dus al op ruim 20 euro per maand zonder HD zenders en op maar één toestel digitaal.

 

Bij Caiway 16 euro per maand inclusief 12 HD zenders en onbeperkt dit digitale pakket kijken in heel je huis.

Dat is nogal een groot verschil met UPC lijkt me.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: calculator
Als het goed is krijgen we volgend jaar Caiway en daar ben ik erg blij om.


nogmaals bij deze de vraag of je me wilt beantwoorden hoe jij volgens jaar Caiway in huis gaat krijgen, ga je verhuizen naar het Caiway gebied ofzo?

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: calculator
Ik verhuis naar een gebied wat nu nog geen Caiway is, maar het wel komt.

Lekker goedkoop, verhuizen om Caiway te krijgen... laugh

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: calculator
Ik verhuis naar een gebied wat nu nog geen Caiway is, maar het wel komt.

Welk gebied is dat dan? Ik heb namelijk nergens gelezen dat Caiway van plan is om een kabelnetwerk over te nemen, maar misschien heb ik iets gemist. Heb jij voor mij een link naar die aankondiging?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...