Ga naar inhoud


[Televisie] Ziggo blokkeert vanaf 2 februari Alphacrypt-cams in CI+-tv's


uniden

Aanbevolen berichten

Gast calculator

Uiteraard verhuis ik niet naar Krimpen aan den IJssel voor Caiway.

 

Ik geef hier een link waaruit duidelijk blijkt als je tussen de regels doorleest dat de kabelaar aldaar Caiway wordt in de nabije toekomst. Er komt naast de coaxaansluiting zelfs glasvezel tot in de meterkast, ook van Caiway.

 

Ik ben benieuwd of Krimpen meedoet met de algehele afschakeling van analoog op 101010.

 

http://www.kabeltvkrimpen.nl/downloads/Brief%20overdracht.pdf

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 117
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: calculator
Ik geef hier een link waaruit duidelijk blijkt als je tussen de regels doorleest dat de kabelaar aldaar Caiway wordt in de nabije toekomst. Er komt naast de coaxaansluiting zelfs glasvezel tot in de meterkast, ook van Caiway.

Ik ben benieuwd of Krimpen meedoet met de algehele afschakeling van analoog op 101010.

Opmerkelijk dat dergelijke berichtgeving toch op verschillende manier gelezen wordt. Ik haal er alleen maar uit dat Caiway momenteel de incasso van de abonnementsgelden waarneemt en dat een dochtermaatschappij van Rabo Bouwfonds Communications Infrastructure Fund C.V. te Hoevelaken de huidige infrastructuur overneemt en gaat vernieuwen. Over de eventuele toekomstige rol van Caiway wordt in het geheel niet gesproken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast calculator

Ben ik met je eens, maar Bouwfonds is de eigenaar van Caiway. Bouwfonds is ook de eigenaar van het Krimpense kabelnetwerk. Ik neem aan dat Bouwfonds straks geen andere kabelaar op zijn eigen netwerk gaat zetten toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: calculator
Ben ik met je eens, maar Bouwfonds is de eigenaar van Caiway. Bouwfonds is ook de eigenaar van het Krimpense kabelnetwerk. Ik neem aan dat Bouwfonds straks geen andere kabelaar op zijn eigen netwerk gaat zetten toch?

Laten we het hopen dat jouw verwachtingen voor Krimpen gaan uitkomen. Al was het alleen maar om van het gedoe over de UPC tarieven af te zijn. En laten we ook hopen dat Caiway dan in Krimpen niet voor een IP-TV oplossing gaat gezien de glasvezel investering waar dan alleen met een speciale IP-TV ontvanger gewerkt kan worden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast calculator

Er kan ook een DVB-C omzetter in je meterkast geplaatst worden. Ik hoop dat ze daar voor kiezen, anders neem ik geen glas.

 

Maar wat denk je zelf dan, dat het netwerk van Bouwfonds is en dan UPC of Ziggo erop komt?

 

Ik kan het me niet voorstellen. Daarom ben ik er bijna zeker van dat het Caiway wordt.

 

Ook wordt in Krimpen al tijden het irdeto coderingssysteem gebruikt met de gebruikelijke hardwaremogelijkheden zoals bij Ziggo en Caiway.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: calculator
Er kan ook een DVB-C omzetter in je meterkast geplaatst worden. Ik hoop dat ze daar voor kiezen, anders neem ik geen glas.

Maar wat denk je zelf dan, dat het netwerk van Bouwfonds is en dan UPC of Ziggo erop komt?

Ik kan het me niet voorstellen. Daarom ben ik er bijna zeker van dat het Caiway wordt.

Ook wordt in Krimpen al tijden het irdeto coderingssysteem gebruikt met de gebruikelijke hardwaremogelijkheden zoals bij Ziggo en Caiway.

Als tegen die tijd de (vrije) concurrentie op de kabel is toegelaten, is het alsnog afwachten wat je krijgt. cool

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Eduard07
Als tegen die tijd de (vrije) concurrentie op de kabel is toegelaten, is het alsnog afwachten wat je krijgt. cool


Hopelijk is het dan op basis van prijs/kwaliteit kiezen wat je wil.

Grtz
JeDeJe

----------------------------

Clarke Tech ET-9000 E2, TF 7700HDPVR E2 Smartmouse, TF 7700HDPVR Titan smargo, HTPC met TT-3200-S2 en DVB-T, Visiosat A1-A2-A3-HB, SG-2100A, 78cm schotel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: calculator
Ben ik met je eens, maar Bouwfonds is de eigenaar van Caiway. Bouwfonds is ook de eigenaar van het Krimpense kabelnetwerk. Ik neem aan dat Bouwfonds straks geen andere kabelaar op zijn eigen netwerk gaat zetten toch?


Dat is dus niet waar. Bouwfonds is eigenaar van het netwerk waarop Caiway haar diensten aanbied. Caiway als televisieaanbieder is op haar beurt weer, voor het grootste gedeelte, eigenaar van directeur Aart Verbree.

En daar zit dus echt een wezenlijk verschil in. Wat niet wegneemt dat er al een zakelijke relatie tussen beiden is en dat dit als voordeel kan worden gezien.

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: jedeje
Origineel bericht van: Eduard07
Als tegen die tijd de (vrije) concurrentie op de kabel is toegelaten, is het alsnog afwachten wat je krijgt. cool


Hopelijk is het dan op basis van prijs/kwaliteit kiezen wat je wil.

Grtz
JeDeJe

Tsja, we hopen wat af over dat groenere gras verderop... cool

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Satwatcher

Wat niet wegneemt dat er al een zakelijke relatie tussen beiden is en dat dit als voordeel kan worden gezien.

En meer dan dat vaststellen kunnen we dus niet. smile
De dagelijkse praktijk is, dat dingen vaak anders lopen. Net als op de effectenbeurs. eek

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: calculator
Het is een vluchtige wereld, dat is de laatste jaren wel gebleken.
De tijd zal het leren.


Wijze woorden, zo eind december... cool

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...