Ga naar inhoud


[Televisie] Ziggo blokkeert vanaf 2 februari Alphacrypt-cams in CI+-tv's


uniden

Aanbevolen berichten


  • Reacties 117
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Gast calculator

Van mij mag Ziggo eerst UPC opkopen.

Dan zijn we in Nederland in ieder geval af van verplichte mediaboxen en publieke HD zenders in peperdure 13 euro per maand pakketten.

 

Enkan heel Nederland eindelijk kijken met de ingebouwde digitale tuner in de televisie :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: calculator
Van mij mag Ziggo eerst UPC opkopen.
Dan zijn we in Nederland in ieder geval af van verplichte mediaboxen en publieke HD zenders in peperdure 13 euro per maand pakketten.

Dan kan heel Nederland eindelijk kijken met de ingebouwde digitale tuner in de televisie :-)

Maar dat zal niet gauw gebeuren i.v.m. de mededingingsregels.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Eduard07
Origineel bericht van: calculator
Van mij mag Ziggo eerst UPC opkopen.
Dan zijn we in Nederland in ieder geval af van verplichte mediaboxen en publieke HD zenders in peperdure 13 euro per maand pakketten.

Dan kan heel Nederland eindelijk kijken met de ingebouwde digitale tuner in de televisie :-)

Maar dat zal niet gauw gebeuren i.v.m. de mededingingsregels.


't Is ook van de regen in de drup, want Ziggo is geen haar beter dan UPC.

DM8000HD-SSCT & Kathrein UFS910, Triax 88 cm Astra1/Astra2/Astra3/Hotbird 4xtwin LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast calculator

Ik vind van wel;

Bij Ziggo zijn Nederland 1,2,3 en Eurosport in HD zonder meerkosten te zien in het basispakket.

Bij UPC moet je om deze zenders te kunnen zien 13 euro per maand extra betalen bovenop je basisaansluiting. En dat is nog maar per toestel!!!

Ik vind dat toch wel een enorm verschil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: calculator
Ik vind van wel;
Bij Ziggo zijn Nederland 1,2,3 en Eurosport in HD zonder meerkosten te zien in het basispakket.
Bij UPC moet je om deze zenders te kunnen zien 13 euro per maand extra betalen bovenop je basisaansluiting. En dat is nog maar per toestel!!!
Ik vind dat toch wel een enorm verschil.


Dan kun je nog beter naar Canal Digitaal gaan, daar zitten deze zenders straks ook allemaal in het basispakket en is het ook nog goedkoper dan Ziggo.

DM8000HD-SSCT & Kathrein UFS910, Triax 88 cm Astra1/Astra2/Astra3/Hotbird 4xtwin LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast calculator

Als je op meerdere toestellen je pakket wil zien inclusief de VRT, is Ziggo weer goedkoper.

Canal Digitaal rekent extra geld per maand per smardcard. Ziggo niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziggo heeft met mij contact gelegd, aangezien ik een klacht heb gedaan over de ci+ module.

 

Ik vroeg waarom doen jullie niet het basis pakket zoals analoog ook is gratis door geven via het digitaal dus RTL4 en SBS enzenz.

 

Ik kreeg het antwoord, dat mogen wij niet van die zenders...

 

Ik vroeg waarom doet caiway dat dan wel?

 

Reactie > dan zou die daar wel extra voor betalen om die zenders digitaal gratis door te geven.

 

En verder heb je pech als je geen ci+ tv heb, MOET je maar een nieuwe kopen of een digitaal KASTJE KOPEN eek

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: michel130
Ziggo heeft met mij contact gelegd, aangezien ik een klacht heb gedaan over de ci+ module.

Ik vroeg waarom doen jullie niet het basis pakket zoals analoog ook is gratis door geven via het digitaal dus RTL4 en SBS enzenz.

Ik kreeg het antwoord, dat mogen wij niet van die zenders...

Ik vroeg waarom doet caiway dat dan wel?

Reactie > dan zou die daar wel extra voor betalen om die zenders digitaal gratis door te geven.

En verder heb je pech als je geen ci+ tv heb, MOET je maar een nieuwe kopen of een digitaal KASTJE KOPEN eek

Je reinste flauwekul van Ziggo personeel. Sterker nog RTL heeft onlangs aangegeven dat zij nog nooit aan Ziggo het verzoek hebben gedaan om hun kanalen van encryptie te voorzien. Ziggo blijft de klanten voorliegen, waarschijnlijk weten ze ondertussen niet meer het verschil tussen de realiteit en de door henzelf verzonnen schijnwerkelijkheid.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch mooi dat dit geouwehoer nu ook op de kabel plaatsvindt.

Jarenlang was dit soort verplichte wisseltruuks exclusief aan de sataanbieders voorbehouden en het argument om maar vooral geen sat te nemen.

Dit soort dingen zal de maatschappelijke discussie mbt encrypte en wijziging daarvan alleen maar aanwakkeren.

 

Laten we nog maar niet over co2 neutraal produceren gaan hebben, dit kost weer heel veel onnodige energie!

Nu nog niet boeiend maar over 10 jaar gaat daar zeker de "doodstraf" op staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ArChie

Je reinste flauwekul van Ziggo personeel. Sterker nog RTL heeft onlangs aangegeven dat zij nog nooit aan Ziggo het verzoek hebben gedaan om hun kanalen van encryptie te voorzien. Ziggo blijft de klanten voorliegen, waarschijnlijk weten ze ondertussen niet meer het verschil tussen de realiteit en de door henzelf verzonnen schijnwerkelijkheid.


Mooi onderwerp voor Vara kassa of Tros Radar.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...