Ga naar inhoud


[Satelliet] RTL4HD en cartoon network bij CD


Gast woutervg

Aanbevolen berichten


  • Reacties 123
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

eiegenlijk maar 1 kanaal,

want Cartoon-TCM was er al heel de tijd,

en voor RTL4HD geven we MyzenTV HD in,

dus in feite veranderd er niks.

enkel weer 2 zenders open voor CD/TVV en een zender die een plek verwisseld.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: patje7of9
Origineel bericht van: iRuud
Origineel bericht van: woutervg
Nog dit jaar worden RTL4HD, Cartoon Network en TCM toegevoegd aan het aanbod van Canal Digitaal. (bron: dutchmedia)


Jammer.. verdwijnt MyZenHD waarschijnlijk....


Alsof u daar enkele uren naar die zender zit te kijken. crazy


Ja..
Overdag staat het op als Living Painting.
Geen gezeur, reclame of storende muziek.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit zijn prima ontwikkelingen! Jammer van die paar zure reacties hier. Het is toch geweldig? Enige minpunt is dat RTL4 HD in het HD-pakket wordt gestoken. Logisch, want CDS wil er graag geld mee verdienen. wink

 

Top verder dat Cartoon/TCM en straks Boomerang ook weer terugkeren. Daarvoor in de plaats kwam toen Het Gesprek, en die behouden we ook nog steeds.

 

Voor mij dus een prima ontwikkeling! CDS is goed bezig! smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: iRuud
Origineel bericht van: patje7of9
Origineel bericht van: iRuud
Origineel bericht van: woutervg
Nog dit jaar worden RTL4HD, Cartoon Network en TCM toegevoegd aan het aanbod van Canal Digitaal. (bron: dutchmedia)


Jammer.. verdwijnt MyZenHD waarschijnlijk....


Alsof u daar enkele uren naar die zender zit te kijken. crazy


Ja..
Overdag staat het op als Living Painting.
Geen gezeur, reclame of storende muziek.


Als je dat nu een paar dagen een paar uur opneemt, kun je dat straks random afspelen en kun je er nog vele jaren van genieten

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Het satellietaanbod van Canal Digitaal zal nog voor kerst worden verrijkt met Cartoon Network en TCM in het zogeheten familiepakket.


en dat wordt hoog TIJD!!!

ongelooflijk welke financiele achtegronden daar nu weer aan ten grondslag liggen...

ik kocht destijds CanalDIGITAAL met TCM, en wil grdvvvd ook na de afwas op kerstavond TCM film kunnen kijken.

het lijkt nu dat ze kerstman spelen met cadeautjes. sick

maar fijn nieuws, na dit te hebben kunnen ventileren... :D

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast calculator

Erg jammer dat Canal Digitaal RTL4 HD niet in het basispakket doorgeeft.

 

En wat gaat Canal Digitaal doen met al de abonnees die nu extra smartcards in gebruik hebben en het HD pakket erbij willen nemen?

 

Moeten die dan drie keer het HD pakket betalen als ze twee extra smartcards in gebruik hebben?

Zo wordt HD kijken in heel je huis bij Canal Digitaal een peperdure bedoeling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor doet CDS eens een keer wat en dan gaat meteen het vingertje weer terug. Vergeet niet dat de RTL's in HD bij UPC ook NIET in het basispakket zitten maar in een betaalpakket.

 

Ik denk dat wil HD in Nederland doordrukken er toch voor betaald moet gaan worden. Ik vraag me af hoelang ziggo nu nog de no pay houding t.a.v. RTL en SBS kan volhouden.

 

We zullen zien.....

Laminas 120cm - Diseqc Motor - Inverto Black Ultra Twin LNB - TBS 6903 - Mutant HD60

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: jacksparrow
Ja hoor doet CDS eens een keer wat en dan gaat meteen het vingertje weer terug. Vergeet niet dat de RTL's in HD bij UPC ook NIET in het basispakket zitten maar in een betaalpakket.

Ik denk dat wil HD in Nederland doordrukken er toch voor betaald moet gaan worden. Ik vraag me af hoelang ziggo nu nog de no pay houding t.a.v. RTL en SBS kan volhouden.

We zullen zien.....


al reagerende op calculator, heb je deels een punt

je vergeet echter dat wat ik schreef:
ik kocht destijds CanalDIGITAAL met TCM,

dus het ver-assings pakket van CanalDIGITAAL voor de komende feetsdagen is tweeledig

1) men wil meer HDtv in het pakket
2) men flikkert zo maar een zender eruit zonder de gebruikers te kennen.
2a)nu komt het ?hoelang? terug als speciale dienst van CD (ammehoela)
ciao

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: edbe

zo lang ze niet alle HD kanalen door geven bij CD zoals bij Ziggo, blijft de kabel toch nr.1

Inderdaad! Ziggo biedt zoooveeel meer HD dan CDS.. crazy

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik meng me na deze post niet meer in deze eindeloze discussie maar:

 

- In zowel de contracten van Ziggo als die van CDS en andere providers staat duidelijk dat het zenderaanbod ten alle tijden verandert kan worden, daar ben je akkoord mee gegaan toen je je abbo afsloot.

- Er komen ook zenders bij, er gaan er niet alleen af. Ik heb het HD pakket destijds nog genomen zonder HistoryChannelHD en zonder MTVNHD, die heb ik voor hetzelfde geld er bijgekregen.

 

Daarnaast reageerde ik helemaal niet op jouw post, dus wat de RTL's betreft heb ik gewoon een punt.

 

Ik meng me na deze post niet verder in deze thread, ik voel het bekende cirkeltje namelijk alweer aankomen ;-)

Laminas 120cm - Diseqc Motor - Inverto Black Ultra Twin LNB - TBS 6903 - Mutant HD60

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tonskidutch

2) men flikkert zo maar een zender eruit zonder de gebruikers te kennen.

O, dus dat doen de kabelaar en Digitenne niet? Die vragen ons altijd eerst netjes even wat we willen? cool

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...