Ga naar inhoud


[Satelliet] RTL4HD en cartoon network bij CD


Gast woutervg

Aanbevolen berichten

Gast calculator

Als Caiway alle Nederlandse HD zenders kan doorgeven in het basispakket, dan moet Canal Digitaal dat toch ook kunnen?

 

Bij Caiway kan je ook in heel je huis zonder meerkosten naar al die HD zenders kijken.

Bij Ziggo kan je de HD zenders ook op minimaal 3 smartcards zonder meerkosten in heel je huis bekijken.

 

Canal Digitaal heeft nog flinke hobbel te nemen om de Nederlandse HD zenders door de abonnees in heel hun huis te laten kijken, zonder dat ze het extra geld kost.

 

Om nu juist te referen naar UPC, waarvan bekend is dat ze de minst flexibele en klantvriendelijke kabelaar is vind ik een beetje te makkelijk.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 123
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: calculator
Erg jammer dat Canal Digitaal RTL4 HD niet in het basispakket doorgeeft.

En wat gaat Canal Digitaal doen met al de abonnees die nu extra smartcards in gebruik hebben en het HD pakket erbij willen nemen?

Moeten die dan drie keer het HD pakket betalen als ze twee extra smartcards in gebruik hebben?
Zo wordt HD kijken in heel je huis bij Canal Digitaal een peperdure bedoeling.


en ja hoor daar is calculator ook weer met zijn kritiek op cds.
waarom moet een hd kanaal in het basispakket ?
je kan met het basispakket al rtl4 kijken.
wil je het in HD kijken dan moet je er een hd pakket voor nemen.
Is dat nou zo raar.

edje

Vu+ Solo2
Dreambox 800s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast calculator

Ik zeg niet dat het raar is, ik vind het raar!

 

HD is de natuurlijke opvolger van SD, mag de kijker gewoon niks extra kosten.

 

Gaat de prijs als HD gemeengoed is dan ook weer omlaag denk je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: calculator
Erg jammer dat Canal Digitaal RTL4 HD niet in het basispakket doorgeeft.

En wat gaat Canal Digitaal doen met al de abonnees die nu extra smartcards in gebruik hebben en het HD pakket erbij willen nemen?

Moeten die dan drie keer het HD pakket betalen als ze twee extra smartcards in gebruik hebben?
Zo wordt HD kijken in heel je huis bij Canal Digitaal een peperdure bedoeling.


Wat loop je weer te klagen.
Nooit is het goed voor jou.
Kijk voor de grap je eigen berichten es door.
Om depri van te worden. :D


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tonskidutch
ik kocht destijds CanalDIGITAAL met TCM,


Dus jij bent de schuldige!!!.
Zou je - als eigenaar van Canal Digitaal - er eens voor gaan zorgen dat er een volwaardig en kwalitatief hoogstaand HD pakket komt. En als je dan toch transponders bij gaat huren...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: calculator
Als Caiway alle Nederlandse HD zenders kan doorgeven in het basispakket, dan moet Canal Digitaal dat toch ook kunnen?
bla bla bla


Als ik een HD abonnement kan betalen moet jij - calculator - toch zeker ook het HD abonnement kunnen betalen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

Als Caiway alle Nederlandse HD zenders kan doorgeven in het basispakket, dan moet Canal Digitaal dat toch ook kunnen?

Wie zegt dat dit zo blijft bij CaiWay????

En wie weet nu al in elk pakket RTL4-HD komt?

[edit: Zit inderdaad in het HD pakket... voor maar 5 Euro meer. Met het SetTop pakket als je dat nog hebt 10.83 per maand(!)]
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: calculator
Ik zeg niet dat het raar is, ik vind het raar!

HD is de natuurlijke opvolger van SD, mag de kijker gewoon niks extra kosten.

Gaat de prijs als HD gemeengoed is dan ook weer omlaag denk je?

Je dramt ook gewoon maar door en stoort je niet aan tegenargumenten.
Hoe kom je er toch steeds bij om te stellen dat HD een natuurlijke opvolger is? Er moet voor HD toch een apart kanaal worden vrijgemaakt? Wil jij niet betalen, dan blijf je toch lekker kijken naar de natuurlijke voorganger! tired

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast calculator

Ik kan het wel betalen, maar daar gaat het niet om.

 

Als je toegeeft aan extra betalen voor HD zenders, staan er straks nog meer zenders op de stoep die geld willen zien.

 

Bovendien denk ik aan mensen die het minder breed hebben. Voor hen moet HD ook bereikbaar zijn. HD is geen elite-product, maar een gewone evolutie van televisie.

 

Waarom denk je dat Caiway alle Nederlandse HD zenders doorgeeft in het ongecodeerde basispakket? Om het voor iedereen bereikbaar en betaalbaar te houden en dat ze HD ook zien als de natuurlijke opvolger van SD.

Ziggo denkt er net zo over.

 

Dat Canal Digitaal zijn oren weer laat hangen naar de omroepen en de kijker en financieel voor laat bloeden vind ik zeer zwak.

 

Ik neem in ieder geval geen HD abonnement bij Canal Digitaal. Alleen al uit principe omdat ze het in hoofd hebben gehaald om commerciële zenders waar je al flink voor betaalt, in een extra "trek je knip nog maar eens open" pakket plaatsen.

 

En stel dat het Ziggo lukt om de Nederlandse commerciële zenders in het basispakket te plaatsen.

Dan zet dat Canal Digitaal toch weer mooi in zijn hemd. De kans wordt dan nog kleiner dat er kabelabonnees overgaan naar Canal Digitaal.

Een zeer kortzichtige strategie houdt Canal Digitaal er op na.

 

Ik denk dat 90 procent van de kijkers geen geld over heeft voor de HD zenders van bestaande zenders.

Duitsland komt daar volgend jaar ook nog wel achter als de HD+ flop een feit is.

 

Ik hoop voor Canal Digitaal dat veel abonnees er anders over denken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: calculator

Ik denk dat 90 procent geen geld over heeft voor de HD zenders van bestaande zenders.
Duitsland komt daar volgend jaar ook nog wel achter als de HD+ flop een feit is.

Ik heb tot nu toe begrepen dat jij voor geen enkele HD-zender een cent wilt betalen.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tonskidutch
Citaat:
Het satellietaanbod van Canal Digitaal zal nog voor kerst worden verrijkt met Cartoon Network en TCM in het zogeheten familiepakket.



ik kocht destijds CanalDIGITAAL met TCM, en wil grdvvvd ook na de afwas op kerstavond TCM film kunnen kijken.




TCM is in mijn ogen maar een amateur film zender als ze nog steeds in 4:3 uitzenden. mad

Terwijl bijna alle films in breedbeeld gefilmd worden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmmmm ik houd nu al even mijn kaken op elkaar maar ik kan het toch (in tegenstelling tot mijn vorige post) niet laten om nog 1x een reactie te geven:

 

- dat HD de natuurlijke opvolger van SD is, is een kwestie van interpretatie SD voldoet nog prima alleen voor de mensen die wat meer willen is er HD.

 

- De investeringen in HD zijn niet gering, deze moeten ergens van terugbetaald worden. Net als met de ontwikkelkosten van electronica (denk aan de eerste DVD spelers) moeten deze kosten grotendeels opgebracht worden door de zogenaamde "Early adopters", de mensen die het laatste nieuwe willen hebben. Wacht je tot wanneer HD mainstream is dan is het vast goedkoper, wil je het nu betaal je gewoon.

 

- Die vergelijking met de overgang van zwart/wit naar kleur is flauw aangezien in die tijd de TV (ned1-2-3) nog een overheidszaak was en die kosten gewoon netjes door ons allemaal via belastinggeld betaald zijn (hoezo gratis?)

 

Ik houd me vanaf nu echt 100% aan mijn woord, ik reageer niet meer op deze eindeloze discussie. Maar mijn mening is simpel: HD wordt je niet door je strot geduwd, je kiest ervoor en aan deze keuze kunnen gewoon binnen de tijd dat HD nog nieuw is kosten kleven. Live with it! :-)

Laminas 120cm - Diseqc Motor - Inverto Black Ultra Twin LNB - TBS 6903 - Mutant HD60

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...