Ga naar inhoud


Paypal schermt met kopersbescherming, Wie heeft hier ervaring mee?


gerrit B

Aanbevolen berichten

Nadat payPal mijn claim had afgewezen heb ik uiteindelijk aangifte gedaan in Duitsland.

Daar gaat men met zoiets dus heel anders om.

Ik kreeg direct een berichtje terug en 2 dagen later al een berichtje van de agent die wel even met UhrenBlitz kontakt op zou nemen.

Vrijwel dezelfde dag nog een bericht dat ze telefonisch kontakt hadden opgenomen en dat de verkoper van niets wist (onzin natuurlijk hij had alle berichten, claims ed. ontvangen) maar het uit zou zoeken.

2 dagen later het bericht van de verkoper zelf dat hij geen schuld op zich nam, volgens hem was alles normaal verstuurd (wel vreemd dat hij het dan niet op de factuur zet maar oké)en dat hij het betwiste bedrag terug zou storten.

Toen ik naar mijn rekening keek bleek dat hij dat dus al gedaan had.

 

Al met al toch goed opgelost, alleen heeft PayPal in mijn ogen gewoon helemaal niets zinnigs gedaan dan mij zoveel mogelijk werk te laten doen in de hoop dat ik het er wel bj zou laten zitten.

Ook PayPal had even kontakt op kunnen nemen ipv. alleen berichtjes door te gaan sturen en lui achterover te gaan leunen.

PayPal biedt immers de kopersbescherming alleen als het puntje bij het paaltje komt stelt die in mijn ogen gewoon helemaal niets voor en moet je niet rekenen dat ze ook maar iets voor je doen en dat je het gewoon zelf op moet zien te lossen.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 49
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

2 motorbanden gekocht , een geleverd , met verkoper

nauwelijks te communiceren .

Email antwoord pas na een week

Telefoon nummer op Cyprus .

Band zou kwijt zijn bij DPD .

Maar aan de andere band te zien was hij nooit verstuurd .

Paypal kon niets doen alleen als er niets geleverd zou zijn .

Of het via een_of_andere_veiling_site gekocht was .

Band is toch nog gekomen maar niet dankzij paypal .

 

Ad Smits

Vu+ Duo,2xDream7000,Dream500,Dbox1,Nokia9800s

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik heb zelf slechte ervaringen met de kopersbescherming van paypal, claims werden afgewezen, maar dankzij dat mijn cc aan paypal is gekoppeld toch iedere keer mijn geld via de cc maatschappij terug gekregen dmv 1 formulier in te vullen.

Ik heb 1 keer naar hun gebeld en werd naar verschillende afdelingen doorverbonden en toe ik zei dat ik mee cc bedrijf wel even zou bellen, kreeg ik te horen : maar dat is niet de bedoeling, ja maar blijkbaar wel de enige manier om me geld terug te krijgen.

 

 

Wavefrontier t90 + 2*dreambox 7000 + dreambox 500 + j-tag + philips 6072 die stof ligt te happen + oslink

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

pas een 32 gig micro sd kaartje gekocht, en twee mp4 players, 1 met 16 gig, en 1 met 32 gig.

 

Mp4 players hadden allebei een softwarematige fix zodat het leek alsof er zoveel geheugen in zat, er zat slechts 4 gig in.

 

die microsd kaart deed helemaal niets, het leek een stukje plastic met wat koper stripjes erop.

 

Van alles een paypal claim gemaakt, en gelukkig gewoon alles terug gestort gekregen.

 

Wel duurt het allemaal een eewigheid voordat het allemaal geregeld is.

 

groet,

 

Wiz

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik al jaren Paypal. In den beginne alleen vanwege een_of_andere_veiling_site (nadat het iBazar had overgenomen) en omdat het gewoon handig was om toch dingen in het buitenland te verzenden.

 

Uiteindelijk heeft een_of_andere_veiling_site mijn account beperkt omdat iemand uit de UK een klacht had ingediend, alleen ik dus nooit zaken gedaan met die persoon. Uiteindelijk hebben ze mij gelijk gegeven maar moest ik mijn ID-gegevens overhandigen zodat mijn account vrijgegeven kon worden. Uit principe heb ik hier niet aan voldaan, voornamelijk omdat de bewijslast bij hun lag en dit geintje heeft mij toen ook nog geld gekost (die allemaal via Paypal weer waren teruggeboekt naar de oorspronkelijke kopers) omdat ik geen berichten meer kon versturen.

 

Anyway, nu gebruik ik Paypal alleen maar bij aankopen in China en de US. Het is gewoon zo makkelijk en het wordt automatisch afgeschreven van mijn bankrekening. Onlangs nog een klein probleembje gehad omdat mijn transactie was uitgelicht voor controle, maar nadat zowel Paypal als ik niks meer vernamen van de verkoper; hebben ze het teruggeboekt.

 

Al met al ben ik enorm tevreden over Paypal. Alleen dus niet over de moederorganisatie (een_of_andere_veiling_site dus). Maar ik verwacht elk moment mijn debet-card van Mastercard (je stort dus geld), dan heb ik in ieder geval een back-up als het verkeerd gaat.

 

Mvg,

 

Niels Wagenaar

Woonkamer : Xubuntu 8.04 met VDR 1.7.4 en WinTV NOVA-HD-S2 icm Reel Extension HD.

Slaapkamer : Een MediaMVP icm de vompserver v0.30 VDR plugin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...