Ga naar inhoud


[Satelliet] cds is al bezig


de vrije fries

Aanbevolen berichten

Whats in a term, he, bij mij waren de aanhalingstekens toevallig niet. Maar het gaat er toch niet om, hoe je de mensen noemt, maar om de essentie van het verhaal. En dat is, dat er altijd mensen zijn, welke de vooruitgang tegen houden. Noem ze maar, hoe je zelf wil...

TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks

Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD

KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver

HTC HD2

Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 123
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: exciter
Whats in a term, he, bij mij waren de aanhalingstekens toevallig niet. Maar het gaat er toch niet om, hoe je de mensen noemt, maar om de essentie van het verhaal. En dat is, dat er altijd mensen zijn, welke de vooruitgang tegen houden. Noem ze maar, hoe je zelf wil...


Ach... ze kiezen eerst een overgangperiode die ons al veel te lang is. Hierna zullen er nog wel een paar overgangsperiodes zijn... Het wordt langzaam weer warmer hier, dus mensen kunnen van het zomer mooi het dak op en gaan uitbreiden en vanaf de herfst gaan zeggen, slikken of stikken. Werkt altijd :D

DreamBox 8000HD PVR (DVB-S/DVB-C) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

DreamBox 800HD PVR (DVB-S) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

WaveField T55 -0.8/4.8/9.0/13.0/19.2/23.5/28.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)

Vind ik van wel, om over "luie klanten" te spreken vind ik niet terecht, mensen die wat "behoudender" zijn, zijn per definitie toch niet lui. confused
Je zegt toch ook niet dat mensen die nog in SD kijken lui zijn omdat ze nog geen HD hebben. cry
Of mensen die nog een beeldbuis tv of 4:3 tv hebben zijn toch ook niet lui omdat ze nog geen plasma of lcd tv hebben. wink
Het is en blijft een keus van iemand, en wordt niet bepaald door wat een selekte groep wil wink
Wij als satellietliefhebbers maken daar niet zo´n punt van, ik heb de boel echt wel voor elkaar op dat gebied. Maar ik heb wel begrip voor mensen die niet zo goed bij kas zitten en gewoon tv willen kijken via 1 satelliet op een SD tv. smile


Ik ben dus zo iemand die de eindjes aan elkaar moet knopen. (Wajong) Ik moet bij elke aanschaf een afweging maken of het zinvol is.

CDS is niet een partij waar je goed op kan bouwen, maar mijn STB-pakket is niet al te duur, maar wordt jaarlijks duurder waardoor ik ga afwegen of het zinvol is om door te gaan.

Ik heb 3:4 verhouding krijgertjes, 1 grote en 1 kleine. Ik heb ooit een kleine gekocht, die werkt nog steeds na 15 jaar en heeft al flink wat overuren er op zitten.

Verder heb ik 1 kleine krijger die 8 kanalen zonder AB heeft, die gebruik ik om mijn schotel indien nodig af te stellen.

Ja, ik ben zuinig, maar tevreden. Een breedbeeld zal er ooit wel komen, maar zolang alles werkt, waarom?

Dank je voor het begrip, want ik zal niet de enige zijn.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)

Maar ik heb wel begrip voor mensen die niet zo goed bij kas zitten en gewoon tv willen kijken via 1 satelliet op een SD tv. smile

Ik heb er ook zeker begrip voor, maar dat is iets anders dan ze als leidraad te nemen voor de toekomst.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Eduard07
Origineel bericht van: Sjaak(k)

Maar ik heb wel begrip voor mensen die niet zo goed bij kas zitten en gewoon tv willen kijken via 1 satelliet op een SD tv. smile

Ik heb er ook zeker begrip voor, maar dat is iets anders dan ze als leidraad te nemen voor de toekomst.


Wellus, niettus, ik ga dat spel niet spelen.

Als ik zo de ontwikkelingen volg, dan heeft CDS geen toekomst.

Waarom? Simpel:

Ik weet niet hoe lang het duurt, maar Nederland gaat over op glasvezel wat i.v.m. satelliet veel goedkoper is. Op glasvezel zal concurrentie verplicht zijn, dus dat zal de prijs over het algemeen wel drukken.

Wat CDS nu probeert is de STB-gebruikers met slinkse aanbiedingen om te krijgen, maar dat kan ook de andere kant op werken en dan is het gedaan met CDS.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Harley
Veel mensen die nu een schotel hebben, krijgen echt geen glasvezel wink


Alles kan... maar dan moet je zelf een geultje gaan graven zeker... Ik weet niet of glas ooit zal kunnen tippen aan het aanbod via satelliet... Interactive TV zal glas natuurlijk een heel belangrijke rol in gaan spelen. Bij satelliet zie ik dit nog niet zo snel gebeuren in verband met de prijzen van de bandbreedte wink

Tot op heden ben ik uitermate tevreden over satelliet, kabel heb ik wel, maar daar gaat nu alleen internet overheen.

DreamBox 8000HD PVR (DVB-S/DVB-C) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

DreamBox 800HD PVR (DVB-S) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

WaveField T55 -0.8/4.8/9.0/13.0/19.2/23.5/28.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat glasvezel niet zo hard zal gaan. Weet je wat het kost om het hele land aan te sluiten?

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: cheapwatcher
Ik denk dat glasvezel niet zo hard zal gaan. Weet je wat het kost om het hele land aan te sluiten?

De techniek is nu al zo ver, dat glasvezel niet eens noodzakelijk meer is. En die techniek staat verre van stil. Glasvezel heeft een stevige concurrent aan de reeds bestaande bekabeling.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...